פרסום ראשון: גאיה גור אריה ונאיה פדרמן בסדרה ספורטיבית. צילום מסך מאינסטגרם

פרסום ראשון: גאיה גור אריה ונאיה פדרמן בסדרה ספורטיבית

סדרה קומית חדשה בנושא כושר וספורט בדרך למסכים ולנו יש פרטים ראשונים על הסדרה ועל הליהוקים החמים

הסדרות הקומיות ממשיכות להציף את עולם הנוער וטוב שכך. כעת, סיטקום חדש בדרך למסך הקטן והפעם בנושא ספורט וכושר.

עוד בערוץ הבידור של פרוגי:

אחרי "מועדון החנונים", "אלישע", "בית הכלבים", "צפוף", "אחותי קפצה כיתה" ונוספים, הגיע הזמן לעוד קצת פאן קומי על המסך עבור הקהל הצעיר. לפרוגי נודע כי בימים אלו שוקדים על סדרה חדשה לערוץ KidZ למנויי HOT שתעסוק בפנימיית ספורט למצטיינים.

אם לא יהיו שינויים, לסדרה המתכוננת יוענק השם המתבקש "טרנינג", סיטקום ספורטיבי שיעסוק בתלמידים המתגוררים ולומדים בפנימיית ספורט בהפקת ADD ("סוסי פרא", "פלאשבק", "מועדון החנונים", "המלאך השומר שלי" ועוד)

מועדון החנונים
מועדון החנונים © רפי דלויה

עוד נודע כי מי שיככבו בסדרה הם כמה שחקנים אהובים במיוחד. גאיה גור אריה תגלם תפקיד ראשי כפול - בתור הספורטאית והטניסאית ליאור ואחותה התאומה והחנונית, הדר, שממש לא מתכוונת לעסוק בספורט. עבור גור אריה מדובר בעוד פרויקט גדול שיבליט אותה השנה בעולם הילדים והנוער, אחרי סרט קולנוע, עונה נוספת ל"נעלמים" וצילום סדרת מערכונים לערוץ "ג'וניור".

גאיה גור אריה
גאיה גור אריה - גם חנונית וגם קולית © נחשון קפלן, יונייטד קינג

בנוסף לגור אריה, גם השחקנית הצעירה נאיה פדרמן ("בית הכלבים", "ג'סטה") צפויה להשתלב בקאסט בתפקיד גבי האתלטית והתחרותית. עוד נבחן לדרה - דין מירושניקוב, שעדיין לא ידוע האם יקח חלק באופן רשמי בהפקה החדשה.

פדרמן
פדרמן © מתוך "ג'סטה"

על תקן המבוגרים "האחראיים" הופקדו מיקי קם שכיכבה השנה על בימות הפסטיגל וזכתה לביקורות חיובית מצד הקהל הצעיר. קם תגלם את מנהלת הפנימיה ולצידה יככב גם הקומיקאי והשחקן דב נבון בתפקיד הפסיכולוג.

מיקי קם בפסטיגל. באדיבות: מיקי וירון פלד סולן הפקות, אנ אמ סי יונייטד
 

מערוץ kidZ נמסר: "איננו מגיבים על תכנים בפיתוח".

תגובות