הכנסת אורחים: הסדרות שאירחו את הכוכבים האהובים. צילום מסך מיוטיוב

הכנסת אורחים: הסדרות שאירחו את הכוכבים האהובים

הם אומנם לא דמויות קבועות בסדרות בהן הן הפציעו, אך תמיד עושה לנו טוב לראות כוכבים אהובים במיוחד בתור תפקידים אורחים בסדרות האהובות והממכרות. מ"גאליס" ו"הפיג'מות" ועד ההופעה המיוחדת של קים קרדשיאן ב"איך פגשתי את אמא" - קבלו את תפקידי האורח הבלתי נשכחים של הסלבס

בסדרות טובות ואהובות יש הקאסט הקבוע שמוביל את העלילה ודמויות שהופכות לחלק מחיינו, אך מדי פעם באותן הסדרות מפציעים כוכבים אהובים במיוחד לתפקיד אורח קצר ומשאירים טעם של עוד. אז מי הם אותם הכוכבים שהפציעו לרגע והיו בלתי נשכחים? קבלו!

עוד בערוץ הבידור של פרוגי:

האנטומיה של גריי

סדרת הרפואה האהובה שמדביקה צופים רבים למסך מריצה עכשיו את עונתה ה-14 ולא פחות! ולמרות שאורך השידור ההזוי במקצת של "האנטומיה של גריי" תלוי בעלילה ובכוכביה הראשיים, תפקידי האורח הרבים מחזיקים אותו לא פחות. הסדרה מלווה את חייהם של הרופאים בבית חולים בסיאטל בעבודה ובחיים האישיים. בתחילת העונה השלישית של הסדרה השתתפה בתפקיד אורח השחקנית אביגיל ברסלין המחזיקה ברזומה מרשים יחסית לגילה הצעיר הכולל בין השאר את "מלכות הצעקה", "המשחק של אנדר", "האי של נים" ו"שומרת אחותי". ברסלין שהייתה אז בת 10, גילמה פציינטית צעירה הסובלת מפציעות חוזרות ונשנות ומעוררת את חשדו של אלכס לגבי הסיבה לפציעות.

 

ממלכה

הדרמה ההיסטורית "ממלכה" לוקחת מקום בצרפת של המאה ה-16. מרי, מלכת הסקוטים, מגיעה לארמון מלך צרפת עם פמלייתה על מנת לממש את אירוסיה לנסיך צרפת, פרנסיס. הסדרה עוקבת אחרי הדרמות בין באי הארמון, ההתבגרות של מרי וחברותיה, המזימות והתככים הפוליטיים. באחד הפרקים בעונה הראשונה של הסדרה באה לארמון, אוליביה, רומן ישן של פרנסיס, ומנסה להפריד בין מרי לפרנסיס. את דמותה של אוליביה שיחקה נציגתנו המרשימה בחו"ל, יעל גרובגלס, אותה אנחנו מכירים מ"ג'יין הבתולה", תפקיד אורח ב"סופרגירל 3", "תנוחי" וכמובן, מ"האי". גרובגלס המשיכה בדמותה של אוליביה בתור תפקיד משני במשך שתי עונות. 

 

שקרניות קטנות

עוד סדרה שאירחה שחקנית ישראלית היא "שקרניות קטנות" הסדרה עוקבת אחרי ארבע בנות: ספנסר, אריה, האנה ואמילי, המתחילות לאחר שנה של נתק לקבל הודעות מסתוריות מאנונימי הנקרא "A", זאת לאחר היעלמות חברתן הדומיננטית, אליסון. השחקנית אלונה טל, המוכרת לנו בעיקר בתור אלונה מהסדרה "הפיג'מות", שיחקה בפרק ה-14 של העונה הראשונה את סימון - הבייביסיטר לשעבר של אריה החוזרת לרוזווד (מקום התרחשות הסדרה) ומפתחת קראש על עזרא.

 

GLEE

הסדרה המוזיקלית הפופולארית ידועה כמארחת של אנשי תרבות ובידור רבים. הסדרה העוקבת אחרי תלמידי המקהלה של תיכון מקיינלי היי הכילה בסביבות ה-750 שירים של אומנים רבים ומוכרים. אחת מאותם האומנים הייתה בריטני ספירס שאפילו זכתה לשני פרקי מחווה שהועברו עם דגש על הדמות בסדרה בריטני ס. פירס. בפרק הראשון מביניהם הנקרא BRITNEYBRITTANY, בריטני ספירס עצמה מגיחה למספר הופעות קצרות ובלתי נשכחות בחלומות של בריטני (הדמות מגלי), סנטנה, ארטי ורייצ'ל בזמן שהם בטיפול אצל רופא השיניים. "גלי" היאלא הסדרה היחידה שאירחה את כוכבת הפופ, הסדרה מאותה הרשת, "איך פגשתי את אמא" אירחה את ספירס בתור אבי, המזכירה בקליניקה של סטלה המאוהבת בטד ונמצאת ברומן עם ברני.

 

ואם מדברים על ברני, השחקן שלו, ניל פטריק האריס, התארח גם הוא ב"גלי" כששיחק את בריאן ריאן, הילד הפופולארי במקהלה של תיכון מקיינלי היי בזמנו של וויל שוסטר. ריאן החוזר לבקר בתיכון בעונה הראשונה של הסדרה, מייעץ למקהלת ניו דירקשנס ובוחן מחדש את הסטטוס שלו מול שוסטר. החיבור בין השניים יוצר את הקאבר האפי של הסדרה ל-"DREAM ON"

 

איך פגשתי את אמא

כבר הזכרנו את "איך פגשתי את אמא" אז למה לא להמשיך? כמו שותפתה לרשת הטלוויזיה, "איך פגשתי את אמא" נוהגת למלא את עצמה בהרבה דמויות משנה המשוחקות על ידי אנשים מוכרים ואנונימיים כאחד. כמו שכבר אמרנו, בריטני ספירס הייתה אחת מהם, אך היא לא הייתה כוכבת הפופ היחידה. הזמרת קייטי פרי הפציעה בתפקיד בעונה השישית של הסדרה בתור בת דודתה של זואי (שאותה משחקת השחקנית ג'ניפר מוריסון מ"עד עצם יום הזה"). שמה של דמותה לא באמת ידוע לאורך הפרק אך החבורה הראשית מכנה אותה האני (מתוקה). האני מפלרטטת עם טד וברני וגורמת לברני להתפרק לאחר ששואלת אותו "מי אבא שלך?" והוא משיב בכך שהוא לא יודע. 

 

מפורסמת נוספת המופיעה בסדרה היא קים קרדשיאן. אומנם, הניגוד לפרי קים לא מקבלת תפקיד גדול אלא מופיעה בתור נערת שער המדברת אל מרשל מתוך המגזין.

 

משחקי הכס

"משחקי הכס" היא אחת הסדרות הכי פופולאריות היום והמובילה מבין סדרות הפנטזיה. בתור סדרת פנטזיה, איכותה נמדדת בין השאר על ידי עומק ואמינות העולם הבדיוני בו היא מתרחשת. לשם כך, הסדרה מוסיפה בכל עונה דמויות המוסיפות עוד ענף בעלילה המורחבת שלה. שני מפורסמים שגויסי למטה זו הם השחקנית הישראלית, אניה בוקשטיין והזמר הבריטי, אד שירן.

 

בוקשטיין, שכאמור היא עוד נציגה שלנו בסדרה מובילה בחו"ל, שיחקה את קינברה הכוהנת האדומה אשר פוגשת את וריס וטיריון בעונה השישית של הסדרה. לעומתה, שירן שיחק תפקיד יותר קטן בתחילת העונה השביעית. הזמר המפורסם הופיע בתור חייל אלמוני בצבא לאניסטר השר עם חבריו מסביב למדורה ומדבר עם אריה סטארק.

 

יומני החופש הגדול

"יומני החופש הגדול" הייתה סדרה בה שחקני נוער רבים ומוכרים התחילו ביניהם שחקניות "נעלמים", גאיה גור אריה וכרמל לוטן, שחקנית "שכונה", ליהי קורנובסקי, שחקנית "פלאשבק", נואל ברקוביץ' והשחקן והדוגמן - גפן ברקאי. הסדרה מספרת את עלילותיהן של ארבע חברות (קורנובסקי, גור אריה, לוטן וברקוביץ') המתכננות ששום דבר לא יפריד אותן בחופש הגדול הקרב ובא. אך עם בואו של החופש החברות נאלצות להיפרד זמנית מאחת החברות הנאלצת לעבור למילאנו.

הסדרה אירחה עוד מספר שחקנים שהתפרסמו אחר כך כשחקנים בסדרות אחרות, ביניהם דניאל ליטמן שהספיק לצבור רזומה מרשים מאז ימי "יומני החופש הגדול". ליטמן שיחק מדריך צלילה באילת בו מתאהבות בנות החבורה. 

© צילום מסך מיוטיוב

האי

הסדרה האהובה מילדותינו מספרת על חבורת ילדים ובראשה טומי (יון תומרקין) הנועדה להציל את העולם מפגיעת אסטרואיד בתאריך 09.09.09 (אגב, העולם שרד כבר כמעט תשע שנים). בעונה השלישית של הסדרה הופיעה השחקנית שני קליין בתפקיד קצר. קליין שיחקה את אמילי, שמנסה לשכנע את ארנולד שהיא הכלה המתאימה בשבילו בטיעון ששני שמותיהם מתחילים בא'. מאז כמובן, קליין השיגה תפקידים יותר גדולים.

 

גאליס

הידעתם שאת הסדרה "האי" כתב התסריטאי והיוצר גיורא חמיצר? אבל הנה משהו שכנראה שכחתם שחמיצר עשה. חוץ מהיותו התסריטאי של הסדרות האהובות (השמיניה, האי, החממה ושכונה) חמיצר גם הפציע בתפקידי אורח בשתי סדרות, אחת מהן היא סדרתו "השמיניה" והשנייה היא הסדרה שהתחרתה על לב הצופים מול סדרתו "החממה", "גאליס". יוצר הסדרות לא היה צריך לעשות עבודת משחק קשה מפני שתפקידו בגאליס היה הוא עצמו, מהחיים האמיתיים.

באדיבות ערוץ הילדים בפרטנר tv ובסלקום tv
 
 באדיבות ערוץ הילדים בפרטנר tv ובסלקום tv

הפיג'מות

הסדרה הסוגרת לנו את הרשימה היא סדרת הילדים "הפיג'מות" שרצה במשך לא פחות מתשע עונות! הסדרה מספרת על שלושת להקת הלהקה הכושלת "הפיג'מות", אילן, קובי ועודד, העוברים מנתניה לעיר הגדולה תל אביב. בכל עת מסר הדמויות הראשיות בסדרה היה בערך 5-7 אנשים ולכן כמובן שהיה צורך בהרבה שחקנים אורחים שימלאו את העלילה. ארבעה מהם היו אושר סלים, לי בירן, ירדן הראל ויוסי טולדו (פינזטי בשבילכם).

© צילום מסך מהסדרה

אושר סלים, אשתו של עודד פז בחיים האמיתיים, שיחקה למרבה האירוניה את חברתו של אילן. ירדן הראל שיחקה את אגמית, ששימו לב למשחק המילים, היא אחותה הקטנה של ימית, הגורמת לכולם להתאהב בה ומעצבנת את ימית בשל כך; לי בירן שיחק את מי שמקריא לעודד את הטקסטים באוזן ולמעשה הוא גם חותם את הסדרה בתום 9 עונות, ואחרון חביב, יוסי טולדו, שיחק את הפארודיה לאישיות אלון גל, אלון דל ואת המשורר נתן דך (המושפע משמו של המשורר האמיתי, נתן זך).

 

 

תגובות