סכסוך חדש? אביב גפן מתכסח עם נועה קירל. צילום: אור גפן, ענת מוסברג

סכסוך חדש? אביב גפן מתכסח עם נועה קירל

סכסוך חדש בביצה? אביב גפן דיבר ב"The Voice" על נועה קירל "ראיתי ביוטיוב קטעים שלה והזדעזעתי". קירל לא נשארה חייבת והגיבה באינסטגרם

הערב, שודר הפרק השלישי מתוך העונה החדשה של "The voice". במהלך התכנית, עלתה מתמודדת בשם פרח דוסונטוס ושרה את השיר "Irreplaccable" של ביונסה. השופטים לא הסתובבו למתמודדת ובסיום השיר לאחר שירדה מהבמה החלו בדיון סוער על הביצוע.

עוד בערוץ הבידור של פרוגי:

אברהם טל אמר כי "היא נכנסה לנעליים מאד גדולות, לנסות לעשות שיר של ביונסה", ושלומי שבת ענה לו בתגובה כי הוא צריך לשמוע אותה ולא את ביונסה. אביב גפן הידוע בתור השופט הקשוח ביותר בפאנל אמר "המבטא שלה היה איום, השירה שלה איומה בעיניי, יותר נועה קירל מאשר ביונסה". כשנשאל על ידי מירי מסיקה מה הוא רוצה מקירל ענה כי הוא ראה ביוטיוב קטעים שלה והזדעזע.

 

#thevoiceisrael יום רביעי ב21.00

A photo posted by Aviv Geffen (@avivgeffenmusic) on

לאחר מכן, שאל גפן את מסיקה האם היא בעד הכוכבת הצעירה, מסיקה הגיבה "תקשיב לי טוב, אני עכשיו אשב בבית ואקנה תקליט שלה? לא. אבל אני רוצה להגיד לך משהו, כשאני מסתכלת על התמונה כולה, זאת חתיכת כריזמטית, זזה יפה, מקוריות, לא ראיתי כזה בארץ." גפן הוסיף כי בעיניו זה ג'אנק וכי זו סכנה לאמנות של ישראל וקינח ב"הרבה אוהבים אותה וזה בסדר, תסבלו אתם. בעיניי זה לא".

בעקבות המקרה, קירל העלתה עם סיום התכנית סרטון לחשבון האינסטגרם שלה, בו היא שרה את אחד השירים היותר מוכרים ואהובים של גפן "האם להיות בך מאוהב" וכתבה "שיר בין האהובים עליי של היוצרים שאני יותר אוהבת ומעריכה - לאביו אביב גפן" ותייגה אותו. בנוסף, הוסיפה קירל עקיצה קטנה כשכתבה "גם מקדונלדס זה טעים" בעקבות האימרה על כך שהיא "ג'אנק'". לאחר פחות מיממה קירל מחקה את הסרטון המדובר ואת תגובתה מחשבון האינסטגרם שלה.

 ממנהליה של נועה קירל נמסר בתגובה: "נועה מכירה את אביב גפן כמנטור דה וויס ואת השירים שלו של פעם. הוריה סיפרו לה שאי שם בשנת 1990, לפני 26 שנה, הרבה לפני שהיא נולדה, החל גפן להופיע בטלוויזיה צעיר עם מלא איפור על הפנים ששר עם קול מוזר ובלי חולצה על הבמה 'אנחנו דור מזויין'. כל המבוגרים אז אמרו 'מה זה הדבר המזעזע הזה?!'. לעומתם, כל הצעירים ענו להם 'אתם המבוגרים לא מעודכנים, זה מה שהולך היום!' עכשיו אפשר להגיד - אביב גפן, אתה מבוגר, לא מעודכן ונועה קירל זה מה שהולך היום".

תגובות