יורד דרומה: יואב רוטמן יככב בסדרת הנוער "אילת". צילום: רפי דלויה

יורד דרומה: יואב רוטמן יככב בסדרת הנוער "אילת"

פרסום ראשון: כוכב "מועדון החנונים" ו"נעלמים", מצטרף לקאסט הגדול של סדרת הנוער החדשה מבית היוצר של "גאליס". כל הפרטים

גל הליהוקים ממשיך, וההכנות לסדרת הנוער החדשה של ערוץ הילדים, "אילת", כבר קרובות לסיום. אחרי שחשבנו שכל השמות הגדולים כבר לוהקו - הנה מגיע שם נוסף לרשימת הקאסט הסופית.

עוד בערוץ הבידור של פרוגי:

לפרוגי נודע שמי שיצטרף לכל החבורה הוא השחקן וכוכב הנוער האהוב, יואב רוטמן שיהיה חלק מן הקאסט הראשי של "אילת". רוטמן כיכב השנה בסרט "מועדון החנונים", בעונה החדשה של "ראש גדול" ובימים אלו גם בעונה השנייה של "נעלמים". כעת הוא צובר עוד תפקיד נחשק בעולם הנוער - כך שלא תפסיקו לראות אותו על המסך.

© רפי דלויה

הסדרה המדוברת, מבית היוצר של "גאליס", תעסוק בחבורת נערים הנופשת במהלך חופשת הקיץ בעיר הדרומית בישראל, בית המלון בו הם שוהים, הדינמיקה, הצרות והאהבות ראשונות שצצות בין החבורה. במרכז הסדרה עומדת חבורה מגוונת של בני נוער וביניהם בן לעבריין, אחיות טובות שאחת מהן חולה במחלה נדירה, נערה יתומה, נערה עם מוגבלות שכלית וכן עובדי מלון צעירים כמו מציל, חדרן ועוד.

כפי שפרסמנו לראשונה, רוטמן מצטרף אל שמות כמו: אייקון האופנה של השנה / קים אור אזולאי וה/BFF עומר חזן, יוצאת "פרויקט הלהקה 2" אור כהן אכד, בתו של מנחה עבר בערוץ הילדים / מיקה צור וניב סולטן. היום (ג') נפגשו כל הקאסט הצעיר יחד לחזרות ראשונות לקראת תחילת הצילומים בקרוב.

ה-BFF
ה-BFF © רפי דלויה

>> פספסתם? צפו עכשיו בטקס נבחרי השנה 2017 עם כל הכוכבים! <<

 

תגובות