"סיפורה של שפחה" ו"דה וויס": כל מה שקרה בטקס האמי. צילום: gettyimages

"סיפורה של שפחה" ו"דה וויס": כל מה שקרה בטקס האמי

טקס האמי המסורתי, ה-69 במספר חילק הלילה את פרסי הטלוויזיה בקטגוריות השונות. בין הזוכים: "דה וויס", "סיפורה של שפחה" ו"מראה שחורה"

היום החגיגי של הטלוויזיה. אחרי שנה של סדרות המעולות, דרמות המרגשות וקומדיות מצחיקות והשנונות, כמה כיף שיש ערב אחד בו הכוכבים שאנחנו הכי אוהבים מהסדרות האהובות מתכנסים כדי לחגוג את כל מה שיפה בטלוויזיה שלנו בטקס האמי ה-69 שהציג רשימה של זוכים מעולים. את הטקס הנחה הקומיקאי סטיבן קולבר שהגיע לבמה מלווה ברקדניות בהשראת הסדרה "סיפורה של שפחה".

עוד בערוץ הבידור של פרוגי:

לא משנה אם מדובר בטקס האוסקר, הגראמי או האמי, תמיד יהיו את הרגעים המיוחדים שייצרו כותרות, בדיחות קרש ובתכלס יגרמו לאנשים לזכור רק אותם מהטקס, כך למשל בדברי הפתיחה של המנחה, שהביא איתו קצת פוליטיקה לטקס.

בטקס נכחו כוכבי הטלוויזיה הגדולים וביניהם: סופיה ורגרה, ליה מישל, ניקול קידמן, ג'יימס קורדן, ג'ון הוליבר ורבים נוספים שבאו לקחת חלק מהטקס השנתי הגדול של השנה. 

 

את הפרס הגדול של הערב, "סדרת הדרמה של השנה" קטפה הסדרה "סיפורה של שפחה" (המובססת על ספר עם שם זהה), שגברה על סדרות כמו "בית הקלפים", "סמוך על סול" ו-"ווסטרוורלד". הסדרה עוסקת באישה המאבדת את כל זכויותיה והופכת לשפחה שמטרתה ללדת ילדים. בהתאמה, גם השחקנית הראשית של הסדרה, אליזבת' מוס, זכתה בפרס שחקנית הדרמה והתקשתה לדבר כשעלתה לקחת את הפרס הראשון שלה. בנוסף, גם בתואר שחקנית המשנה בדרמה זכתה כוכבת הסדרה.

© GettyImages

הקומדיה הטובה ביותר היא "ויפ" שקוטפת את התואר שוב ושוב בשנים האחרונות ועקפה את "משפחה מודרנית". ויפ צפויה להסתיים אחרי העונה הבאה שלה, כך שיהיה מעניין לראות מי יירש את התואר בשנים הבאות. גם במקרה הזה, השחקנית הראשית, ג'וליה לואי דרייפוס ובכך שברה רצף של שש זכיות ב"אמי".

השחקן הטוב ביותר בקומדיה הוא דונלד גלובר, הכוכב והיוצר של "אטלנטה" וגלובר זכה גם בפרס הבימוי על הסדרה שלו.

© gettyimages

בפרס "סרט הטלוויזיה" ו"תסריט מיני סדרה" זכתה "מראה שחורה" ששידרה השנה את עונתה השלישית (והפעם רק ל"נטפליקס"). מראה שחורה היא מעין ביקורת טכנולוגית עתידנית על החברה האנושית המציגה אפשרויות להתדרדרות בעקבות התפתחות הטכנולוגיה.

 

תכנית הריאליטי של השנה היא "דה וויס" בגרסה האמריקאית שלה בה שפטה מיילי סיירוס, דה וויס הוכיחה שגם אחרי הרבה עונות בפורמט היא עדיין מצליחה לשלוט ולבלוט אצל הקהל האמריקאי. תכנית הבידור המצחיקה ביותר היא "סאטרדיי נייט לייב", שהיא מעין "ארץ נהדרת", תכנית הבידור הגדולה והבולטת של אמריקה מזה שנים. 

 

תגובות