שבועת צופים: עומר דרור מצטרף לשבט צוצלת. צילום: אביב חופי

שבועת צופים: עומר דרור מצטרף לשבט צוצלת

השחקן והדוגמן האהוב לא נח לרגע. אחרי שכיכב ב"כמעט מפורסמת", נבחר להנחות תכנית, הצטלם לסדרות שונות, קמפיינים וזוגיות חדשה, מגיע תפקיד נוסף והוא מפתיע במיוחד

אם חשבתם שהשנה האחרונה הייתה השנה של עומר דרור, תחשבו שוב כי גם השנה הקרובה הולכת להיות מטורפת.אחרי שכיכב ב"כמעט מפורסמת", ינחה עונה נוספת לתכנית חדרי הבריחה של "יס קידז" ואף הצטלם לסדרה עם נועה קירל, כעת מגיע תפקיד חדש ומיוחד בכיכובו.

עוד בערוץ הבידור של פרוגי:

דרור לוהק לעונה החדשה של תכנית המערכונים "שבט צוצלת" של ערוץ Zoom (ב-yes) והוא יכבב בעונה השלישית לצדם של שיר מורנו, שירה נאור, נלי תגר, עידו מוסרי ונוספים. הפעם, דרור לא יגלם את דמותו של החתיך התורן אלא דווקא יגלם את מוכר השווארמה של שבט הצופים. 

הפעם לא בתפקיד החתיך התורן
הפעם לא בתפקיד החתיך התורן © צילום מסך מאינסטגרם

הצילומים אמנם עדיין לא התחילו, אך הם צפויים להתחיל ממש עוד מעט והעונה החדשה תעלה בהמשך השנה. כבר אתמול (ד'), עוקביה האדוקים של שיר מורנו באינסטגרם יכלו לראות בסטורי כי דרור הצטרף לפגישה מקדימה בה נכחו גם מורנו עצמה ושירה נאור.

ווו
גם אנחנו עומדים להתעלף © צילום מסך מאינסטגרם

בנוסף לדרור, גם הזמר והשחקן אלישע בנאי ("פולמון") מצטרף לקאסט העונה. "שבט צוצלת" שודרה בהצלחה במשך שתי עונות ועסקה בעלילותיהם של חברי שבט צופים מוזר אך מיוחד שמורכב מדמויות צבעוניות ומגוונות.

תגובות