קפצו שלב: בר מיניאלי ועמית מורשת בסדרת נוער חדשה   . צילום: אור גפן ורפי דלויה

קפצו שלב: בר מיניאלי ועמית מורשת בסדרת נוער חדשה

פרסום ראשון: השחקנים הצעירים, בר מיניאלי ועמית מורשת, בתפקיד טלוויזיוני חדש ומסקרן. כל הפרטים

בר מיניאלי בת ה-16, כוכבת הרשת והשחקנית שכיכבה ב"צפוף", והשחקן והזמר, עמית מורשת, אחיו של כוכב הנוער האהוב, דניאל מורשת, עולים שלב. הבוקר (ב') נודע למערכת "פרוגי" כי השניים לוהקו לסיטקום הנוער החדש "אחותי קפצה כיתה", בו מיניאלי תגלם את דמותה של רוני בת ה-14, ואילו מורשת ישחק את קובי, הילד הכי חכם בכיתה וחביב המנהלת שמנהל עם רוני יחסי אהבה-שנאה (בעקבות תחרותיות).

 עוד בערוץ הבידור של פרוגי:

עוד אנו חושפים הבוקר כי שחקנית נוספת שמצטרפת גם היא לסדרה המדוברת שצילומיה יחלו במהלך חודש ספטמבר הקרוב, היא נואל ברקוביץ', שכיכבה בסדרות נוער רבות וביניהן: "פלאשבק", שוברי גלים", "יומני החופש הגדול", ו"המופע של שביט ונטורה". השחקנית תגלם בסדרה את ימית, היפייפיה של השכבה, שחיה בתחושה קיומית שמגיע לה הכל.

 

A post shared by Nuel Berkovich (@nuelberkovich) on

למיניאלי, מורשת וברקוביץ מצטרפים גם: כוכב הנוער השחקן והדוגמן עומר חזן שישחק את דישי - החתיך של השכבה שלא שם לב שמיכל מאוהבת בו עד מעל הראש, טלי אורן, עודד מנשה, מאיה בכובסקי, יעל לבנטל, גאיה באר גורביץ, אילן רוזנפלד ומיכל מנור.

 

A post shared by omer_hazan (@omer_hazan) on

הסדרה הקומית שתעלה לשידור בסוף חודש נובמבר בערוץ YES kidZ, תעקוב אחר חייהן של האחיות מיכל (מאיה בכובסקי) ורוני (בר מיניאלי), שמצאו עצמן מתחילות את השנה החדשה בתיכון - באותה כיתה. האחות הקטנה רוני בת ה-14 קפצה שתי כיתות וכעת היא מתחילה ללמוד בתיכון לצד אחותה הגדולה מיכל. ההורים של האחיות, אותם משחקים עודד מנשה וטלי אורן, יהיו שותפים לשלל תקריות מעניינות, מביכות ומפתיעות המתרחשות בחייהן.

 

תגובות