ליפסטאר: "כייפית, קצבית ומיישרת קו עם הטרנדים החמים". צילום: רן פינקלשטיין

ליפסטאר: "כייפית, קצבית ומיישרת קו עם הטרנדים החמים"

לאחר ציפייה ארוכה, תוכנית הליפסינק ''ליפסטאר'' בהנחייתם של הזמרת הצעירה נועה קירל ושגיא ביטבוקס הלא הוא שגיא ברייטנר, עלתה לאוויר. האם הם צלחו את מבחן ההנחיה ומה לגבי הקונספט? ביקורת

בתקופה האחרונה שמענו על התכנית בכל הזדמנות, אם זה בקליפ מיוחד שהשתחרר ומלא תמונות וסטוריז מאחורי הקלעים של מנחי הסדרה נועה קירל ושגיא ברייטנר, ''ליפסטאר'' עלתה היום לאויר בערוץ yes kidZ. 

עוד בערוץ הבידור של פרוגי:

התכנית ''ליפסטאר" מקיימת בכל פרק תחרות בין שני ילדים שצריכים לבצע ליפסינק על שירים שונים בז'אנרים שונים, בהתאם לנושא התכנית. הקהל מתבקש להצביע בין כוכב ללב, כאשר כוכב מציין "מצוין" ולב מסמן "אהבתי", כך שהזוכה המקבל את מספר הכוכבים הגדול ביותר זוכה בפרסים. 

נועה קירל ושגיא ברייטנר - לרקוד. באדיבות yes kidZ
 

כיריית פתיחה, אירחו מנחי התכנית נועה קירל ושגיא ברייטנר, את דיג'יי גל מלכה שאחראי בין היתר על הלהיט "בא לה לרקוד", כדי לסמן את תפארת הפתיחה של התכנית. הפרק הראשון התחיל בז'אנר ההיפ-הופ, שאותו ייצגה בכבוד הזמרת נועה קירל שמאפיינת היפ-הופ בשירים, בריקודים, ואף בבגדים שהיא מתלבשת בהם ביום-יום. לאחר התחרות וההכרזה על הזוכה, הגיע כבכל פרק סלב על מנת לבצע את אתגר הליפסינק, והפעם זה היה גל מלכה שהגיע כדי לבצע את האתגר בז'אנר שהוא לא מתמחה בו. סוגי המוזיקה השונים צבעו את התכנית בגוונים שונים של מוזיקה ורעננו את המסך.

 

A post shared by yes kidZ (@yes_kidz) on


מעבר לאולפן הצבעוני, החידוש בתחרויות טלוויזיוניות והמוזיקה שהקפיצה את התכנית והיא בעצם מעין גרסה טלוויזיונית לאפליקציית ה"מיוזיקלי" - מה שמייחד את התכנית ומיישר קו עם הטרנדים הטכנולוגים, המנחים הוסיפו המון צבע לתכנית. מי שהכי בלטה היא קירל, שהוסיפה לא מזמן לרזומה הפרטי שלה גם את קריירת ההנחייה, והראתה לנו שהיא מעולה גם בזה. קירל הייתה דומיננטית בעיקר בכריזמה שהעבירה לנו הצופים. לצד הזמרת הצעירה הנחה ברייטנר, שגם עבורו זו הפעם הראשונה בתור מנחה, וגם הוא הראה בפרק מקצועיות בשילוב עם ביטבוקס.

נועה קירל,שגיא ברייטנר
נועה קירל,שגיא ברייטנר © רן פינקלשטיין


לסיכום, התכנית הולכת לחדש את המסך בהמון גוונים של מוזיקה, מעבר למוזיקה המוכרת של היום צופי התכנית הולכים להכיר סגנונות שונים שלעולם לא שמעו, וכל זה באווירה כיפית וחדשנית של תחרות מוזיקלית ומקפיצה בתכנית שמעבירה את הזמן בהכי כיף שיש ובחיוך רחב.

תגובות