יש מה לראות! הסדרות שצפויות לחזור אלינו כבר החודש. צילום מסך מיוטיוב

יש מה לראות! הסדרות שצפויות לחזור אלינו כבר החודש

מבחינתנו, הלימודים מתחילים רק עכשיו, אבל כדי שלא נכנס לבאסה, רכזנו עבורכם את הסדרות מחו"ל שחוזרות כבר החודש למסך. פרוגי פושטים את חולצות בית הספר ותופסים את השלט

מחפשים מה לראות אחרי הימים המעייפים של בית הספר? הנה כמה סדרות מחו"ל שיתחילו את שידוריהן כבר החודש כדי להנעים את זמננו.

עוד בערוץ הבידור של פרוגי:

6 בספטמבר - רקדניות קטנות עונה 7

הריאליטי הכי כובש מגיע אלינו מאמריקה לעונה השביעית. אבי לי מתכוונת להמשיך עם העבודה הקשה בסטודיו והפעם גם יכנסו לתכנית רקדניות קטנות יותר כאשר העונה תעקוב גם על הקבוצה הקבועה והמוכרת וגם על קבוצת גיל נמוכה יותר בסטודיו.

 

14 בספטמבר - אימה אמריקאית עונה 6

סדרת האימה הכי מצליחה כיום חוזרת לעונתה השישית וכיאה לסדרת מסתורין, ההפקה עדיין לא חושפת את העלילה. למעשה, העלילה לא תיחשף עד שישודר הפרק הראשון. בינתיים אנחנו מסתפקים בסדרת טיזרים קריפיים במיוחד.

 

19 בספטמבר - המפץ הגדול

העונה החדשה צפויה להראות לנו מה קרה בין מרי ואלפרד ואת לידת תינוקם של הווארד וברנדט. בנוסף כנראה נראה את יחסיהם של שלדון ואיימי מתקדמים לשלב הבא בעוד לנארד ופני מנסים לקיים טקס חתונה. וכל זה במקביל לעלילות הסדרה הידועות והמדעיות.

 

20 בספטמבר - מלכות הצעקה עונה 2

אחרי שהסדרה החדשה והשנויה במחלוקת של ראיין מרפי סיימה את שידורי עונתה הראשונה עם גילוי מי היא השטן האדום השנייה ושליחתן של השאנליות לבית משוגעים, מגיעה העונה השנייה. ממה שכבר ידוע לנו השאנליות יוצאות למסע נקמה שיהיה בלוקיישן חדש ולא כדאי לעמוד בדרכן.

 


21 בספטמבר – משפחה מודרנית עונה 8

בעונה הזאת של "משפחה מודרנית" כולם כבר בוגרים. בגזרת המבוגרים, קלייר מתמודדת עם חזרתו של ג'יי לחברה, פיל יהנה מתחביביו הביזאריים, גלוריה זוכה להצלחה בעסק החדש ומיץ' וקאם יכירו אורחים שונים ומגוונים. בגזרת הילדים, לילי תתמודד עם גיל הנעורים, מני ולוק יעברו ביחד אתת חוויות השנה האחרונה בתיכון והיילי ואלכס ינסו להצליח בעולם המבוגרים.

© מתוך "משפחה מודרנית"

22 בספטמבר - האנטומיה של גריי עונה 13

עונה 13 תתחיל בדיוק איפה שעונה 12 הסתיימה. עלילות העונה יהיו משולבות באווירה המוכרת של הסדרה בבית החולים ובעלילות החדשות שנוצרו לאחר חתונתם של אמליה ואוון והדרמה אצל אלכס וג'ו.

 

 

25 בספטמבר - עד עצם היום הזה 6

סדרת ההרפתקאות והפנטזיה חוזרת בעונה נוספת כשהפעם הדמות הרעה היא שוב "המכשפה משלגיה", רק שהפעם היא לא בדיוק רג'ינה אלא הצד הרע שיצא ממנה בסוף העונה הקודמת על ידי כוחות קסם. כמו כן בעונה הזאת נזכה לראות דמויות חדשות מהאגדות כמו אלאדין, יסמין וג'פאר (שמגולם על ידי שחקן ישראלי) ואף נודע שרובי ודורתי (שיצאו מהארון בעונה החמישית) יופיעו גם בעונה הזאת. פרק הפתיחה ייקרא: "המושיעה".

הפרומו המלא של העונה
 

יוצר הסדרה כבר חשף על העונה השישית כי "העונה הזאת הולכת להיות שונה מהקודמות כי היא לא הולכת להיות ש'הייד' מגיע לעיירה, נלחמים בו עשרה פרקים ובוסף העונה יש מנצח, הוא מת וממשיך הלאה, אלא אנחנו משנים את זה לכמו שהיה בעונה הראשונה, עיירה קטנה עם קווי עלילה קטנים יותר . העלילה תכלול 22 פרקים שמחולקים לשני חצאים".

25 בספטמבר - איש משפחה עונה 15

הקומדיה המצויירת הכי פופולארית על המסך חוזרת לעוד עונה של צחוק כדי להעביר לנו את הזמן בין התרגילים במתמטיקה. משפחת גריפין מתכוננת ברגעים אלה לספק עוד פרקי ספיישל, בדיחות רצות וציטוטים רבים, כך מה שנשאר לנו זה לחכות עד ה-25 לחודש.

 
 

 

תגובות