האנה מונטנה? נועה קירל תככב בדרמה קומית על חייה. צילום: אינסטגרם

האנה מונטנה? נועה קירל תככב בדרמה קומית על חייה

היא רק בת 15 וכבר קוטפת שלל פרויקטים גדולים והפעם; ממש כמו מיילי סיירוס, היא תקבל תפקיד ראשי וכפול בסדרת דרמה-קומית לילדים שמבוססת על חייה. כל הפרטים

אחרי שנה מוצלחת בקריירת השירה (וגם קצת דוגמנות), ותפקיד משחק קולנועי ב"כמעט מפורסמת" לצד עומר דרור ועמית פרקש, הזמרת הצעירה / נועה קירל, מפתיעה בתפקיד משחק נוסף במסגרת פרויקט מפתיע וכפול.

עוד בערוץ הבידור של פרוגי:

קירל הולכת לשחק בתפקיד הראשי בסדרת דרמה-קומית ב-yes ועל פי לחשושים בסביבתה, נכון לעכשיו יקראו לסדרה "נקמת היורמית". הסדרה תעקוב אחר חייה של זמרת פופ צעירה ומצליחה, כלומר נועה תגלם את עצמה. אך לאותה זמרת יש חיים כפולים, האחת כאמור, היא ה"נועה קירל", והדמות השנייה שגם אותה תשחק קירל, תהיה "חנונית" וזאת שעומדת בראש קבוצת מחאה של "שונאים את נועה קירל", מה שמאוד דומה להאנה מונטנה אותה גילמה מיילי סיירוס.

איך מתאים יותר? חנונית או כוכבת?
איך מתאים יותר? חנונית או כוכבת? © צילום מסך מאינסטגרם

מי שיופקד כמפיק על הסדרה הוא זה שעומד מאחורי הסדרה "או-בוי" שתעלה בקרוב בערוץ הילדים ב-yes.

אך למי שחושב שהוא הולך לראות את הסדרה בקרוב, צר לנו לבאס, הצילומים לסדרה ייחלו רק בקיץ הקרוב, והסדרה תעלה בערך באוקטובר 2017 (בעוד שנה). אך הפרויקט המדובר לא יהיה לערוץ הילדים או לכל ערוץ אחר לאותו הקהל יעד, כפי שפורסם בתחילת השבוע ב-ynet, ב-yes עומלים על שני ערוצי ילדים חדשים ללקוחותיהם שבהם תשתלב הסדרה החדשה של נועה קירל.

היכונו להשוואה
היכונו להשוואה © אור גפן, gettyimages

ולמי שמסתקרן לדעת מה גודל הפרויקט החדש בחייה, לפי הפרסום של התכנית "ערב טוב עם גיא פינס" על השתתפותה בסדרה נועה תרוויח סכום של כ-150 אלף ש"ח.

נועה קירל בריאיון באולפן הקלטות. כתבת: אורן טוב | צילום: אופיר נצר | עריכה: רון יצחקי ואופיר נצר
 



תגובות