עומר דרור: "עד לא מזמן הייתי נער מתבגר". צילום: רפי דלויה

עומר דרור: "עד לא מזמן הייתי נער מתבגר"

השחקן הדוגמן וכוכב הנוער האהוב, עומר דרור, בראיון מיוחד על טייטל המגיש בשעשועון "אסקייפ", המשך הקריירה ושילוב בין העולמות השונים בתחום המשחק, והחלומות לעתיד. וגם: על מה הוא מתנצל בפני המעריצים?

זו ללא ספק השנה של עומר דרור, שהרחיב את הרזומה המרשים שלו וביסס את מעמדו בתעשייה המקומית כשכיכב בסדרת הנוער "כפולה" והצטלם לעונתה השנייה, הצטלם לסדרת הדרמה "מלכות" ולסרט "המוסד" המיועדים לקהל הבוגר, כיכב על במות התאטרון בהצגה "סיפור אהבה בשלושה פרקים", משמש כפרזנטור של חברת האופנה קסטרו, מגיש בימים אלו את השעשועון "אסקייפ" (שזכתה בשישי האחרון בפרס האקדמיה לטלוויזיה) ומתחזק זוגיות פוטוגנית לצד בת הזוג בחודשים האחרונים, הדוגמנית מיכל פרס. רגע לפני הגמר הגדול של "אסקייפ 2" שישודר בשבוע הבא בערוץ kidZ לצופי yes, תפסנו את הכוכב החם של הרגע לשיחה צפופה על הקריירה, המעריצים והחלומות לעתיד.

עוד בערוץ הבידור של פרוגי:

הקריירה שלך בהווה מורכבת מדוגמנות, משחק, והגשה. למה אתה יותר מתחבר?
"אני מתחבר לכל פן בקשת מקצוע האומנות. דוגמנות, משחק והגשה. בכל אחד מהם אני מביא משהו אחר ממני ואני שמח על הזכות לשלב בין כל התחומים".

כבר עונה שניה שאתה מנחה את השעשועון הייחודי "אסקייפ", זהו הפרוייקט הראשון בו אתה מגיש. איך הייתה ההתנסות? בעונה השנייה הרגשת שנכנסת כבר ל"קומפורט-זון" שלך?
"מהרגע הראשון שנכנסתי ל"אסקייפ" הייתה לי הרגשה של ביתיות כי ההפקה, הערוץ והמתמודדים גרמו לי להרגיש הכי בנוח שיש. האנרגיות מיד היו טובות. "הקומפורט זון" שלנו באסקייפ הוא ההנאה מהתכנית, מהחדרי בריחה וכמובן מהמתמודדים המעולים."

© צילום: באדיבות kidZ

אתה חובב אסקייפ רום או שמעדיף להישאר בתור מנחה שעשועון בנושא?

"התנסתי בכמה חדרי בריחה, זה נתן לי אשליה מטורפת למציאות. אני מאוד אוהב את הקונספט של להתנתק מהעולם ולהיכנס לתוך סיפור".

אם תהיה עונה עם משתתפים בוגרים יותר, היית רוצה להשתתף? 

"כמובן! אקח איתי את מיטב המוחות שמקיפים אותי, כל החברים הגאונים שלי, אני חושב שאני יכול להקים אחלה נבחרת איתי".

היו לך רגעים בחיים שרצית "לברוח"? 

" בתור נער, מהאימוני ספורט שלי שכללו טניס וכדורסל. האימונים לענפים האלו היו קשים מאוד ולפעמים רציתי לברוח, אך לבסוף לא ויתרתי לעצמי וקטפתי את הפירות".

אתה כרגע מזוהה בעיקר עם עולם הילדים והנוער אחרי תפקידים מצליחים בסדרות נוער ישראליות, אך אתה גם מדגמן לחברת האופנה קסטרו ותפציע בקרוב על מסך הטלוויזיה עם תפקיד בסדרת דרמה לקהל הבוגר יותר, ועם סרט קולנועי לאותו קהל היעד. אתה חושב שאפשר לשלב בין שני העולמות?

"אני חושב שאפשר לעשות הכל במקביל. העבודה שלי בעולם הנוער משרתת את הגיל שלי שעד לא מזמן הייתי בעצמי נער מתבגר וכיום אני כבר גבר קטן, וזה מה שמאפשר לי להיות מגוון יותר וזו מתנה גדולה בשבילי".

החברים למסך מסדרת הנוער
החברים למסך מסדרת הנוער "כפולה" © צילום: אור גפן

אתה מכוון לעזיבת עולם הילדים ומעבר לעולם המבוגרים?

"אני חושב שכל עוד יש לי את האפשרות לשלב בין העולמות אני אעשה את זה. אני מאוד אוהב את עולם הנוער והילדים, התקשורת שלי איתם זה משהו שחקוק בי, וגם העולם הבוגר היותר, אני מרגיש שאני ממש חי את הדמויות שאני מלוהק אליהן".

בשנה האחרונה אתה משחק גם על בימת התאטרון ובקרוב יעלה הסרט הקולנועי הראשון אליו הצטלמת. איפה אתה רואה את עצמך יותר: משחק בתאטרון, בטלוויזיה, או דווקא בקולנוע?

"אני חושב שמשחק בתיאטרון משרת את איכויות המשחק וזה לא על אותה משבצת של קולנוע או סדרות. בתיאטרון אתה לבד מול הקהל ובסדרות ובקולנוע אתה עובד עם צוות גדול של הפקה וצלמים, אני חושב ששילוב של כל היכולות האלו מאפשר לי להיות שחקן יותר מגוון".

 

#סיפור_אהבה_בשלושה_פרקים @habimatheatre

A post shared by Isaac Omer Dror (@omerdror) on

כשהיית נער חווית קשיים בבית הספר, והוכחת שאם יש חלום או מטרה - עושים הכל כדי להגשים אותו, ומצליחים. איזה מסר היית מעביר לנערים שנמצאים באותה סיטואציה?

"הייתי ממליץ להם לא לוותר, לראות את התמונה הרחוקה והעתידית, שהדרך לשם היא לא קלה וצריך לעשות דרך בשביל להגיע למטרות שלנו אבל רק עבודה קשה תגרום להגשמת החלומות שלנו. אני רוצה למסור לכל בני הנוער שאם הם רוצים לחלום אז הם חייבים לעבוד קשה בשביל הגשמת החלום שלהם, זה בדיוק מה שאני עשיתי".

סיפרת לא פעם כי המעריצים והמעריצות וכל המסביב לעיתים "חונקים אותך". היית מעדיף לעבוד כשחקן פעיל אך להישאר אנונימי ולהימנע מההערצה והפרסום?

"אני מתחרט על המשפט שאמרתי, לא יודע באיזו קונוטציה אמרתי אותו, אך המעריצים לא 'חונקים' הם רק עוטפים באהבה, מבחינתי אלו המחמאות הקטנות שמחזקות אותי ונותנות לי אנרגיה להמשיך בעבודה הקשה".

מה החלום הכי גדול שלך בקריירה שאתה רוצה להשיג?
"החלום הכי גדול שלי הוא למלא כל תפקיד שרק אחלום לעשות, להמשיך ללמוד ולהתפתח מקצועית".

עם הפסלון
עם הפסלון © רפי דלויה
תגובות