החמישייה: הזוגות הטלוויזיונים האהובים ביותר. צילום: באדיבות ערוץ הילדים

החמישייה: הזוגות הטלוויזיונים האהובים ביותר

הוולנטין שנחגג השבוע הציף אותנו ברגשות אהבה ולכן החלטנו השבוע להקדיש את המדור לזוגות הטלוויזיונים הנוצצים עם סיפורי אהבה גדולים ובלתי נשכחים שפשוט גרמו לנו להתאהב!

יום האהבה הלועזי, הוולנטיין, נחגג השבוע ולכבוד כך החלטנו להקדיש את המדור לזוגות הטלוויזיונים שהם הכי הכי. סיפורי האהבה של הזוגות האלו תמיד הצליחו לרגש אותנו, להפתיע ולפעמים אפילו להזיל דמעה. קבלו את חמשת הזוגות הנבחרים!

עוד בערוץ הבידור של פרוגי:

דני ויונתן -" גאליס"

דני ויונתן הם ללא ספק אחד הזוגות שלא הפסקנו לעקוב אחריהם בשנים האחרונות. החל מ"החולמים" ועד העונה השביעית והאחרונה של "גאליס". למה לא נחשפנו בסיפור האהבה הענק ביניהם? עליות, ירידות, פרידות זמניות, הרפתקאות מאתגרות שעברו ביחד והמון רגעים דרמטיים, סוערים ואפילו מרגשים. הדרך הארוכה ומלאת הריגושים שלהם הסתכמה בפרק האחרון של הסדרה בהצעת נישואין מרגשת של יונתן שמוכיחה את המשפט הקבוע "זה תמיד היו הם".

 

אישור כניסה לחמישייה: מהרגע הראשון, בו התחילו מבטי האהבה ביניהם והקרבה הראשונה, ידענו שהולכת להיות כאן זוגיות רצינית שכנראה תישאר חרוטה אצלנו בזיכרון הרבה מאוד זמן. והנה זה בדיוק מה שקרה, עד עכשיו הם לא יוצאים לנו מהראש ואנחנו בטוחים שגם אתם עוד שומרים להם פינה חמה בלב.  

רותם ודניאל - "תאג''ד"

המפגש הראשון שלהם היה לא יותר מדי דרמטי - נערכה היכרות קטנה כשרותם הגיעה כפרמדיקית חדשה לבסיס ודניאל הציע לעזור לה לסחוב את התיק. אבל לקראת סוף הפרק קיבלנו את התשובה לשאלה: האם יהיה זוג חדש לבנות עליו, כשהייתה ביניהם נשיקה סוערת ומלאת רגשות של התאהבות. זה דבר שאנחנו בדרך כלל לא מצפים שיקרה ממש בפרק הראשון בין שתי דמויות שלא מכירות. אבל בדיוק בגלל הסיבה הזאת, הסצנה הזאת נחשבת לאחד הרגעים המיוחדים והגדולים של הסדרה. מפה כבר ממש היינו סקרנים לראות איך הסיפור ביניהם יתגלגל ויתפתח ובעיקר הרבה תקווה שלא ילווה בריבים. אבל בין כל זוג טלוויזיוני גם זה קרה אבל כמובן שהם גם השלימו בסוף בדרכם הייחודית. גם בפרק הסיום של העונה סיפור הזוגיות שלהם קיבל טוויסט נחמד עם סצנת נשיקה דרמטית ויפה ממש כמו בתחילת העונה ואין מילה אחרת להגדיר אותה מאשר סגירת מעגל.

 

אישור כניסה לחמישייה: כשנסחפנו לתוך סיפור האהבה העמוק בין השניים, לא יכולנו לפספס שום מילה קטנה שיוצאת מכל צד, כי ידענו שכל סצנה שבה נראה אותם נתקלים האחד בשניה תהיה מיוחדת וזוהרת. אז איך אפשר שלא לעקוב אחרי זוג כזה? לנו רק נותר לקוות שרותם לא נהרגה ושניהם יחזרו להיות ביחד ולחיות באושר ועושר.

אמה ועידו "נעלמים"

כשאמה הגיעה לאשמורת ונתקלה לראשונה בעידו, המפגש הראשוני בין אמה לעידו הייה קצת קריר והמשפט הראשון שאמר עידו לאמה היה "אף אחד לא נוגע בלוקר של דריה" בתקיפות. אבל כשסיפרה לו שהיא ראתה תמונה שמוכיחה שהנעדרים בחיים. כשהשניים התחילו לחקור ולצאת לחיפושים, הפכו היחסים הקרירים ליחסי ידידות ונתנו לנו תקווה שזה יתעצם ויהפוך למשהו קצת יותר גדול. בהתחלה היה קשה להאמין שעידו יהיה מעוניין בזוגיות עם אמה, כי הוא היה שקוע בגעגועים לדריה. אבל כשהשניים התנשקו בזמן שננעלו במחסן של הטוסטר, זה הוכיח לנו שלפעמים חלומות מתגשמים. מהנקודה הזאת כל מה שרצינו לעשות זה רק להמשיך ולעקוב אחרי סיפור האהבה הזה. נחשפנו ללא מעט טלטלות בדרך, אבל מערכת היחסים שלהם הייתה מספיק חזקה כדי לשרוד. השיא כמובן היה בפרק האחרון בסצנה סוחפת של נשיקה שמלווה בסוף השמח של מציאת הנעדרים, כך שביחד הם סגרו את העונה בצורה מושלמת.

 

אישור כניסה לחמישייה: כשעידו ואמה התקרבו והפכו לידידים, כל כך רצינו וציפינו שיהפכו לזוג. קיבלנו סיפור אהבה שהתוכן שלו מעניין לחלוטין ולא משעמם, הביא צבע למהלך העלילה ומרוב הסקרנות, הוא פשוט השאיר אותנו עם העיניים שקועות במסך הטלוויזיה עד סוף העונה. לא יכולים כבר לחכות להמשך הסיפור ביניהם בעונה השנייה.

אספרנסה ותומאס - "אספרנסה" 

זה ידוע שטלנובלות עמוסות במערכות יחסים וסיפורי אהבה דרמטים, אבל בסיפור כזה כמו ב"אספרנסה" עוד לא נתקלנו. סיפור האהבה של אספרנסה ותומאס היה מורכב ומסובך מהרגע הראשון. הוא בכלל התחיל בנסיעה באוטובוס כשישבו אחד ליד השניה וגלש להמשך דרמטי ומרתק, כשאספרנסה הפכה לנזירה במנזר ותומאס הפך לכומר. אבל זה לא מנע מהשניים להתקרב ונוצר לנו פה רומן מיוחד ומעניין. אחרי שהקרבה ביניהם יצאה לאור ואחרי שהעיפו את תומאס מהתפקיד, היחסים התחילו להתערער והם שיחקו לנו עם הלב כשמערכת היחסים שלהם הייתה "און אנד אוף". אבל בסופו של דבר זה הסתכם הסתכם בהצעת נישואין וחתונה חגיגית במיוחד. השמחה הייתה ענקית, במיוחד כשהתבשר לנו לראשונה שהיא מצפה לתאומים. אז מי אמר שהאהבה לא מנצחת?

 

אישור כניסה לחמישייה: לפני ש"אספרנסה" שודרה, היו לנו ציפיות רבות לעלילה מיוחדת והתוצאה הייתה מרשימה בהחלט! כי לא רק שזה מה שקיבלנו אלא גם קיבלנו סיפור אהבה יוצא דופן, לא קיטשי, כשכל פרט ממנו זכור לנו עד היום. אין שום ספק שזאת זוגיות טלוויזיונית בלתי נשכחת!

זוהר וג'וני " או בוי"-  

כנראה שאליאנה תדהר וליבי רן באמת נועדו זה לזו, גם כזוג במסך הקטן וגם מחוצה לו. קטע נכון? אבל באנו לדבר על הזוגיות שבתוך עולם המשחק הפעם ולא על הריל לייף. סיפור האהבה התחיל בפגישה מקרית בזמן שזוהר עבדה כמלצרית שדאגה לשולחן שבו ישבו ג'וני ואמו יונה, והמשיך שהיא הגיעה לבית הלהקה על תקן מורה פרטית לתנ"ך ומשם העניינים התחילו להתפתח באמת. ג'וני התאהב בזוהר ממבסט ראשון אבל היא מצידה לא הייתה הכי בעניין שלו בגלל שלבה רצה את בן, או יותר נכון, את עלמה. אבל כשזוהר גילתה את האמת לבה התפנה לאהבה חדשה. כל זה יצא לפועל בזמן שהלהקה התחילה להיות מצולמת 24 שעות וג'וני הצהיר בפני כולם על אהבתו כלפיה. 

לי בירן ואליאנה תדהר בביצוע . מתוך "O_boy" באדיבות ערוץ הילדים
 

אישור כניסה לחמישייה: העובדה שאליאנה וליבי הם זוג במציאות וגם על המסך גורמת לנו לא להוריד את העיניים מהמסך כשהסצנות שלהם משודרת אפילו לא לחצי שנייה. הסדרה נקטעה לנו באמצע ואנחנו ממש מחכים שהיא תחזור ואז נגלה איך סיפור האהבה הזה המשיך לו. כולנו במתח!

 

 

תגובות