שני, אביחי ומעיין: "מאמינים שנעבור לגור ביחד". צילום: אופיר שרמן

שני, אביחי ומעיין: "מאמינים שנעבור לגור ביחד"

אורנה בדרך לריאליטי מוזיקלי? אביחי ומעיין עוברים לגור יחד? ולמה הופתעה שני ממה שעומר אמר? כל מה שקרה מאחורי הקלעים של גמר האח הגדול, הפרידה של המנחים והמפגש המרגש של מעיין ואייפון אחרי 100 ימים בלי

אמש (ג') התקיים גמר העונה האחרונה של "האח הגדול" הנוכחי ובו הוכרז על אביחי אוחנה כזוכה המאושר. אווירת הגמר לוותה באווירת פרידה כללית, מה שהוביל את הדיירים והמנחים להתרגש אף יותר.

עוד בערוץ הבידור של פרוגי:  

"אני עוד לא מעכל, יקח לי כמה ימים" סיפר לנו אביחי רגע אחרי ההכרזה, ואת האופציה שיחלוק את דירת הפרס הוא לא פוסל. שני הביעה סיפוק ממקומה בגמר שכן לטענתה היו לה הרבה ניצחונות אישיים במהלך העונה וכי את הניצחון רצתה כדי להראות לנוער שגם המוזרים, השונים והמנודים יכולים להגיע רחוק.

רגע הזכייה
רגע הזכייה © אורטל דהן

כמו כן, אורנה דנינו סיכמה את הפרידה המוזיקלית שלה מהבית המדובר, בעוד דן לא שלל קמפיין לרגליים למרבה במחיר. ומה בקשר לעדן ואנדל? הם בשיא אהבתם ומרגישים שהם המרוויחים הגדולים של העונה.

בעונה הזו שהו הדיירים בבית האח בדיוק מאה ימים בהם היה ניתוק מוחלט ממה שקורה בחוץ, ללא תקשורת וללא סמארטפונים - מה שהוביל אותנו לעשות מפגש מרגש ראשון בין מעיין לבין אייפון.

כתב: משה אבוטבול | צילום: אופיר שרמן | עריכה: אמיר סולמון
 
תגובות