החמישייה: שחקני הנוער המבטיחים ביותר. צילום: GettyImages

החמישייה: שחקני הנוער המבטיחים ביותר

לאחרונה יש הרבה מאוד שחקנים ושחקניות חדשים מסדרות שונות שבולטים על מסכי הטלוויזיה ועושים עבודה מושקעת, מספקים את הסחורה, מאירים את הסדרות שבהם הם משתתפים ויוצרים הנאה גדולה לכולנו לצפות בהן. אז מי הם חמשת שחקני הנוער שלדעתנו הם המבטיחים ביותר?

זה דבר ידוע שלרוב הקאסט של סדרות הנוער מרכיב בתוכו שחקנים מוכרים ושחקנים אנונימיים. אבל השחקנים האנונימים לא נשארים כך לנצח ומיד אחרי הפרק הראשון הם הופכים לסטארים. הפעם, החלטנו להקדיש את המדור לשחקנים המבטיחים ביותר שעוד בטח נשמע עליהם שנים רבות.  

עוד בערוץ הבידור של פרוגי:

ספיר בן רובי

קריירת המשחק של בן רובי נחשפה לפני יותר משנה ב"נעלמים", ומהפעם הראשונה שראינו אותה על מסך הטלוויזיה הבנו שמדובר בשחקנית מוכשרת שאנחנו הולכים לדבר עליה עוד הרבה מאוד זמן. לאורך כל העונה עקבנו אחר ההתפתחות שלה מבחינת משחק וכל פעם התרשמנו מחדש. היא יודעת איך להתאים את עצמה לאווירת העלילה והיא לגמרי אחת הסיבות לאהבתנו ל"נעלמים".

 

A post shared by sapir ben rubi (@sapir_ben_rubi) on

אישור כניסה לחמישייה: את בן רובי אומנם הספקנו לראות רק ב"נעלמים" ולא בפרויקטים נוספים, אבל עם הפריצה הגדולה שלה באמצעות הסדרה הזאת, היא בהחלט הצליחה להדהים את כולנו. אין בכלל ספק קטן שהיא משאירה טעם של עוד...

ג'וי ריגר

את ריגר אנחנו כבר מכירים מאחת הסדרות הבלתי נשכחות, "החממה" אבל השיא בקריירה שלה הגיע ב"או בוי" עם דמות מעניינת במיוחד. כאן המבחן של ריגר היה להתאים את עצמה לסיפור מורכב שבו היא צריכה לגלם דמות כפולה והיא עשתה זאת בצורה נהדרת ומרשימה. 

 

A post shared by joy rieger (@riegerjoy) on

אישור כניסה לחמישייה: היו לנו הרבה ציפיות מריגר בתור אחת שמגלמת תפקיד מורכב, והאופן שבו היא השתלבה בתוך הדמות הראה שהליהוק שלה לתפקיד אכן גאוני. אין מצב שאפשר לפספס אפילו סצנה אחת שלה והיא הופכת כל אחת למסקרנת ומלאת טעם. אין מילה יותר טובה כדי לסכם את הכל מאשר, פנטסטי!

דניאל גל

את גל הכרנו כשראינו אותה בעיקר בתור שתי דמויות משנה, בעונה השנייה של "פצועים בראש "ובשתי העונות האחרונות של "גאליס", כשבכל אחת מהן היא נתנה עבודה מצוינת ולתפארת. אבל רגע השיא והנוצץ בקריירה שלה הגיע כמובן בתאג''ד. תמיד עניין אותנו לראות את גל כאחת מהשחקנים הראשיים. ביחד עם התפקיד הענק שביצעה בסדרה לאורך עונה שלמה, היא ללא ספק אחת הדמויות שיצרו זוהר גדול והגדילה את הרצון שלנו ללחוץ על השלט ופשוט ליהנות מהסדרה. כל סצנה שהשתתפה בה, היא ידעה איך לעשות אותה מעניינת ולא בנאלית, הכול כדי ליצור אווירה מיוחדת וצבעונית בכל פרק. ואיך אפשר שלא להתייחס גם לסרט שהשתתפה בו ממש לא מזמן:" הלהקה האחרונה בלבנון", בו נחשפנו לצד הקומי שלה.  

 

A post shared by Daniel Gal (@daniel.gal_87) on

אישור כניסה לחמישייה: הנוכחות הקורנת של גל על המסכים, הצליחה להדהים את כולנו וכמובן לא סתם, כי רואים שזו תוצאה של עבודה קשה ומאמצים אינסופיים כדי להביא את הטוב ביותר שיש לקהל הצופים. מקווים שזה כמובן ימשיך כך גם בעתיד. 

עמית רהב

התפקיד הראשון הבולט של רהב היה כמובן ב"משפחה שולטת", שם גילם את דמותו של חנן בצורה גאונית וקומית במיוחד וכמובן שכבר אז הבנו שמדובר פה בשחקן רציני לגמרי. ההבנה הזאת רק הלכה והתעצמה עם התפקיד שלו ב"סוסי פרא" וכמובן השיא היה ב"פלאשבק" עם דמות מורכבת ומרגשת במיוחד אותה גילם ברגישות ובדיוק רב.  

 

A post shared by Amit Rahav (@amitrahav8) on

אישור כניסה לחמישייה: מגוון הדמויות שלו והיכולת שלו לגרום לכל דמות שלו להיראות אמתית גורמים לנו להיות כל כך מוקסמים ממנו ולו - להישאר חרוט בזיכרון שלנו. יש סיבה שהוא לא יהיה ברשימה שלנו? גם החקירות הכי מעמיקות למציאת תשובה נגדית, לא יצליחו להוכיח אחרת.

גילי איצקוביץ

הופעת הבכורה של איצקוביץ' הייתה בפרק הראשון של "כדברא" ממש בתחילת השבוע, כשהיא למעשה נמצאת ממש בתחילת דרכה. כבר בפרק הראשון היא עשתה רושם התחלתי טוב והעלתה לנו תחושה שמדובר בשחקנית מבטיחה בהחלט. איצקוביץ' מגלמת דמות עם סיפור מאוד גדול ודרמטי וכבר בפרקים הראשונים אפשר לראות בצורה ברורה לחלוטין שהתפקיד הזה יושב עליה בול. היא יודעת איך לפעול נכון בהתאם לאווירה של כל סצנה ולהתאקלם בהתאם לסביבה שלה. כך העלילה מקבלת יותר עניין וזה מה שהופך אותה ליוצאת דופן.

 

A post shared by Gily Itskovitch (@gily_itskovitch) on

אישור כניסה לחמישייה: נכון שזו רק ההתחלה של איצקוביץ' ועוד לא ראינו הכול ולמרות זאת, זה מספיק כדי להבין שצריך להמשיך לעקוב אחר יכולות המשחק שלה בעתיד. אין ספק שהבחורה מלאת פוטנציאל, לא משעממת ונותנת לנו תמריץ להמשיך לצפות בכיף בסדרה. שזה רק ימשיך ככה!

 

תגובות