החמישייה: המנחים שנזכור לנצח נצחים. צילום מסך

החמישייה: המנחים שנזכור לנצח נצחים

כשצריכים להיות הפנים של תכניות או של ערוצים - מוטלת אחריות כבדה על הכתפיים מפני שתמיד צריך לגרום לקהל להישאר. הפעם החמישייה לנו מוקדשת לאותם המנחים שהצליחו לעשות את זה בגדול ושתמיד נזכור אותם!

תכניות טלוויזיה שנכנסו לנו ללב יש בשפע אבל האם רק בזכות כל מי שהשתתף בהן זה קרה? אז התשובה היא: טעות גדולה! מי שיש להם חלק נכבד בהפיכת אותן התוכניות לבלתי נשכחות הם גם אלו שעומדים בפרונט - המנחים. אז הפעם, החלטנו לתת את הכבוד לאלו שלא נשכח לעולם. 

עוד בערוץ הבידור של פרוגי:

טל מוסרי

מנחה שגידל פה כמה דורות של ילדים, הוא דוגמא הקלאסית למנחה שתמיד יהיה שם ולא נשכח. מוסרי ממשיך לרתק אותנו ולהביא איתו את האנרגיה החיובית שלו למסך כמו שרק הוא יודע. גם בערוץ הילדים וגם בניקלודיאון יש תוכניות שבזכותו הפכו לחלק בלתי נפרד מהזיכרון שלנו כמו: "ששטוס", "מסע קיץ", "ניפגש בסיבוב" ו- "צ'מפיונסניק". נכון שחלקכם עוד קוראין לו "בוגד", אבל אם הרגשתם פגועים זה רק מראה כמה הוא נכנס ללב. מה גם שהמעבר שלו לניקלודיאון ממש לא השפיע על התפקיד המצוין שלו, להיפך, האיכות שלו נשמרה כפי שהיא והוא גם הוסיף יותר עניין וטעם לערוץ הזה. ללא ספק, אחד ויחיד.

© צילום: עדי אורני לפנאי פלוס

אישור כניסה לחמישייה: כל מה שראינו ממוסרי עד היום זה בעיקר את החמימות, הכריזמה, החוכמה וההומור הייחודים שלו והם חלק גדול, ממה שגרם לנו לאהוב אותו עוד יותר. הסיכוי לשכוח מנחה מוכשר כמוהו, הוא קלוש ואפסי ביותר!


ג'יימס קורדן

אם יש מנחה שתמיד כיף לצפות בו זהו המנחה שמוכר לנו בעיקר מתוכנית הלייט נייט האמריקאית "קארפול קריוקי" שלפני שבועיים קיבלה את הגרסה הישראלית בהנחייתו של ניקי גולדשטיין. חוץ מזה שכבש צופים רבים עם הפורמט המצליח הזה, הוא הנחה במשך שלוש פעמים את טקס פרסי המוזיקה הבריטית ולפני ארבעה חודשים הוא גם זכה להנחות את טקס פרסי הגראמי הנוצץ בלוס אנג'לס, שזה אחד מההישגים המשמעותיים בקריירה שלו. במקביל לכך, הוא גם כיכב בלא מעט סרטים ומחזות מה שמראה לנו, שמדובר באיש אשכולות רציני לגמרי.

 

אישור כניסה לחמישייה: קורדן יודע להגיש תכניות בצורה ראויה לחלוטין והצד ההומוריסטי החזק שלו מצליח בהחלט להרים לנו את המצב רוח וליצור הנאה לא רגילה בכלל. אז יש סיבה לא להכניס אותו לחמישייה שלנו? 

ארז טל

המשפט המוכר ״דיירי האח הגדול אתם בשידור חי בערוץ 2״ הוא לא הדבר היחיד, שהכי זכור לנו מהמנחה הכישרוני הזה. הוא הספיק לעשות הרבה דברים לפני שבכלל ידענו מה זה ״האח הגדול״. הוא הגיש עשרות תכניות ושעשועונים כמו "גלגל המזל", "העולם הערב"," איפה אתה חי", "הכספת" וכמובן "מועדון לילה", שלא מזמן חזרה בגדול למסכים. בכל דבר שבו הוא היה על תקן המנחה, הוא תמיד הוכיח את עצמו והמחמאות שלנו עליו רק גדלו מרגע לרגע. הוא בעצם ייסד ז'אנר איכותי ומוצלח משל עצמו.

האח הגדול
האח הגדול © אורטל דהן

אישור כניסה לחמישייה: ארז הוא אחד המנחים שיש להם המון שנינות, וה"קור" ו"ציניות" שהוא מציג בכוונה למול הקולגות - זה פשוט עושה לנו את זה. הוא מאוד רהוט, אנחנו מרגישים איתו בטוחים בכל תוכנית שהוא מגיש ובכלל, מצליח להתאים את עצמו לכל קהל באופן המדויק ביותר שיש. זה מה שנקרא, מנחה לתפארת!

אלן דג׳נרס

אם אתם בעניין של לצחוק ורוצים ליהנות ממש, המנחה הזו תעשה לכם את העבודה. את תכנית האירוח שלה היא החלה להגיש כבר לפני 14 שנה, כשעד היום כל תוכנית קורעת מצחוק בפני עצמה ותוך זמן קצר, היא הפכה להצלחה מסחררת ומדוברת בקרב לא מעט צופים. עוד לפני שבכלל הפכה למנחה וממש בתחילת הקריירה שלה, היא זכתה לתואר ״האישה המצחיקה באמריקה״ בעקבות מופעי סטנדאפ שהעלתה במועדונים. תכלס, מגיע לה!

 

אישור כניסה לחמישייה: ההנחיה של דג׳נרס נעשית באווירה חיננית ,שמחה, לא מעייפת והכי פורצת דרך. אז לא פלא שהיא נחשבת לאחת מהמנחים המוצלחים ביותר. מבחינתנו, זה המתכון המושלם למנחה מצוינת.


עודד פז + דנה פרידר

צמד המנחים המנצח הפסיק לעבוד יחד לפני שנה, כשדנה  החליטה להתמקד בדברים אחרים בקריירה שלה, אבל הציוות בין השניים עדיין לא יוצא לנו מהראש וככל הנראה, גם אף פעם לא ייצא. השילוב המעולה התחיל לעבוד יפה מ-"ממצחיק" והמשיך ל-"ששטוס", "הבנים והבנות" ו-"הצלצול האמיתי", ששם הנחו זה לצד זו בפעם האחרונה.

© אינסטגרם

אישור כניסה לחמישייה: בנוסף לכך שהשניים מצחיקים ויודעים איך לעשות שמח, הדבר העיקרי שממנו נהנינו לראות אצלם הוא הדינמיקה הזורמת והקלילה שהייתה ביניהם לאורך כל התקופה שבה הם הנחו יחד והמון המון אנרגיה ושטויות של שני אנשים עם ראש חולני (במובן הטוב והכייפי). מה גם שבזכות הציוות הזה זכינו לכינויים הדידועים כמו: "מודד" וג'אנה". אחרי הכל, דינמיקה זה הדבר הכי חשוב מבין כל מה שדרוש לזוג מנחים נהדר. בשתי מילים: צמד לעניין!

תגובות