פרסום ראשון: מסתמנת עונה שלישית ל"החממה" בנטפליקס. צילום: רונן אקרמן

פרסום ראשון: מסתמנת עונה שלישית ל"החממה" בנטפליקס

אחרי שהתרגשנו מהעובדה שהיא נמכרה ל״נטפליקס״ ושידרה עונה ראשונה בהצלחה, כעת, רגע לפני העונה החדשה מסתמנת בשורה משמחת נוספת. כל הפרטים

תופסת תאוצה: לאחר שעונתה הראשונה של סדרת הנוער של רשת נטפליקס, "The Green House Academy", המבוססת על "החממה" הישראלית זכתה להצלחה ברחבי העולם, ויום לפני שעולה העונה השנייה, החממה האמריקאית זוכה להישג נוסף.

עוד בערוץ הבידור של פרוגי:

סינתה קרמונה, כוכבת "The GreenHouse Academy", המגלמת בסדרה את סופי, התארחה בוולוג בערוץ של היוטיוברית הישראלית-אמריקאית, לירז רוקסי, ולא שללה כי את האפשרות שתהיה עונה שלישית לגרסה האמריקאית של החממה. בהמשך אף סיפרה כי באוקטובר תשוב השחקנית לצילומים בישראל, אך לא חשפה למה תצטלם. מבדיקה של "פרוגי" היום (ג') עולה כי מסתמן כי ההפקה האמריקאית של "החממה" לנטפליקס אכן עשויה לשוב לעונה נוספת, שלישית במספר, ואם אכן כך מסתמן גם כי הצילומים יערכו בסוף השנה האזרחית הנוכחית (2018) בישראל.

© צילום מסך מהיוטיוב

ההפקה האמריקאית המדוברת צולמה בישראל וכן מלאה במשתתפים שחקנים ישראלים, ביניהם: בתפקיד הראשי אריאל מורטמן שכיכבה ב"כוכב הצפון" (בתפקיד אלה לי רשף ששמה הוחלף ל'היילי'), עמית יגור, אביב בוכלר, יובל ינאי, אפרת דור, דין גרבר, ותמיר גינזבורג שאף שיחק בגרסה המקורית - ושיחק כאן בתפקיד אורח. כמו כן, לסדרה לוהקו מגוון שחקנים אמריקאים חדשים: סינתה כרמונה, רנה הארדסטי, בנג'מין פאפק, ג'סיקה אמילי, פין רוברטס, דאלאס הארט, כריס אוניל ובי.ג'י מיטשל, גרייס ואן דין והשחקן פיטר סטיבנסו.

טריילר "החממה" העולמי. מתוך greenhouse Acadmy - | NETFLIX
 

כזכור, הגרסה המקורית והמקומית כללה גם היא שלוש עונות מצליחות במיוחד בערוץ ניקלודיאון (yes) והצמיחה כוכבים חדשים כמו: דר זוזובסקי, לי בירן, דניאל ליטמן, שיר מורנו, גאיה שליטא-כץ, ג'וי ריגר ונוספים.

מגיורא חמיצר, יוצר הסדרה נמסר: "אנחנו אכן במו״מ מתקדם על צילום פרקים נוספים ושמחים לראות איך הסדרה תופסת תאוצה ב-190 מדינות".

תגובות