פרסום ראשון: מי מצטרף ומי פורש מקאסט "נעלמים 2"?. צילום: גיא פיטשון

פרסום ראשון: מי מצטרף ומי פורש מקאסט "נעלמים 2"?

פתרנו את החידה שכולכם חשבתם עליה: מי החדשים שיצטרפו ללהיט הנוער "נעלמים" שצפוי להצטלם בקרוב? אך לצד זה גם כאן יש פרישות מפתיעות של כוכבים ראשיים. כל הפרטים

רק אתמול החלו ההכנות הראשוניות לעונה השלישית של "שכונה" (ועזיבתו של אסף הרץ), והנה גם מחממים מנועים לקראת העונה השנייה של סדרת נוער אחרת / "נעלמים", ולנו נודע יש כמה שמות חדשים ומעניינים שמצטרפים לקאסט האהוב והמסתורי.

עוד בערוץ הבידור של פרוגי:

אחרי שסחפו אותנו בעונה ראשונה מלאת דרמה, מסתורין וקצת מתח אחר ממה שהתרגלנו בסדרות הנוער, העונה השנייה נראת קרובה מתמיד ומעוררת בנו ציפייה גבוהה. מעבר לכך שהצילומים (שנדחו כבר מספר פעמים) יחלו כבר בסוף החודש למשך מספר חודשי עבודה עמוסים, יש כמה פרצופים מוכרים שנזכה לראות בעלילת ההמשך.

מסכמים עונה ראשונה. כתב ועורך: משה אבוטבול | צילום: ירון שרון |
 

מי שיצטרפו לספיר בן רובי, גאיה גור אריה, עדי אלון, עונג אפרון, טל מוסרי, נועם לוגסי ונוספים, הם כוכבי "מועדון החנונים": יואב רוטמן ואורי בלופרב ("צחי") שרק לאחרונה סיימו לצלם את הסרט לסדרת החנונים בכיכוכבם, כעת הם מתפנים להצטרף ללהיט הנעלמים, שגם אותו יצר ירון ארזי.

מהחנונים למקובלים
מהחנונים למקובלים © אינסטגרם

הפרישה המפתיעה בעונה הזו היא של דניאל ליטמן שלא ימשיך לעונה נוספת בסדרה לאחר שכיכב את איתי, בן השוטר. לכל המודאגים: אולי ליטמן לא יקח חלק ב"נעלמים" אך הוא כן ימשיך בתור ג'וני ב"שכונה 3" באותו הערוץ.

© גיא פיטשון

פרישה נוספת היא ענבל ביבי ששחקה בעונה הראשונה את יובל וביצעה את שיר הנושא ושאר השירים בסדרה לא תמשיך לעונה הבאה, לעומתה - כוכבת "פלאשבק", אביב פנקס שפרצה לראשונה ב"נעלמים" דווקא כן תמשיך, למרות שעלילת הדמות שלה הסתיימה באופן קצת מוזר בעונת הבכורה. 

בשורה עצובה ובשורה שמחה
בשורה עצובה ובשורה שמחה © מתוך הסדרה

וכדאי גם שתכירו מצטרפת נוספת לקאסט - הזמרת והשחקנית המוערכת דפנה דקל, שרוב הסיכויים שהיא מוכרת לכם כ"דפנה" מ"דפנה ודודידו".

© ענת מוסברג
תגובות