חילופי תפקידים: חן אמסלם עוזבת את "פול-מון". צילום: ענת מוסברג

חילופי תפקידים: חן אמסלם עוזבת את "פול-מון"

אחרי שהקאסט לטלנובלה החדשה "פול מון" נחתם וננעל, והצילומים כבר ממש בעיצומם, חן אמסלם יצאה בבשורה מפתיעה על עזיבה. מה גרם לה לעשות זאת ומי תהיה המחליפה שלה? כל הפרטים

לא רק פרידות זוגיות יש בביצה בתקופה האחרונה, אלא גם פרידות מתפקידים. כפי שדווח, חן אמסלם נאלצה להיפרד מהתפקיד הנחשק בטלנובלה החדשה "פול מון" שמצטלמת בימים אלו ממש, וכבר נמצאה לאמסלם מחליפה.

עוד בערוץ הבידור של פרוגי:

© צילום מסך מאינסטגרם

המחליפה שנמצאה אולי לא מוכרת כמו אמסלם, אך גם לא אנונימית לחלוטין. מדובר בסיוון מסט, שאת פניה ראינו בעונה השלישית והרביעית של "ראש גדול" ובעוד כמה תפקידים בסדרות שונות שהאחרון מביניהם היה בתור אמו הצעירה של יונתן ב"גאליס". בימים אלו מסט מנהלת מערכת יחסים עם אלישע בנאי, שלוקח גם הוא חלק בסדרה, הוא מיד המליץ על בת הזוג ומאז העניינים התגלגלו. בקיצור, הכי קרוב לסיפור סינדרלה שתמצאו.

זוכרים אותה? סיוון מסט
זוכרים אותה? סיוון מסט © צילום מסך מאינסטגרם

אמסלם ויתרה על התפקיד הנחשק בלית ברירה, בשל בעיה רפואית איתה מתמודדת בתקופה האחרונה. התפקיד אותו קטפה היה מבין היחידים בקאסט שכלל בתוכו טיסה לתאילנד. אז אמנם הביקור שלה בתאילנד יידחה, אבל העיקר הבריאות!

וזהו לא החילוף הראשון בסדרות שעובדים עליהם כרגע. כידוע, משי קלינשטיין פרשה מהפקת הסדרה החדשה של ערוץ הילדים ב-HOT, "פלאשבק" ומי שתחליף את מקומה היא אביב פנקס שפרצה השנה בתור תמר ב"נעלמים".

הדבר הבא
הדבר הבא © צילום מסך מנעלמים

 

 

 

תגובות