החמישייה: הרעים מהסדרות בחו"ל שלעולם לא נשכח. צילום מסך מהסדרות

החמישייה: הרעים מהסדרות בחו"ל שלעולם לא נשכח

אין מה לעושת, רעים הם חלק מעלילות הסדרות שהופכות את כל מה שקורה למעניין אף יותר. הפעם בחרנו להתמקד ברעים הכי נבזיים בסדרות שמעבר לים

סדרות שנוצרו מעבר לים תמיד העניקו לנו כיף לא נורמלי והרבה כמובן בזכות הדמויות המגוונות שעשו את עלילותיהן משובחות ביותר. וזה לא נוגע אך ורק לדמויות החמות וטובי הלב. גם לדמויות הרעות יש חלק לא קטן בהצלחתן ובכל זאת, אם הן לא היו קיימות הכל היה נראה משעמם ולא מעניין. אז השבוע, החלטנו לתת את הכבוד לרעים מהסדרות בחו"ל שלעולם לא נשכח. מוכנים?


זלינה (עד עצם היום הזה)

את המכשפה האכזרית מהמערב וגם אחותה של רג'ינה, סביר להניח שאתם מכירים טוב מאוד. זוהי דמות שמלאה ברוע אבל הייתה לה ילדות לא קלה בכלל. היא ננטשה על ידי קורה (אמא שלה) ביער וחיה עם הורים שאימצו אותה. היא הספיקה לבצע הרבה מעשים נבזיים וחסרי רגש כמו: השתלטות על היער הקסום, על כך שהיא חטפה את רובין הוד, הפיכת הקוסם לקוף מעופף, על כך שהעלתה סופת טורנדו והשימוש בקסמים שלה כדי להקפיא את דורותי.

 

אישור כניסה לחמישייה: האמת? אנחנו מכורים לדמויות רעות וזלינה הוכיחה פעם אחר פעם שלא משנה כמה ינסו לפייס אותה - היא עדיין הרעה ונוקשה. רק בעונה האחרונה היא התרככה וניסתה להיות גם הטובה, רק חבל שהיא לא תמשיך לעונה השביעית. באסוש!

חואן קרוס (כמעט מלאכים)

חואן קרוס הוא אחד מהדמויות שלא באמת ראינו אותם אף פעם ובכל זאת פחדנו ממנו פחד אימים! הצגת הדמות התקיימה בעיקר באמצעות דמויות אחרות עם קול מעוות ברקע כמו: סלבדור, קרידד, טיאגו וקמילו. זו דמות שבעונה השנייה והשלישית הדאיגה מאוד את כולנו במהלכן והעלתה בנו הרבה מחשבות, אם הסדרה הזו תסתיים בטוב מבלי שיהיו נפגעים בגללו. השיא היה כשגופו האמיתי, התגלה בפנינו באמצע העונה השלישית ופה כבר ממש נלחצנו אבל בסוף היינו מאושרים שהובס על ידי פס וטיאגו ושמו סוף לכל הפחד. איך אומרים? צא, דיבוק, צא!

 

אישור כניסה לחמישייה: מה שעשה את דמותו של חוואן קרוס למיוחדת ומסקרנת, היא המסתוריות שלו במשך זמן רב לאורך הסדרה וזה מה שהוסיף עוד טעם לעלילה והצפייה, נהפכה ליותר מהנה. בלי שום ספק, זו דמות גאונית!


(שקרניות קטנות) A

הדמות מהסדרה האמריקאית המצליחה היא דוגמה מצוינת לדמויות רעות ומפחידות במיוחד. היא עשתה מעשים מלאים ברוע לב ממדרגה ראשונה שמתחו אותנו לאורך כל הפרקים ואנחנו רק קיווינו שגיבורי הסדרה יצאו מהטראומה בשלום. רק מהמסתוריות שלה כבר אפשר להתחיל להילחץ אבל זה כמובן לא הכל. לשלוח הודעות מאיימות לבנות שהיא יודעת את כל סודותיהן האפלים תוך כדי שהיא מקניטה אותן, לשים סם בקרם של אמילי ולאיים בלי סוף על מנת להרוס את החיים שלהן, נשמע טרגי לגמרי נכון? מזל שזה בגדר סדרה.

 

אישור כניסה לחמישייה: האופי השטני, הגישה המאיימת, הזדוניות שיש בה ובכלל עיצוב דמותה, מגדילה את הרצון להמשיך לעקוב אחר ההתפתחות שלה בעלילה מכיוון שבלעדי הקרטריונים האלה היינו מקבלים דמות בנאלית, משעממת וחסרת תוכן. איך בדיוק אפשר לשכוח דמות כזו?


(H20) שרלוט

מה הסיכוי שנערה תמימה ונחמדה, יכולה להפוך לבן אדם רע ולהתאכזר לכל הסובבים אותה? יש רק דבר אחד שגרם לזה לקרות והוא הרגע שבו היא נהפכה לבתולת ים עם כוחות מיוחדים ובהתחלה נראה שהכל טוב ויפה, עד הרגע שזה השפיע עליה לרעה. זה הוביל אותה ליצור סכסוך גדול בין לואיס לחבריו הטובים, להחריב לקליאו את הבית ולמספר גדול של נסיונות לגרום לבתולות הים, לאבד את הכוחות הבלתי שגרתיים שלהן בגלל הקנאה הגדולה שלה. אם לא הכוח של הירח המלא, שרלוט לא הייתה חוזרת להיות כפי שהייתה קודם והסכנה לבתולות הים, הייתה יכולה להתעצם. ניצלו ובגדול!

 

אישור כניסה לחמישייה: למרות ששרלוט חזרה להיות מבין הדמויות הטובות, עדיין כל מעשי התככנות שהיא ביצעה גרמו לנו לזכור אותה כדמות מרושעת. עצם הדמות המורכבת שלה, התווסף צבע לעלילת הסדרה והיא אחת מהסיבות שבגללן, אנחנו לא החמצנו אפילו פרק אחד. רעה רעה, אבל דמות יוצאת מן הכלל.

ברייס (13 סיבות)

דמויות איומות יש מיליון אבל ברייס, הוא מבין האכזריים ביותר. כל מה שהוא עשה בעיקר זו התנהגות נוראית ולא מכבדת כלפי בנות כמו למשל המקרים שבהן הוא אנס את ג'סיקה ואנה וככה הרס להן את החיים. הוא גם אחד מ-13 האנשים שבגללן האנה בחרה לשים קץ לחייה. הרבה אנשים כמו ריאן, זאק וטיילר גרמו לה להתאבד אבל הוא, היה האדם הטראומתי ביותר.

 


אישור כניסה לחמישייה: נכון שדמותו היא זדונית לגמרי ומעשיו מכוערים ביותר אבל עם זאת היא די חשובה בהתרחשות העלילה, למה? כי דרך ברייס מועבר ומודגש המסר עד כמה צריך להיזהר מאנשים כאלה ולהיות ערניים, כדי למנוע מהאסון הגדול הזה להתרחש. לזה קוראים, דמות עם שיעור לחיים!

תגובות