היחידה 2: כולם היו ניצבים בריב של עדי וטהוניה. צילום מסך מהסדרה

היחידה 2: כולם היו ניצבים בריב של עדי וטהוניה

אחרי חודש של הופעות רבות, חזרות ללא הפסקה וריבים סוערים, הגיעה לסיומה העונה השנייה של היחידה. מה חשבנו על פרק הסיום והאם כדאי בכלל להמשיך לעונה נוספת? ביקורת.

העונה השניה של סדרת הדוקו-ריאלטי היחידה שמצליחה להחזיר את הסלבס שלנו לימי הצבא לשירות שכולל בין היתר מדים, המון חזרות, ואיך לא - את המשטר הצבאי רק שהפעם הם לא יכלו להיעזר בהנחות סלבס, הגיעה לסיומה.

עוד במדור הבידור של פרוגי:

הליהוק בישר טובות כבר בתחילת העונה והצדיק עצמו. אורנה דץ, רמי קלינשטיין, טהוניה רובל, עדי שילון, ליאור דובדבני ואילן קובץ', רפי אמזלג, אדל בספלוב, מושיק רוט ואורן חן הרכיבו קאסט מגוון שיש בו לא מעט קונפליקטים. שילון ורובל ייצרו את הכותרות בסכסוך ביניהן, מושיק רוט ערק מהצד של ידידתו לשעבר שילון לידידתו החדשה רובל.

מופע הסיום לא היה העניין בפרק, אלא הנושא שסובב את העונה כולה הסתיים בסצינה אחת- רובל ושילון ישבו סוף סוף לשיחה ביניהן ואפילו הראו ניצוצות של הסכמה. בהמשך, היחידה עלתה לשיר את " בדד " יחד עם רוט, סגירת מעגל אחרי הריב שפרץ סביב זה בפרקים הקודמים. זה היה מופע סיום מרגש, במיוחד כשקלינשטיין שר יחד עם החיילת ספיר, שהוזמנה על ידי טהוניה. בנוסף שרו שירים מקפיצים עם רגעי צבע יפים כמו בביצוע של אמזלג שהפתיע אותנו. בפינת ההפתעה ניצב מושיק רוט, שחשף קול עמוק וטוב. בספלוב המשיכה לפלרטט עם המצלמה והעורכים של היחידה היו מספיק רגישים בכדי לא להגזים עם הגימיקים והמניירות שלה. 

במהלך העונה היו דמויות שנעלמו, לא בלטו, ולא היה להם חלק בשירה וביחידה עצמה. כמו רפי אמזלג, שדווקא בפרק האחרון שמענו אותו שר, ודובדבני, שהיה נחמד לראות קצת יותר ממנו ומהכישרון הקומי שלו.

בתחילת העונה מינה הבמאי משה קפטן את קלינשטיין להיות מפקד הלהקה, במהלך טלוויזיוני נבון. קלינשטיין נכנס למשבצת של המבוגר האחראי וניווט היטב בין הטיפות, כשהוא מצליח להתרחק מהסערות. העונה השנייה של היחידה לקחה את האמוציות רחוק יותר ונזקקה לדמות אבהית כמו קלינשטיין כדי להרגיע את הסביבה. ללא ספק לגמרי עשה את העבודה.

ובנוסף לכל אי אפשר היה להתעלם מהסמל החדש,דרור דגני, שהצליח להפיק רגעים משעשעים והביא עוד צבע, כשמעל הרס''ר בנאי, שהפעם שבר את השיאים של עצמו.

השאלה הגדולה אחרי העונה הראשונה הייתה האם הגימיק של חבר'ה מפורסמים במילואים לא מוצה. העונה השנייה סיפקה תשובה ברורה- ליהוק טוב מבטיח שליחידה יש עתיד גם בעונה השלישית.

 

 

 

תגובות