תובל שפיר ודר זוזובסקי חוזרים לסדרות הנוער. צילום: ערן לוי, צילום מסך מהאינסטגרם

תובל שפיר ודר זוזובסקי חוזרים לסדרות הנוער

לא עוצרים לרגע: שנה אחרי שסיימו את התפקיד שהפך אותם לכוכבי נוער בסדרות המתחרות "גאליס" ו"החממה", תובל שפיר ודר זוזובסקי משאירים את הסדרה מאחור ומצטרפים לסדרות אחרות

הוא רק בן 24, אך כבר למעלה מעשור שתובל שפיר חלק מתעשיית הבידור המקומית. לפני כשנה הסתיימה סדרת הנוער המצליחה "גאליס" שהפכה אותו לכוכב הנוער המוביל בישראל, ומאז הספיק שפיר להנחות את התכנית הספורטיבית "האקדמיה לכדורגל", לעבור לגור עם חברתו בארבעת השנים האחרונות דור קדוש, לצאת בסבב הופעות בקניונים, ואף לאחרונה הצטרף למחזמר חנוכה "מדגסקר"

וד בערוץ הבידור של פרוגי:

 

הבוקר (ב') נודע כי השחקן וכוכב הנוער, תובל שפיר, לוהק לסדרת הנוער החדשה של נועה קירל שתקרא "כפולה", שם יהיה צלע מהמשולש הרומנטי של קירל, יחד עם הקולגה מגאליס, השחקן והדוגמן עומר דרור.

 

A post shared by Tuval Shafir (@tuvalshafir) on

כוכבים נוספים שיככבו יחד עם המשולש רומנטי על המסך בקרוב הם: דין הפנר שעל ליהוקה סיפרנו לכם כאן לראשונה וריף נאמן כוכבות "ראש גדול", דין מירושניקוב ("פולמון", "תאג"ד), איאן יואל פינקוביץ' ("כוכב הצפון"), עדי חבשוש ("תאג"ד", "סטורי פסטיגל"), אורי לייזרוביץ' ("זגורי אימפריה"), קובי מאור, נירו לוי, עידו מוסרי, ומייקל הרפז. מי שעוד יקחו חלק בסדרה הם עופר שכטר שיגלם היחצ"ן שלה ושלום אסייג שיגלם את הסוכן שלה.

בתפקיד הראשי ב"כפולה", שתשודר בערוץ KidZ ביס ובהוט, תשחק נועה קירל בתפקיד עצמה ובתפקיד הנמסיס שלה, ויבוצעו בה שמונה שירים מקוריים על ידי קירל ושחקנים נוספים. בסדרה, נערה בשם ליבי תדהר פותחת קבוצה בפייסבוק תחת הכותרת "שונאים את נועה קירל". הקבוצה, שעליה חתומה הדמות האינטרנטית "קיטי פופר", מנתחת בארסיות כל דבר שלא מוצא חן בעיניה בחייה של קירל, משפיעה ברשתות החברתיות וגם על התנהלות הסובבים את הכוכבת, עד הרגע שבו היא מאיימת על חייה. בסדרה יבוצעו שמונה שירים מקוריים על ידי קירל ושחקנים נוספים.

השחקנית והדוגמנית המצליחה, דר זוזובסקי, שפרצה לתעשיית הבידור בתפקיד המשחק הראשון שלה בסדרת הנוער "החממה", הספיקה לעשות לא מעט מאז שהסדרה ירדה מהמסך. היא כיכבה בסדרות "להיות איתה" ו"פצועים בראש", הצטלמה לסרט הוליוודי, המשיכה לשמש כפרזנטורית של חברת האופנה "קסטרו" ופיתחה קריירה גם מעבר לים.

 

A post shared by Dar Zuzovsky (@darzuzo) on

 

הבוקר (ב'), נודע כי זוזובסקי מצטרפת לעונתה השלישית של סדרת הנוער "שכונה". עוד לא ידוע אם זוזובסקי תהיה מהשכונה או מנרקיס, אך אנו משערים שהיא תצטרף, כמו דניאל ליטמן הפרטנר מ"החממה", דווקא כתושבת נרקיס.

מלבד השחקנית והדוגמנית, מי שעוד הצטרפו לעונה החדשה של סדדרת הנוער הם: ספיר דרמון שכיכבה ב"ראש גדול" ובתפקיד משנה ב"כדברא", והשחקן והזמר מיכאל מושונוב.

 

תגובות