תפקיד כפול: השחקנים שמגלמים כוכבים בסדרות הנוער. צילום: ענת מוסברג, יחסי ציבור ו-gettyimages

תפקיד כפול: השחקנים שמגלמים כוכבים בסדרות הנוער

במציאות ובסדרה - השחקנים שעושים תפקיד כפול ומגשימים את "היעוד" שלהם. הדמויות ששרות ומנגנות, מדגמנות ומגלמות. קבלו כמה מהשחקנים שהם כוכבים גם בסדרה

2 במחיר של 1. לא חסרות הסדרות שמחפשות שהכוכב שלהם ישב במשבצת של "גם וגם" - ואם זה תואם למציאות, מה טוב. סדרות כמו "גאליס", "החממה" ואחרות נוספות מצליחות להגשים את החלום ולמקצע את השחקן בכמה עולמות. הנה רשימה של כמה מהשחקנים שהצליחו לעשות את זה ובענק. מי אמר שאי אפשר לאכול את העוגה ולא להשאיר אותה שלמה?

לי בירן / יפתח הר לב

בדמות יפתח הר לב שגילם לי בירן הכרנו ב"החממה" ולא יכולנו שלא להתאהב. ממוזיקאי צעיר ורגיש שמלמד את אלה-לי (שמגלמת אותה גאיה שליטא-כץ) לנגן, הוא הפך לרוקסטאר מגניב וכובש לבבות. עבור מי שלא מכיר, הדמות של בירן בסדרה הינה דמות ראשית, כשבשתי העונות הראשונות דמותו היא קפטן "העורבים". כיום בירן מככב בסדרה "או בוי" כחלק מלהקת בנים מצליחה. הוא בהחלט ממשיך את המורשת.

על סט הצילומים של "אובוי". כתבת: שני ביטון | צילום: אופיר שרמן | עריכה: משה אבוטבול
 

הסדרה "Oboy" מבוססת על סיפור אמיתי של להקית בנים יפנית. בגרסה הישראלית לסיפור, ללהקת הבנים קוראים "או-בוי", והיא הלהקה הכי מצליחה בארץ עם עשרות אלפי מעריצים באינסטוש ובפייסבוק ומנוהלים על ידי סוכנות קשוחה במיוחד (נלי תגר). בירן מגלם את סולן הלהקה ומבצע גם את שיר הנושא של הסדרה.

שירן סנדל / יולי סער

אם יש מישהי שאי אפשר לפספס. זאת ללא ספק שירן סנדל שמגלמת את יולי סער בסדרה "גאליס" שהטריפה את ישראל, ומספרת על מחנה קיץ ייחודי והרפתקאותיו יוצאות הדופן של חניכיו. דמותה של סנדל בסדרה מורכבת, מצד אחד דוגמנית, זמרת וכובת על שכל אחד היה רוצה שתהיה חברתו ומצד שני מרשעת, תחמנית וכזו שלא מוותר ובקלות על ההצלחה שלה. במהלך העונות סער למדה לוותר על הפרסום שלה ולהיפטר מהאופי הרע והפכה לטובה יותר. אגב, אם שאלתם / סנדל הספיקה לדגמן ולהנחות בטלוויזיה.

סנדל בצילומי קמפיין. כתבת: אורן טוב | צילום ועריכה: יובל עזוז
 

דובר בזמנו על אחד הקמפיינים הנחשקים למותג תכשיטים, כאשר זה היה הקמפיין הראשונה שכלל גם פרסומות בטלוויזיה. אותה שנה נחשבה לאחת מהעמוסות של סנדל, שכללה גם פסטיגל ראשון והנחיה ב"הבנים והבנות". כמו כן, באותה תקופה לקחה חלק בצילומים לסרט השני של "גאליס".

לין אשרוב / נועה

בסדרת הנוער "כוכב הצפון" הכרנו את נועה שאותה מגלמת לין אשרוב, שמאז ומתמיד חלמה להיות שחקנית מצליחה, ואפילו נבחנה לתפקיד ראשי בסדרה, יחד עם חברתה דניאל. לבסוף, את התפקיד קיבלה נועה, מה שגרם ללא מעט עימותים. בעונה השנייה היא נבחנה לסדרה נוספת, וגם אליה מתקבלת. היא הופכת להיות שחקנית מפורסמת, ששלטי פרסום לסדרה בה היא משחקת מתנוססים בכל רחבי העיר. מלבד כישורי המשחק שלה, אשרוב גם שרה לא פחות טוב ומבצעת גם את שיר הנושא של הסדרה.

לין אשרוב
לין אשרוב © צילום: צילום פרטי

מיילי סיירוס / מיילי סטיוארט-האנה מונטנה

אם כבר עסקנו ברשימת כוכבים שעושים תפקיד כפול, הנה לכם ה-כוכבת שעושה תפקיד כפול ומכופל. מיילי סיירוס גילמה נערה מתבגרת בשם מיילי סטיוארט שחיה חיים כפולים בסדרה - נערה מן המניין וכוכבת פופ מצליחה. הסיבה לכך כי היא לא רצתה שהיחס אליה השתנה. במציאות אגב, אין לה חיים כפולים ובשנים האחרונות היא הצליחה לספק לנו לא מעט שערוריות.

פתיח עונות 1 עד 4
 

ניר חלפון / חוליו דה-סילבה

אין אדם שלא אמרו לו בפניו למי הוא דומה או את מי הוא מזכיר. האמת, זה אפילו מחמיא, אבל אל תמשכו את החבל יותר מידי. בסדרה "שכונה" ניר חלפון מגלם את אודי בן-דוד שאחותו אמרה לו שהוא דומה לאיש מפורסם בשם חוליו דה-סילבה. בעלילת הסדרה הוא ואחותו ניצלו את הדימיון שלו לאיש המפורסם, והפכו את בן-דוד לכוכב. בסופו של דבר עולים עליהם והרמאות מתגלה. המשך העונה השנייה אגב יחזור אלינו ב-29 בינואר ושם עוד המון יכול לקרות.

עוד במדור הבידור של פרוגי:

מי שעוד לא יצא לו לשמוע על הסדרה, "שכונה" מספרת על מקבץ מוזר של דירות השוכנות באחוזה שנתרמה על ידי הפילנתרופ התמהוני פריצי ושם גרות משפחות עובדים בצניעות. אחת המשפחות בשכונה היא משפחת בן-דוד: האב, המכונה בנדה, אלמן המגדל לבדו חמישה ילדים, פותח וסוגר עסקים כושלים ומתגלגל לחובות שמאיימים להביא אותו עד מאסר. ילדיו הבוגרים, ויקי היפה והחרוצה, אודי החנון המחונן ורחלי הנערית והחכמה, עוזרים לגדל את התאומים הפעוטים ומנסים להשאיר את אביהם מחוץ לכותלי הכלא באמצעות תחבולות שונות.

בר סביר / רומי סופרסטאר

אם לא שמעתם על השם רומי סופרסטאר, אתם כנראה לא נמצאים על הכוכב הזה, או לא צופים באלישע. השחקנית הצעירה בר סביר מגלמת את רומי, שהיא הכוכבת של בית הספר "הרצל" בפתח תקווה ולאחר שהשתתפה בתכנית ריאליטי היא הפכה לאחת מכוכבות הילדים שכולם מכירים. כמו כל כוכבת, היא לא תקבל כל אחת להיות חברה שלה. עד כה שודרו 2 עונות ועונה שלישית תעלה במהלך 2017. ישנו צפי לעונה רביעית אך עוד אין תאריך יעד.

 

ענבל ביבי / יובל הופמן

תיכון שלם שמעריץ אותה, הופעה בכל אירועי בית ספרי ולהיט היסטרי. אין ספק שהתפקיד של ענבל ביבי בסדרה "נעלמים", בה היא מגלמת את את יובל הופמן, עושה אותה כוכבת כפולה. הופמן היא תלמידה בתיכון "אשמורת" ומככבת עם הלהיט הגנוב "מישהו כמוני". במהלך הסדרה הופמן תחמנית לא קטנה ומראה שיש כאן עסק עם מישהי רצינית / גניבת השירים משאולי (דולב מסיקה), ניסיונות להפריד בין איתי ושירה ועוד. את שיר הנושא של הסדרה מבצעת ביבי, ודמותה מבצעת כאמור את אחד השירים המרכזיים בסדרה.

כוכבי "נעלמים" מסכמים עונה ראשונה. כתב ועורך: משה אבוטבול | צילום: ירון שרון
 

במקביל לשידור הסדרה, עלינו כאן בפרוגי ערוץ תוכן ייעודי שכלל בתוכו את כל מה שחשוב וכדאי לדעת על הסדרה. החל מסרטונים וכתבות ועד הכתבות הרבות והכרת הדמויות. מוזמנים להיכנס!

אביב בן אור / נאור לוין

נאור לוין, שאותו מגלם השחקן אביב בן אור בסדרה "שוברי גלים" הוא שחקן מפונק ושחצן, שהגיע לחוף בשביל להתכונן לתפקיד שלו בסרט שבו היה צריך לגלוש. במהלך השהות בחוף הוא למד להתחבר לגלישה וניצל את הפרסום שלו בצורה טובה מאוד שעזרה לחבורה להציל את החוף מפני הריסה. אמנם לא ראינו אותו הרבה מאז הסדרה, אבל הוא בהחלט כוכב שעשה תפקיד כפול.

כרמל לוטן / דפי כרמון

את כרמל לוטן אנחנו מכירים מסדרת הנוער "יומני החופש הגדול", ששם היא מגלמת את דפי כרמון, נערה שעושה בסך הכל את מה שהיא אוהבת - לשיר ולנגן, אולם בהנחיית הסוכנת שלה היא משנה לגמרי את סגנון השירה שלה בשביל להפוך לפופולארית יותר. לוטן לא רק משחקת ככוכבת מצליחה, אלא גם כזו בעצמה, כאשר רק לאחרונה ראינו אותה בסדרה המצליחה "נעלמים".

כרמל לוטן באולפן פרוגי.. הגשה: משה אבוטבול | עריכת תוכן: רן פינקלשטיין
 
תגובות