החמישייה: הטלנובלות האהובות ביותר על המסך. צילום: יחצ חו"ל

החמישייה: הטלנובלות האהובות ביותר על המסך

אהבה אסורה, אמא חורגת ומרשעת, משחק מוגזם, מוזיקה דרמטית, קשרי משפחה ורומניטקה מסובכים וסצנות מלאות בכי. כן, החלטנו השבוע להקדיש את המדור לטלנובלות הלוהטות ביותר

בעברית, בספרדית, לא משנה באיזו שפה אנחנו פשוט מכורים לטלנובלות. לא חסרות טלנובלות שסחפו אותנו עם סיפור מרגש, גיבור אהוב, הקסימו אותנו ושבו את לבנו. הפעם, החלטנו להקדיש את המדור לטלנובלות האהובות ביותר.

עוד במדור החמישייה של פרוגי:

האלופה

שמונה שנים עברו מאז שהטלנובלה הגיעה לסיומה ועדיים היא אחת מהפייבוריטיות שלנו. לא היה רגע אחד שהחמצנו, כל פרק היה דרמטי בפני עצמו, ואי אפשר לתאר את כמות הפעמים שהתרגשנו בהן. מה לא היה שם? סיפורי אהבה גדולים, הפתעות, רגעים מותחים, וכמובן הרבה כדורגל. ביחד עם השחקנים הכישרוניים, נוצרה סדרה מושלמת, שאי אפשר להוציא אותה מהראש.

 

אישור כניסה לחמישייה: לאורך כל העונות, ראינו את ההשקעה והמחשבה של הקאסט המוכשר וצוות הכותבים. התפתחות של העלילה הייתה מאוד מעניינת, הסיפור של כל דמות הצליח לרתק אותנו, וזה בדיוק מה שצריך בשביל טלנובלה יוצאת דופן. בקיצור, אלופה!

כמעט מלאכים

איך שראיתם את הכותרת, כבר בטח תיארתם לעצמכם שנציין את "כמעט מלאכים", נכון? ארבע עונות של חוויה טלוויזיונית ענקית  עם דמויות מרגשות, מצחיקות ומקסימות שהצליחו לכבוש אותנו. בכל זאת, כוכבי הסדרה הם חברי הלהקה "הטין אנג'לס", שהפכה מלהקה בדיונית ואחת אמתית וכבה את הבמות ברחבי העולם. הם אפילו הגיעו לביקור בארץ, ועוד שלוש פעמים! אז שאנחנו נשכח את כל זה? אין מצב!

 

אישור כניסה לחמישייה: כבר מהפר הראשון, ידענו שיש לסדרה פוטנציאל וקסם ענק. זו אחת הטלנובלות המהנות ביותר שצפינו בה. הטקסטים שנונים וכתובים מצויין ואם תוסיפו להם את השחקנים המעולים תקבלו שילוב מנצח. אין ספק, היינו שמחים לאיזה איחוד היסטורי.

השיר שלנו

וואו, זה זורק אותנו 13 שנים אחורה. הזמרים והשחקנים הגדולים של אותה תקופה התאחדו לטלנובלה מוזיקלית גאונית וצבעונית במיוחד. לא נשכח איך תמיד אהבנו לשבת מול הטלוויזיה ופשוט ליהנות מהסדרה, השחקנים המוכשרים, מהשירים, מהסצנות, ובקיצור - מהכל. וכמובן, אי אפשר שלא להתייחס לשני הכוכבים של הסדרה - נינט טייב ורן דנקר, שבשיא הקריירה שלהם ניהלו זוגיות על המסך ומחוצה לו. 

 

אישור כניסה לחמישייה: הסדרה משלבת בין שני העולמות שאנחנו הכי אוהבים - משחק ומוזיקה. את שניהם, יוצרי הסדרה הצליחו להכניס בצורה מדויקת לעלילה, העניקו לה גוון זוהר ולנו - תענוג צרוף אחד גדול. נכון שהיא ירדה מהמסך לפני הרבה זמן, אבל היא תמיד תהיה השיר שלנו.

אספרנסה

נתחיל בכך שמדובר באחת הטלנובלות המותחות והסוחפות ביותר, אבל כמובן הסיבה העיקרית לאהבתנו הגדולה היא כמובן הכוכבת - לאלי אספוסיטו. לקראת עליית הסדרה, היו לנו ציפיות רבות מאספוסיטו והיא לגמרי עמדה בהן כמו שרק היא יודעת. לאורך כל הסדרה, ליוו את הסיפור המורכב המון שאלות מסובכות אבל בסוף קיבלנו תשובות וסוף טוב, הכל טוב.

 

אישור כניסה לחמישייה: אף יוצר כמו אדריאן סואר, לא חשב על רעיון מבריק לסדרה כל כך מוצלחת ומיוחדת, עם שחקנים מרשימים שהצליחו לרגש אותנו, והמון רגעים יפים. לא צריך יותר מזה בטלנובלה. רק דבר אחד היינו רוצים, עוד עונה כמובן.

דני הוליווד

הטלנובלה הזו, היא אחד מההישגים הבולטים ביותר של טדי הפקות ובצדק. הם יצרו פורמט פשוט ממכר! כל השחקנים הדהימו אותנו אחד אחד, הצחיקו אותנו, ורק העצימו עוד יותר את שמה הטוב של הסדרה. נכנסנו לעלילה כל כך חזק שממש הרגשנו כאילו אנחנו חלק מהמסע בזמן. יש את זה ביותר מגניב? 

 

 

 

אישור כניסה לחמישייה: כל פרק תמיד הלהיב אותנו מחדש, אף פעם לא היה רגע משעמם ואהבנו במיוחד את העובדה שהדמויות באות מזמנים שונים. זו לא טלנובלה רגילה, זו יצירת אומנות!

 

תגובות