חשיפה ראשונה: מי יככבו בגרסה האמריקאית של "החממה"?. צילום מסך מאינסטגרם

חשיפה ראשונה: מי יככבו בגרסה האמריקאית של "החממה"?

צילומי הגרסה הבינלאומית לסדרה "החממה" ברשת נטפליקס כבר בשיאם, אך רגע לפני שאתם תוכלו לראות אותה, הצלחנו לברר מי השחקנים שיככבו על המסך, מי הישראלית שתכנס לנעליה של אלה-לי ומי מחברי הקאסט המקורי ממשיך גם לכאן?

העבודה על הגרסה החדשה ל"החממה" של גיורא חמיצר החלה רשמית. רק לפני כחצי שנה בישרנו לכם על כך ש"החממה" מקבלת גרסה בינלאומית ברשת הצפייה האינטרנטית - נטפליקס, וכבר הצילומי העונה הראשונה ל- "Greenhouse Academy" נמצאים בשיאם ממש כאן, בישראל.

עוד בערוץ הבידור של פרוגי:

הליהוקים לסדרה נערכו לפני מספר חודשים בארצות הברית, שם נמצאים משרדי רשת Netflix, וכבר הצלחנו להשיג את רשימת השחקנים שיכנסו לנעלים של הכוכבים המקומיים. השחקנים החדשים נפגשו, ואף החלו כבר בצילומי הסדרה שמופקת לענקית התקשורת על ידי "Nutz Productions" ו"ניקלודיאון ישראל" מקבוצת ענני תקשורת.

השגנו גם את השמות החדשים של הדמויות בסדרה!

אלה-לי תהפוך ל'היילי', יפתח יקבל את השם האמריקאי -'ליאו', נטלי תהפוך ל'ברוק' ואילו דניאל ישאר דניאל.

השם הראשון ברשימת הקאסט המחודש היא סינתיה קרמונה שידועה בעיקר בזכות סרט הקולנוע "Badge of Honor" ובסדרות אמריקאיות קצרות בהן השתפה, לפני מספר חודשים העלתה סרטון מיוחד בו היא תיעדה את הפגישה במשרדי החברה ולא מפסיקה לעלות תמונות מישראל ולהביא התרגשות "אני נרגשת לשהות כאן במשך שלושה חודשים לצורך הצילומים" כך כתבה בחשבון האינסטגרם שלה.

© gettyimages

שמות נוספים הם של השחקנית רנה הארדסטי שהובילה לאחרונה סדרת רשת מצליחה על יציאות מהארון. ושל בנג'מין פאפק שהספיק לשחק בסדרות המצליחות והמוכרות "המתים המהלכים" ו"NCIS". 

© צילום מסך מאינסטגרם

אל הרשימה מצטרפים גם ג'סיקה אמילי שברזומה שלה כמה תפקידים קטנים ב"סמולוויל" וב"שובר שורות" פין רוברטסדאלאס הארט (שיגלם את יפתח/ליאו), כריס אוניל ובי.ג'י מיטשל שהשתתפו גם הם בכמה תפקידים קטנים בסדרות הוליוודיות, מיטשל וכריס אף לקחו חלק בתכנים של ניקלודיאון בעבר מיטשל ב/"Instant Mom" ואילו כריס ב/"Swindle" וב/"How to Rock" ובין היתר הוא גם מנסה את מזלו גם כזמר. אך השמות הכי מוכרים ברשימה הם של השחקנית בת ה/19 שתהיה בקבוצת העורבים, גרייס ואן דין ששיחקה בתפקיד אלי ב"סאן אנדרס", בעיבוד מיוחד לסרט "היפהפייה הנרדמת" וכבר בגיל תשע השתתפה בתכנית הריאליטי "התחתנתי עם נסיכה". ושל השחקן פיטר סטיבנסון (64) שידוע בעיקר בזכות תפקידו בסדרה הנוסטלגית "משמר המפרץ".

מיטשל (מימין) ואוניל
מיטשל (מימין) ואוניל © אינסטגרם
פין וגרייס
פין וגרייס בישראל © צילום מסך מאינסטגרם
בית העורבים
בית הנשרים © צילום מסך מאינסטגרם

כל אלו הרבו להיפגש אחד עם השני גם בתקופה שלפני הצילומים הארוכים שמתקיימים בימים אלו ובתמונה קבוצותית שעלתה רגע לפני שנחת בישראל כתב דאלאס, מחברי הקאסט, באינסטגרם שלו "הקיץ הזה הולך לשנות את החיים" ובתמונה אחרת ציין כי הוא מתרגש לקראת צילום הסדרה שהולכת להשפיע על הקריירה שלו.

חברי הקאסט. זה רק אנחנו או שיש green-house מאחור?
חברי הקאסט. זה רק אנחנו או שיש green-house מאחור? © צילום מסך מאינסטגרם

אך אם חשבנו שהתפקידים הראשיים בגרסה הזו יישמרו אך ורק לשחקנים זרים דוברי אנגלית, מתברר שדווקא כן נראה פנים ישראליות בשורה הראשונה של הסדרה ומדובר בכמה פרצופים שכולכם דווקא מכירים די טוב.

השחקנית אריאל מורטמן תהיה גם היא חלק מהקאסט הראשי ונכון לרגע זה היא צפויה להיכנס לנעליה של גאיה שליטא-כץ בתפקיד אלה-לי רשף.

אריאל נפגשה כבר בחו"ל עם קאסט הסדרה ומאז הם לא מפסיקים לתעד תמונות משותפות לאינסטגרם, כמו זה של הקאסט (כמעט בהרכב מלא) ובמיוחד עם השחקנית גרייס ואן דין שככל הנראה הפכה לחברה קרובה של מורטמן.

© אינסטגרם
ג'סיקה ואריאל
ג'סיקה ואריאל © צילום מאינסטגרם
 

About Last Night #myangles 👼🏻🍸

A photo posted by Ariel Mortman (@arielmortman) on

את אריאל מורטמן הכרנו לראשונה כשכיכבה בתפקיד הראשי בסדרת הנוער של דיסני "כוכב הצפון", שנכון לעכשיו לא תמשיך לעונה נוספת, כך שלאריאל היה מספיק זמן להתכונן לתפקיד החדש והמשמעותי, שכן נטפליקס היא רשת בינלאומית והסדרה מיועדת לבני נוער מסביב לעולם.

אלה לי ויפתח החדשים?
אלה לי ויפתח החדשים? © צילום מסך מאינסטגרם
הקרוואן הפרטי של אריאל בצילומים
הקרוואן הפרטי של אריאל בצילומים © צילום מסך מאינסטגרם
מורטמן ב"הסוכה של פרוגי"
 

שחקנים ישראלים נוספים הם עמית יגור שכיכבה באחד התפקידים הראשיים ב"השמיניה הדור הבא", ב"X פסטיגל" ותשחק בסרט "כמעט מפורסמת", ישי גולן שמוכר מסדרות ישראליות כמו "חטופים", "כפולים" ו"האי", אביב בוכלר ששיחקה גם היא ב"השמיניה הדור הבא" בתור אחותם של איה וניני, יובל ינאי שזה עתה ראינו בתפקיד ראש המועצה המקומית ב"נעלמים" וגם השחקנית אפרת דור (המיוצגת בADD) המוכרת מהסדרה "עספור" ותפקיד קצרצר בעונה השלישית של "החממה".

© מאיה אבישר
© צילום מסך מיוטיוב

אנחנו שמחים לבשר שתמיר גיזנבורג ששיחק בגרסה המקורית, יגיח גם לגרסה האמריקאית של הסדרה והוא היחיד מבין הקאסט הישראלי, אך לא יחזור לתפקיד המקורי שלו אלא לגיחה ממש קצרה על המסך.

© צילום מסך מיוטיוב

גם כמה שחקניות ישראליות שיככבו בגרסה הזו, אולי לא מוכרות אך ההשתתפות שלהן ללא ספק תזניק את הקריירה קדימה הן קים מנצור, סנדרה מנואל ונוי סמן. טרם ידוע באילו תפקידים מדובר ומה ההיקף שלהן.

קים (ימין) וסנדרה
קים (ימין) וסנדרה © צילום מסך מאינסטגרם

הרשימה מקבלת היום את האישור הרשמי של רשת "נטפליקס" שמשחררת ממש היום את הודעתה על דבר הסדרה, אותה משתפים חברי הקאסט בשעות האחרונות בחשבונות האינסטגרם שלהם.

 "ענני תקשורת" המפיקה את הסדרה בארץ אישרה את הפרטים.

 

© צילום מסך מאינסטגרם
תגובות