חוגגים סוף: כוכבי "נעלמים" מסכמים עונה ראשונה. צילום: ירון שרון

חוגגים סוף: כוכבי "נעלמים" מסכמים עונה ראשונה

כוכבי נעלמים סוגרים עונה ראשונה ומותחת וחושפים: מי ייעלם בעונה בעונה הבאה, על איזה פריט אופנתי דריה תשמח לוותר, האם ענבל ביבי כבר מצאה מישהו כמוה, מה קורה לדניאל ליטמן בכל הסדרות שלו והאם עדי אלון יהיה בפסטיגל? וגם: ריאיון ראשון עם פיזנטי!

כל מה שקרה בהקרנת הסיום! | כתב ועורך: משה אבוטבול | צילום: ירון שרון |
 

אחרי שצפינו במתח אחרי כל פרק בסדרה, אחרי שחשפנו עוד ועוד סודות עם הזמן ואחרי שהתמכרנו והתאהבנו כמובן, העונה הראשונה של "נעלמים" מגיעה לסיומה בשני פרקים אחרונים בהם נגלה את פתרון החידה המדובר וגם - איך כל זה יסתיים?

עוד במדור הבידור של פרוגי:

רגע לפני שכל הטירוף נגמר (לפחות עד העונה הבאה) פגשנו את כוכבי הסדרה בהקרנה המיוחדת של הפרקים האחרונים וסיכמנו איתם את כל מה שקרה, את כל מה שעבר עליהם מאז החלה הסדרה וגם בררנו כמה שאלות מיוחדות על ועם פיזנטי (יוסי טולדו).

"ניסינו להכין את עצמנו לכל זה, אבל זה לא עבד" סיפרה לנו גאיה גור אריה על טירוף המעריצים, "בהשקה אני הלכתי בין הילדים, ותהו אם זאת אני או לא אני ועכשיו זה כל הזמן 'דריה, דריה'" מוסיפה לנו ספיר בן רובי שזה תפקידה הראשון על המסך, גם ענבל ביבי כיכבה בתחום בפעם הראשונה וסיפרה "לא הייתי בטוחה שאני מסוגלת לעשות דבר כזה, אבל עכשיו כשאני רואה את עצמי על המסך אני הרבה יותר בטוחה בעצמי".

נועם לוגסי חלקה איתנו רגע שקרה בסדרה והפך למציאות "הייתה סצינה שבו אמרתי לאיתי (דניאל ליטמן) שאני לא רוצה להראות לו הוכחותת ושאם הוא אוהב אותי אז שיאמין לי, וזה משהו שקרה לי לפני כמה ימים והייתי גאה בזה שהכרתי את שירה".

גם הבנים בסדרה הופתעו מהתגובות החמות, עונג אפרון סיפר שהוא כבר לא יכול לחכות לעונה הבאה, עדי אלון נמצא במגעים לפסטיגל אך מנוע מלהגיב על זה ופיזנטי מספר שילדים מופתעים מזה שאין לו באמת כתם לידה.

"נעלמים" - פרק הסיום הכפול, היום ב-15:40, ערוץ ניקלודיאון (HOT)

תגובות