הרגש עולה! עדי ביטי תנחה עם טל מוסרי. צילום פרטי

הרגש עולה! עדי ביטי תנחה עם טל מוסרי

אחרי שליאנה עיון הייתה החלוצה הראשית בעונה הקודמת, השנה עדי ביטי נקראה לדגל ותתנסה בהנחיה עם טל מוסרי בתכנית הכדורגל הכיתתית בניקלודיאון

עדי ביטי עושה צעד קדימה בקריירה ולאחר שהתנסתה גם בדוגמנות, משחק וכמובן שירה, כעת היא עולה גבוה ותתנסה גם בהנחייה לצד טל מוסרי.

עוד בערוץ הבידור של פרוגי:

ביטי שאחראית על להיטי הפופ הגדולים כמו "ירח מלא", "חשה" ו"רגאביטי", תצטרף לעונה החדשה של תכנית הכיתות המצליחה, "צ'מפיונסניק" המשודרת בניקלודיאון ועוסקת בתחרות כדורגל ענקית בין בתי ספר וקפטנים. ביטי בת ה-15 תנחה לצד מנחה הערוץ, טל מוסרי שיעשה זאת בפעם השנייה, והוא גם פיתח הפורמט לצד גיורא חמיצר. 

אולפן ynet
 

עדי תחליף את כוכבת "שכונה" האהובה, ליאנה עיון שהנחתה בתכנית בעונה הראשונה שלה בערוץ, ואילו הפעם הלכו על טוויסט מעניין שימשוך צופים נוספים לתחרות. השנה הפרס הסופי יהיה טיסה לספרד וצפייה במשחק רשמי של ברצלונה נגד סיביליה עם כל הכיתה.

טל מוסרי מסר לנו בתגובה: "כיף גדול שעדי ביטי מצטרפת לצ׳מפיונסניק ואני מבטיח לה ולקהל הצופים עונה מטורפת, מותחת ולוהטת במיוחד. אני מודה שממש רציתי שעדי תגיע לתכנית ואנחנו מכינים ביחד עוד כמה הפתעות מרגשות ומפתיעות".

© צילום פרטי

התכנית תעלה לאוויר כבר בחודש פברואר הקרוב גם ב-yes וגם ב-HOT.

תגובות