הכוכב הבא: "הלו"ז הצפוף עשה רק טוב לתכנית". צילום: רונן אקרמן

הכוכב הבא: "הלו"ז הצפוף עשה רק טוב לתכנית"

המסך עלה בפעם הרביעית ל"הכוכב הבא לאירוויזיון", יחד עם פאנל שופטים חדש ומתמודדים מקצועיים יותר - נדמה שהעונה הזו עולה שלב אחד קדימה ומצליחה למגנט מחדש, רגע לפני שהתייאשנו מתכניות ריאליטי מוזיקליות. ביקורת

עברה כמעט שנה מאז שחובי סטאר ייצג אותנו בכבוד ענק באירוויזיון שבשטוקהולם בשוודיה, אז עכשיו סוף סוף הגיע הזמן לחפש את הכוכב הבא שיעשו את זה! אמש (ב') עלתה לה לאוויר העונה הרביעית של "הכוכב הבא לאירוויזיון" בפרק פתיחה, עם חידוש גדול בפאנל השופטים ומתמודדים מעניינים.

עוד בערוץ הבידור של פרוגי:

נפתח עם המנחים הקבועים - רותם ואסי שהכימיה ביניהם מולידה שלל רגעים מצחיקים על המסך, סלע בגרסה ההריונית שלה אף מצחיקה יותר ומתנגחת בעזר בצורה מעולה וגם יעל גולדמן שנקראה לתגבורת - מצליחה להשתלב כראוי.

© צילום מסך מהתכנית

פאנל השופטים התרענן גם הוא עם תגבורת של השופט הקשוח החדש - אסף אמדורסקי שגם אם הוא מסרב להעביר מתמודד מסויים על אף ששר טוב - הביקורת שלו עניינית ולא מתפזרת והוא בא עם המטרה שהציבו לו - למצוא את הייצוג לאירוויזיון ולא עוד זמר לעולם המוזיקה. באשר לשאר השופטים החדשים - סטטיק ובן אל, אפשר להגיד שהתגובות השליליות שהובאו כשפורסם על הצטרפותם היו מיותרות, והשניים רק מוסיפים צבע ואווירה צעירה יותר בתכנית, ואיך הם אמרו? בשביל "הניסיון" יש את שאר השופטים.

בן אל תבורי וסטטיק. מתוך "הכוכב הבא לאירוויזיון". באדיבות "קשת"
 

המתמודדים עצמם היו צבעוניים, מגוונים ובהחלט אפשר להגיד שהשנה הרמה עלתה. גם אלו שהיו פחות מוצלחים - היה שם איזה ניצוץ ובסיס שירה מסויים. כך בלטו הרכב "ביטבוקס אלמנט", אימרי זיו (שעבר כבר טבילה ב"דה וויס" בעונה הראשונה) והתנסה כזמר ליווי באירוויזיון בשנתיים האחרונות. גם הגברת ג'ודי עשתה ביצוע חנני, אך כולם כבר מבינים שאותה לא נשלח באמת לאירוויזיון. ומעל כולם - דיאנה גולבי שחוזרת לריאליטי המוזיקלי אחרי שניצחה בגרסה הקודמת של הפורמט ולפי האווירה הרווחת - יש סיכוי מאוד גבוה שהיא גם תצא כמנצחת הגדולה של העונה וכך היא תהיה הזוכה הנשית הראשונה בתולדות "הכוכב הבא" שבארבעת עונותיה זכו רק גברים. 

יש לנו הרגשה שנתראה בגמר
יש לנו הרגשה שנתראה בגמר © צילום מסך מהתכנית

אפשר להגיד שהעונה הנוכחית של הכוכב הבא לגמרי עלתה שלב, כבר לגמרי אפשר להתייחס אליה כאל קדם אירוויזיון בעטיפה של ריאליטי (ולא ההיפך), "הכוכב" הניחה מאחור את כל ה'ריגשי' הנלווה בתכניות הריאליטי (לפחות לבינתיים) והתמקדה בתקתוק המשימה במציאת הנציג הבא בגלל הלו"ז הצפוף שנוצר על המסך, כך גם מספר הפרקים די קטן ביחס לעונות הקודמות. - כל זה כנראה רק מיטיב עם התכנית שעכשיו קורצת יותר לקהל הצעיר, לא מתעכבת, ביצועים מרשימים, פאנל מעולה ואתנחתות קומיות שעוטפות את זה באווירה טובה.

 

 
תגובות