משיקים את המלון: רוני דלומי ושירן סנדל מתאחדות. צילום: רפי דלויה

משיקים את המלון: רוני דלומי ושירן סנדל מתאחדות

לרגל השקת הסיטקום החדש של ערוץ הילדים (HOT), "המלון של פיני", התכנסו כוכבי הנוער הגדולים כדי לגזור את החוט האדום של המלון הטלוויזיוני החדש

כשיש סיטקום חדש - אנחנו תמיד בעד. בשנים האחרונות יש גל טלוויזיוני (במיוחד בערוצי ילדים שונים) של סדרות קומיות שמצליחות לגרום לנו לצחוק בכל פעם מחדש. בין אם זו משפחה, תלמיד מבוגר, עוזר בית מחו"ל - תמיד אנחנו מוצאים את הדרך להתחבר לקונספט החדש שמנגישים לנו בצורה הומוריסטית על המסך. הפעם זה תורו של מנהל מלון כושל וצוות עזר שמנסה לעזור - מה שמוליד שלל רגעים קומיים.

עוד בערוץ הבידור של פרוגי:

ביום שישי האחרון התקיימה בסינמה סיטי גלילות, ההשקה החגיגית של "המלון של פיני" ההסיטקום החדש מבית ערוץ הילדים ב-HOT בנוכחותם של כל כוכבי הסדרה: ישראל קטורזה (שהגיע יחד עם אשתו, סורלה וכל שבעת הילדים), קובי מימון, גיה באר גורביץ', שושה גורן, נוי שליין, יאיר פרש, דורון מלכה ויפתח סמוכה.

© רפי דלויה

ומי שעוד הגיעו לפרגן הם החברים הטובים של קטורזה מ"מועדון לילה" - ארז טל והבנות ואבי נוספסאום ובתו, רותם אבוהב, מיקי מוכתר ובתה, רוני דלומי שהתאחדה עם החברה מ"גאליס" שירן סנדל שהגיעה עם בן הזוג דין מירושניקוב, עודד פז, קים אור אזולאי וה-BFF עומר חזן (שגם משחק בסדרה בתפקיד אורח), ליאון רביץ, כוכבי הבנים והבנות 2017, קטריקס ודורון ביטון שמבצעים את שיר הנושא של הסדרה, אסף אשתר ועוד.

עושים שמח
עושים שמח © רפי דלויה
יחד בכל מקום
יחד בכל מקום © רפי דלויה
עכשיו גם שרים נושא
עכשיו גם שרים נושא © רפי דלויה

"המלון של פיני", היום בשעה 16:00 פרק הבכורה בערוץ הילדים ב-HOT

 

תגובות