כוכבים בינלאומיים: המסע שלנו עם דר ל-KCA 2017. צילום מסך

כוכבים בינלאומיים: המסע שלנו עם דר ל-KCA 2017

הגיע הזמן לקבל הצצה למה שחווינו במסע שלנו לטקס העולמי של ה-KCA יחד עם דר זוזובסקי שכלל גם ראינות עם כוכבים בינלאומיים. אז מי הצהיר על אהבתו לדר ומה קרה כשהחלטנו ללמד את הכוכבים להגיד: "קללללל"? צפו במסע

בשיתוף עם קל נופש

חזרנו פתאום, הנה אנחנו בבית! אז אחרי ש"קל נופש" הטיסו אותנו ללוס אנג'לס שבקליפורניה כדי להגיע לטקס הגדול של השנה: ה/KCA השנתי של ניקלודיאון, הגיע הזמן לקבל הצצה לטירוף שחווינו שם!

עוד בערוץ הבידור של פרוגי:

לטירוף הגדול של המסע הצטרפה אלינו מי שכיכבה בשתי סדרות מצליחות של הערוץ בישראל ("החממה", "מיסטר צ'יפס"), השחקנית והדוגמנית דר זוזובסקי שגם בונה לאט לאט קריירה בינלאומית. בנוסף אליה הצטרפה אלינו לידר צופת הערוץ ב-yes שזכתה בתחרות מיוחדת.

המסע שלנו כלל שלל דברים כיפיים ומגניבים כשביניהם היו גם משרדי האנימציה של ניקלודיאון, שם קיבלנו הצצה ליצירת הסדרות המצוירות של הערוץ כמו "הרעשנים", "קסם של הורים" וכמובן "בובספוג".

הכי כתומים
הכי כתומים © "אשלי וקסמן" הדנמרקית

אך האירוע הגדול של המסע שלנו היה בשטיח הכתום של טקס נבחרי הילדים, ה-KCA 2017, אותנו הנחה השנה כוכב WWE - ג'ון סינה. על השטיח ראינו את דמי לובאטו, זנדאיה, היידי קלום, מאדי זיגלר, פיפת' הרמוני, ליטל מיקס, מריה קארי וכוכבים גדולים נוספים ואף השגנו ראיונות עם המוגלי החדש בגרסת הלייב אקשן המצליחה של ספר הג'ונגל - ניל סת'י ועם כוכב ניק, קמרון בויס (שהוא גם יהודי עם קרובי משפחה מקומיים!).

המסע ל-KCA 2017. כתב: משה אבוטבול | עריכה: עמית גלז
 
גרסת הסלפיז!
קלללל. גרסת הסלפיז!
קהל לא רע בכלל
קהל לא רע בכלל
מנחה הטקס © משה אבוטבול
אותנו זה הכי ריגש!
אותנו זה הכי ריגש! © משה אבוטבול
על השטיח. הלבשה: קסטרו
על השטיח. הלבשה: קסטרו © מישהי אנונימית שהכרחנו לצלם
תגובות