מצמרר: אמיר פרישר גוטמן בקטע ראשון מתוך "מחוברים" . צילום: אוהד רומנו ואיתן טל

מצמרר: אמיר פרישר גוטמן בקטע ראשון מתוך "מחוברים"

כחודשיים לאחר מותו של אמיר פרישר גוטמן ז"ל, העונה השמינית של "מחוברים" בכיכובו עולה לאוויר ויחד איתה נחשים קטעים מצמררים שמקבלים משמעות אחרת כיום. הצצה ראשונה

רגע לפני שעולה העונה החדשה של "מחוברים" אנחנו מביאים לכם הצצה מיוחדת ומרגשת במיוחד מתוך הסדרה. כידוע, אחד ממשתתפי העונה הוא אמיר פרישר גוטמן ז"ל שתיעד את חייו ואת חיי משפחתו במשך חודשים . לקראת סוף צילומי העונה, איבד אמיר פרישר-גוטמן ז"ל את חייו בעת שהציל את אחייניתו מטביעה בים.

עוד בערוץ הבידור של פרוגי:

מתוך "מחוברים", באדיבות HOT3
 

בצילומים לעונה החדשה, תיעדו אמיר ובן זוגו, ינאי, במשך חודשים ארוכים את חייהם כזוג וגם כהורים לבנם רוי בן ה-4. הזוג תיעד את תקופת השיקום והניסיונות לרפא את הנזקים הנפשיים והגופניים שנגרמו לאמיר כתוצאה מהטיפולים הכימותרפיים שעבר, לאחר שאובחן בטעות כחולה בסרטן. לצד ההתמודדות האישית, אמיר לקח חלק פעיל במאבקה של הקהילה הגאה לשוויון זכויות עבור זוגות חד מיניים ובשנה האחרונה הוביל מאבק עיקש לשיפור זכויותיהם של חולים ומחלימים ממחלת הסרטן.

בקטע אנחנו זוכים לקבל הצצה לשגרת יומו של אמיר. הקטע נפתח בבוקר שגרתי בו אמיר לוקח את בנו הקטן לגן ולאחר מכן ממשיך לאימון שחייה. הוא מספר כי כל יום יש לו אימון או טיפול שונה בעקבות הטיפולים הכימותרפיים. אמיר חושף כי הטיפולים הקשים השפיעו על גופו רבות וקשה לו עם מאמץ, כמו שחייה מרובה. הקטע המרגש והמצמרר גורם לנו לתהות האם זה גם מה שעבר גם בעת האסון הטרגי. 

© צילום: אוהד רומנו ואיתן טל

"מחוברים", עונה 8, החל ממחר (19.7), ובימים שלישי-חמישי, בשעה 20:15 ב-HOT3 וב-HOT VOD.

 

תגובות