השקת כדברא 2: גילי ודין חושפים סוד חדש שהסתירו. צילום: רפי דלויה

השקת כדברא 2: גילי ודין חושפים סוד חדש שהסתירו

כוכבי "כדברא" השיקו את העונה החדשה, אנחנו יצאנו להכיר את החדשים, לברר על הפאדיחות מהצילומים, מה הסוד שהסתתר הפעם מאחורי הקלעים ואיזה שבט על הם היו ממציאים? צפו!

מתכוננים לכישוף חדש. רגע לפני שזכו ביום שישי האחרון בפרס "הסדרה הטובה ביותר לילדים ולנוער" על ידי האקדמיה לקולנוע ולטלוויזיה, השיקו בחגיגיות את העונה השניה של סדרת המדע/בדיונית האהובה "כדברא". במקרה לגמרי יצא שההשקה התרחשה בדיוק ביום האישה הבינלאומי, אירוני כשמדובר בסדרה שמציגה נשים חזקות.

עוד בערוץ הבידור של פרוגי:

כתבת: נוי טל | צילום: ירון שרון | עריכה: שי קנפו
 

אל אירוע ההשקה החגיגי הגיעו חברי הקאסט הוותיקים: הזוג על המסך ובמציאות - גילי איצקוביץ' ודין גרבר, מור סרוסי, אור גרוס, רועי ניב ושלר, דנה לב שזכתה על תפקידה בעונה הראשונה בתואר "השחקנית האהובה" של גולשי פרוגי וכך גם אביה מלכה שהוכרזה על ידי הגולשים שלנו כ-"פריצת השנה" על תפקידה בעונה הקודמת. 

הזוג המלכותי
הזוג המלכותי © רפי דלויה
ישארו זוג העונה?
ישארו זוג העונה? © רפי דלויה

מלבד הקאסט הוותיק היה אפשר למצוא כמה מצטרפים חדשים ובולטים העונה: איל שקרצי, גיל כהן (תאג"ד), אור כהן אכד ("פרויקט הלהקה"), הדוגמנית ארבל קינן ("האח הגדול") בתפקיד משחק ראשון, אינה בקלמן ("אליפים", "יש לה את זה", תאג"ד), עופרי ביטרמן ("כיפת ברזל") ושון מונגוזה. מי שבלטו בחסרונם הם יהונתן וילוז'ני (הותיק) ודניאל ליטמן שמצטרף כדמות בולטת בעונה הנוכחית. השניים שוהים בימים אלו, כל אחד בנפרד בחו"ל.

ישן מול חדש
ישן מול חדש © רפי דלויה
עכשיו כולם יחד
עכשיו כולם יחד © רפי דלויה

כדברא 2 - החל מיום ראשון ה- 18.3 בערוץ טין-ניק לצופי yes. ובהמשך השבוע מחכה לכם הפתעה מיוחדת ומכושפת במיוחד בפרוגי!

תגובות