yes kidZ החל את שידוריו: מה מצפה לכם?. נועה קירל בדרך לערוץ yes kidZ. צילום: אור גפן

yes kidZ החל את שידוריו: מה מצפה לכם?

מלחמות ואי-הסכמות תמיד עושות טוב בעולם הבידור והטלוויזיה: yes תשיק ערוץ הפונה לגילאי 8 עד 14 שיהווה תחליף לערוץ הילדים ללקוחותיהם • "ראש גדול", גאיה שליטא-כץ ונועה קירל בפנים

התחרות על לבכם רק ממשיכה לגדול: ערוץ yes kidZ החל הלילה (ש') את שידוריו ולמעשה יחליף את ערוץ הילדים ששודר עד כה. ניתן יהיה לצפות בו באפיק 90 ובו ישודרו סדרות מוכרות ואהובות לצד הפקות מקור ובלעדיות, ביניהן גם סדרת הדגל של הערוץ "ראש גדול" שחוזרת אל המסך, וזה לאחר שהבאנו את הידיעה על כך כאן בפרוגי בפרסום ראשון.

עוד בערוץ הבידור של פרוגי:

בדומה לערוצי ילדים נוספים בקטגוריה, גם הערוץ החדש של yes יכלול דרמות, סיטקומים, דוקו/ריאליטי ותכניות בידור ישראליות חדשות לצד סדרות רכש. הערוץ ישדר 24/7 ופונה לגילאי 8 עד 14. בין הסדרות שתוכלו למצוא בערוץ יש את "סנאפטוק" בהנחיית גאיה שליטא/כץ ובה היא תארח כל יום כוכב ילדים אחר, תכנית המערכונים והמתיחות "OMG", "מיקרו שף", "הטוב מכולם", "הכל הולך" וכאמור העונה השישית "ראש גדול" בכיכובם של איציק כהן, חני נחמיאס, יאנה יוסף, דניאל גל, איל שקרצי וספיר דרמון.

השקת העונה השישית של 'ראש גדול'. כתבת: אורן טוב | צילום: רון סלמאן | עריכה: תום עוזיאל
 

מלבד אלו, עוד ישודר בערוץ גם דרמה/קומית מוזיקלית המבוססת על חייה של נועה קירל והיא רק בת 15. כזכור קירל היא כוכבת נוער שזכתה בתואר זמרת השנה של ערוץ הילדים, שערי עיתונים, מאות אלפי מעריצים ו-30 מיליון צפיות בסרטונים ביוטיוב. הסדרה צפויה לעלות לקראת סוף שנת 2017. בנוסף לכך, גם "A ליסט" - כוכבי הילדים בוחרים את הקליפים האהובים, תכנית קומית סאטירית על הטרנדים החמים ברשת, דוקו ריאליטי לילדים, תכניות ייעודיות לחופשות הקיץ, תכניות מוזיקה ועוד.

yes מנתקת מגעים עם ערוץ הילדים ולוגי

בעקבות מאבק בין חברת RGE המפעילה בין השאר את ערוץ הילדים ולוגי לבין חברת הלווין לגבי העלאת התשלום למחירי הזכויות על הערוצים, החליטה השנייה שלא להמשיך בהתקשרות עם RGE. בכך למעשה ערוץ הילדים יהפוך לערוץ בלעדי ב/HOT. מלבד kidZ שמחליף את ערוץ הילדים, צפוי לעלות ערוץ נוסף בשם Wiz ויהווה תחליף לערוץ לוגי ב-yes.

ההחלטה על הפסקת שיתוף הפעולה בין הצדדים נובעת מהחלטת הלווין להוציא את ערוץ הילדים מחבילת הבסיס שלו במטרה להקים שני ערוצי ילדים חדשים. ערוץ הילדים הודיע בתחילת החודש כי אם מהלך שכזה אכן ימומש, לא תוכל חברת הלווין להשתמש בתכני ערוץ הילדים בכל הפלטפורמות שלה החל מה-31 בדצמבר. אבל כידוע ב-yes החליטו שכן להקים שני ערוצי ילדים חדשים.

תגובות