פרסום ראשון: אשלי ותובל ינחו בערוץ הילדים. צילום פרטי

פרסום ראשון: אשלי ותובל ינחו בערוץ הילדים

היוטיוברית המצליחה נבחרה להוביל תכנית דוקו חדשה שתלווה ילדי בר ובת מצווה בדרך לאירוע שלהם וגם: אחרי "גאליס", תובל שפיר נבחר להנחות תכנית ספורטיבית במיוחד. כל הפרטים

הנה זה מגיע. אחרי שגיא ברייטנר, אודי כגן ונועה פילטר, גם אשלי וקסמן בקשי עוברת מהרשת למסך הטלוויזיה שלכם עם תכנית חדשה בהנחייתה בערוץ הילדים.

עוד בערוץ הבידור של פרוגי:

היוטיוברית המצליחה, בת ה-31, אשלי וקסמן בקשי, תגיח ממש בקרוב על מסך ערוץ הילדים עם תכנית דוקו ריאליטי חדשה שתקרא "מצווש" שתכלול עשרה פרקים ותשודר כבר מאמצע דצמבר. התכנית תעקוב אחר השלבים בדרך לבר או לבת המצווה. כל פרק יתמקד בשלב אחר בדרך למאורע ובמשפחה אחרת.

אשלי במסר בלעדי לגולשי פרוגי
 

"מצווש" תלווה את הנערים, הנערות ומשפחותיהם בהכנות ליום המיוחד והמשמעותי בחייהם שמסמל את הפיכתם לבוגרים. על כל החגיגה תנצח אשלי שתתרום מהידע שלה, תתן טיפים ותעזור לכלות ולחתני היום החגיגי.

לבקשי יש לא מעט מעריצות וצופות שנמצאות בגיל המתאים, הם גם אלו שבחרו בה לפני כשנה כ"כוכבת הרשת" בטקס נבחרי השנה של אותו הערוץ, ומאז רק המריאה, זכתה לחיקוי בארץ נהדרת ואף השיקה אפליקציה רשמית.

כזכור, בשנה שעברה ערוץ הילדים טיפח את מעיין רובין כנועה פילטר בתכניות שונות של הערוץ כדוגמת "מנהמנה" ו"הצלצול האמיתי" ואף אירוח בפרק של "גאליס" שם שיחק גם כוכב רשת אחר - שגיא ברייטנר. 

מסוכנות שרית&לורנס המייצגות את אשלי: ״אנו גאות ומתרגשות לקראת עליית התכנית בהנחיית אשלי, זו יריית הפתיחה של אשלי בתחום הטלוויזיה והולכת להיות שנה מפתיעה״.

גם תובל שפיר ינחה תכנית חדשה בערוץ!

אחרי ש"גאליס" הסתיימה לנצח וכל החברים כבר מצאו לעצמם פרויקטים אחרים בערוץ, היה נדמה לרגע כאילו תובל לוקח צעד לאחור בעולם הילדים, אך לנו נודע כי שפיר ינחה בעצמו תכנית חדשה של הערוץ שתהיה ספורטיבית במיוחד.

חוזר להנחיה © ערן לוי

התכנית, שתישא את השם המחייב - "האקדמיה לכדורגל" תביא למסך את תובל, לראשונה מאז ימיו כמגיש צעיר בערוץ הראשון, כמנחה טלוויזיה אלא שהפעם הוא ייאלץ להתאמץ במיוחד וללמד את הצופים את העקרונות והמונחים הבסיסיים של עולם הכדורגל בהשתתפותם של מיטב משחקני ליגת העל הישראלית.

תובל שפיר ודניאל מורשת בגמר ליגת האלופות האחרון
תובל שפיר ודניאל מורשת בגמר ליגת האלופות האחרון © אינסטגרם

שפיר ידוע בחיבתו למשחק הכדורגל ואף נוהג ללכת מדי פעם למשחקים, אך פה הוא יתמודד בעצמו גם כשחקן. בכל פרק הוא יקבל אתגר חדש שיהיה עליו לעמוד בו כמו אתגר הקרן המסובבת, אתגר הקורה, אתגר הפנדל, אתגר החומה ועוד. על מנת לצלוח את האתגרים שפיר יגיע למפגש מקצועי עם מיטב הכישרונות בכדורגל הישראלי שיעניקו לו, לקבוצת הילדים שאתו ולצופים בבית הדרכה, טיפים ועצות מניסיונם האישי. בין שחקני הכדורגל שישתתפו בתוכנית: דקל קינן, גילי ורמוט, איתי שכטר, נטע לביא, שמעון אבוחצירא, דן איינבינדר ועוד.

תובל במסר בלעדי
 

 

התכנית לא תשודר בערוץ עצמו אלא תהיה זמינה לצפייה ישירה ב-VOD של ערוץ הילדים החל מאמצע דצמבר, בדיוק כשתובל יהיה עסוק ויתרוצץ בין מופעי הפסטיגל ברחבי הארץ.

ואם זה לא הספיק לכם - גם "המתבגרים" חוזרת לסיבוב נוסף

אמרו עליה שהיא לא מתאימה לילדים, אמרו שהיא מקלקלת את הערוץ שגדלנו עליו, דרשו להגביל ולאחר את שעות הצפייה שלה ואמרו שהיא מחנכת את הצופים למיניות בגיל מוקדם מדי. אך אחרי הרעש, הדיון הציבורי, הדיון המשפטי ולא מעט ביקורות בנושא, תכנית השיח, "המתבגרים" חוזרת לעונה נוספת על המסך כשגם הפעם תעסוק בדיונים סביב הנושאים איתם מתמודדים מתבגרים אותם ימשיכו להוביל יוצאי העונות של "הבנים והבנות" ומובילי דעה ברשתות החברתיות.

בניגוד לעונה הקודמת שעסקה ברובה במיניות, העונה יעסקו בנושאים כמו אלימות, צריכת אלכוהול, השתייכות חברתית, אחים ואחיות, הורים וערך החברות. את התוכנית מלווה תמיר ליאון, אנתרופולוג יישומי.

מתוך העונה הראשונה של המתבגרים. באדיבות ערוץ הילדים
 

עוד שינוי בתכנית הוא שהיא לא תשודר בערוץ עצמו, כפי שקרה בעונה הקודמת אלא תעלה כולה ממש בקרוב לקטגוריית ה-VOD של הערוץ.

הילי חורב מנהלת ערוץ הילדים אישרה את הפרטים ומסרה: "ערוץ הילדים ממשיך להיות קשוב לילדים ולנוער ולהביא את עולמות התוכן שמעסיקים אותם אל המסך, תוך שימת דגש על ההווי והתרבות הישראלית".  

 

תגובות