מירי פסקל חוזרת ותום יער עושה בגרות: yes חשפה את סדרות 2018. צילום: עדן נינוה ארביב ואוהד רומנו

מירי פסקל חוזרת ותום יער עושה בגרות: yes חשפה את סדרות 2018

ב-yes חשפו הבוקר (ב') את הסדרות והתכניות המתוכננות לשנת 2018. וביניהן: רומי אברג'יל בדוקו על טרנסג'נדרים, דר זוזובסקי בסדרה על הסטנדאפ המקומי והמופע הישראלי המצליח שהופך לקומדיה חדשה

2018 מסתמנת כשנה עמוסה ומלאה בתוכן ישראלי מקורי חדש, ואם אתם סקרנים לדעת ולשמוע על הדברים המתוכננים כבר מעכשיו - ב-yes החליטו לחשוף הבוקר (ב') את מה שהם מתכננים לשנת 2018 על המסך הקטן. אספנו את הפרויקטים שהכי מסקרנים אותנו!

עוד בערוץ הבידור של פרוגי:

דרמות

בגזרת הדרמות האהובות והמוכרות שכבר הספקנו להתמכר אליהן נזכה לקבל עונות חדשות ל"תאג"ד", "כבודו" ול"פאודה" שממש אמש (א') סיימה את עונתה השנייה. אך יש גם דרמות חדשות! 

המנצח

דרמה קומית-מוזיקלית חדשה מאת יוצרי "שטיסל", נוח גמליאל, מהמוזיקאים המוערכים בעולם, בורח מסיבוב הופעות בינלאומי וחוזר לשכונת ילדותו אחרי יותר מ-20 שנה, איש אינו יודע מדוע ולמה. הוא שב להתגורר עם אמו ואביו המתגלה לו במצב של אלצהיימר מתקדם, מה שגורם לו להישאר ולנצח על חבורת הזמר המקומית בה חבר האב.  נוח שומר בסוד - הוא הולך ומאבד את שמיעתו, מחפש נואשות אחר פתרון לבעיית השמיעה שלו, כדי שיוכל לחזור אל האולימפוס בחו״ל ממנו ברח.

© אינסטגרם


כמה נתאהב? 10 פרקים בעונה.
בהשתתפות: ליאור אשכנזי, שירה האס, דולב מסיקה ונוספים. 

פאנץ'

סדרת דרמה תקופתית העוסקת בעלייתה המטאורית של סצנת הסטנד-אפ הישראלית בתחילת שנות ה-90, עולם של כסף גדול, פרסום פתאומי, שפרץ כמו הר געש עם עלייתו של ערוץ 2 הניסיוני שהתרחש במקביל, ולקח חלק נכבד במהפכה תרבותית שמורגשת היטב עד היום. הסדרה מבוססת בחלקה על סיפורו של המפיק יואב גרוס ומתכתבת עם סיפורים שהתרחשו בתחילת שנות ה-90 ודמויות שהסתובבו בסצנת הסטנד-אפ המקומית.

© לנס הפקות

כמה נתאהב? 12 פרקים בעונה.
בהשתתפות: עוז זהבי, דר זוזובסקי, מאור שוויצר, נוה צור, נועם לוגסי ועוד.

"על הספקטרום"

דרמה קומית במרכזה שלושה צעירים על הספקטרום האוטיסטי, שותפים לדירה. סדרה מנקודת מבטם של דמויות על הספקטרום האוטיסטי. זוהר, עמית ורון רון, שלושה צעירים, בסוף שנות העשרים שלהם, המאובחנים על הספקטרום האוטיסטי. שלושתם שותפים לדירה ברמת גן- הם לא גאונים, אין להם כישרון יוצא דופן או זיכרון פנומנלי, למעשה הם לא טובים בכלום, אבל הם הגיבורים שלנו ודרכם נחווה את העולם מנקודת מבט מפתיעה מצחיקה והמאוד לא פוליטיקלי קורקט.

© אוהד רומנו

כמה נתאהב? 10 פרקים בעונה.
בהשתתפות: אבי דנגור ("מטומטמת"), נעמי לבוב ("הכל הולך", "מטומטמת") דור מוסקל (ערוץ הכיבוד) ועוד.

קומדיות

גם בגזרה הקומית נקבל עונות חדשות לתכנים מוכרים ואהובים - "האחיות המוצלחות שלי" שתחזור בקרקוב לעונה שנייה תמשיך לעונה שלישית, "השוטר הטוב" גם הוא יקבל עונה שלישית (ובמקביל מופק מחדש ל"נטפליקס" העולמית). ומהו התוכן החדש?

הנוכלות

תמיד התפללנו להמשכון של "אחד העם" והנה זה קורה! (בערך..) הפקחית המטורפת מירי פסקל חוזרת למסך ביחד עם תקווה (אחותה). השתיים האלו אחראיות על לא מעט מטבעי לשון בשפה ועל רגעי קאלט קורעים על המסך. כעת הן מקבלות סדרה משלהן שתקרא "הנוכלות" . 

 
© עדן נינוה ארביב

הפעם הן חוזרות לשתף פעולה בתור זוג נוכלות ערמומיות, שלא מבינות כלום בכלום. מירי איבדה את כל מה שהיה לה, הכסף, הבית, החברים ועוד. היא פתחה בפרק ג' בחייה - עברה לאילת ושם התחילה לבנות הכל מחדש. היא עובדת בכמה עבודות, מלצרית מזמרת במפלט האחרון - מסעדה תקועה בשנות השבעים. בעונה החמה, היא עובדת גם כנהגת מונית. תקווה  היא הסיבה לכל מה שמירי איבדה. לאיחוד האחיות המוצלח בעבר היה מחיר כבד, תקווה הפילה על מירי את כל החובות והוצאות עורכי הדין עד שלא נשאר שקל ובנוסף נכנסה לכלא לחמש שנים. במהלך כל התקופה השתיים לא דיברו ולא היו בקשר. בתקופת הכלא תקווה הכירה את כל ראשי המאפיה ויצרה קשרים עם העולם התחתון. היא יוצאת מהכלא עם מסמך מפליל ששווה הרבה כסף.

כמה נתאהב? 10 פרקים בעונה. הסדרה בכתיבה בימים אלו.

מייקל

קומדיה שחורה המבוססת על מופע הקאלט שרץ  כבר 10 שנים.  דובי ורבקה הם אח ואחות שחיים יחד כבר עשרות שנים באותו בית, טוטה  הדודה הזקנה שמסרבת למות, יסמיניש, תיכוניסטית מרדנית ומלאת דמיון ופלג הנער השתקן מהבית השכן וחברו הטוב של מייקל, שמתנחל אצלם. ויש את מייקל, הבן שמת לפני שנים, אבל תמיד נוכח ומונצח באופן אובססיבי. כל אחת מהדמויות חולמת על היום שבו תשתחרר לחופשי מעול המשפחה, ובו בזמן לופתת בכוח את בני המשפחה האחרים. אל חברי האנסמבל הקבועים יצטרפו דמויות חדשות וביזאריות בפני עצמן. אסי כהן, שהשתתף גם במופע כשחקן אורח, יגלם בסדרה מורה לנהיגה שסוד מן העבר מחבר אותו למשפחה באופן מפתיע. הופעתו טורפת את שגרת המשפחה כשהוא מציע לאם המשפחה, רבקה, לקחת אצלו שיעורי נהיגה.

© אוהד רומנו

כמה נתאהב? 10 פרקים בעונה.

דוקו-ריאליטי

מעבר לעובדה שנקבל עונה חדשה של "הבוזגלוס", גם תום יער תחזור לסיבוב נוסף על המסך (אחרי שזכתה בפרס האקדמיה) והפעם עם נושא שונה לחלוטין.

"תום יער עושה בגרות"

תום יער חוזרת אל ימיה העגומים בתיכון כדי לסגור את הפרק הזה בחייה כמו שצריך. אך כשהיא מגיעה אל מנהל הפנימייה החקלאית בכפר הירוק (בה התגוררה במציאות ולמדה בכיתות י"א-י"ב), היא מגלה לתדהמתה שכדי לסיים את התיכון היא תצטרך לעבור את המסלול שעובר כל תלמיד בשנתו האחרונה בפנימיית הכפר הירוק: כלומר לחיות בכפר, להצטרף לשיעורים, לבחור בין תורנות בלול לניקוי האורוות וכמובן להתכונן לבגרויות בתנ"ך, לשון ומתמטיקה ובסופו של דבר גם להיבחן - ולהצליח.

© אוהד רומנו

החזרה לתיכון תזמן מפגשים עם דמויות ומסגרות מוזרות וקיצוניות. שיטות חינוך קיצוניות והזויות, ומפגשים עם עולמם הפרוע של בני הנוער יהוו כולם רקע לסיפור. הילדה המופרעת שנזרקה מתיכון אלון ברמת השרון, תעשה סוף סוף צעדים לקראת התבגרות. בכל פרק ייסגר חשבון אישי ואמיתי, מצחיק וכואב, מהעבר המורכב של תום. האם היא תצליח במשימה ותזכה לעמוד על הבמה ברגע שחלמה עליו? האם היא סוף סוף תתבגר?

כמה נתאהב? 10 פרקים בעונה.

טרנסקידס

נעם בן ה-16 נולד ?ְבת למשפחה דתית בשומרון ולמד באולפנה; עופרי בן ה-16 תמיד נחשב לילדה המגניבה שמשחקת כדורגל עם הבנים, אלא שבתוך תוכו תמיד ידע שהוא בעצם בן. כשהוא מקבל צו ראשון לגיוס המופנה בלשון נקבה, גומלת בלבו ההחלטה להתגייס לצבא כלוחם קרבי; רומי בת ה-16, התחנכה ?ְבֵן במערכת החינוך הדתי באשדוד, כי אמ?, אילנית, חשבה שכך תוכל להוציא לבנה את ה"ג'וק" הנשי מהראש. כעת, כשהיא נערה בת 16, עושה רומי את צעדיה הראשונים בעולם הריאליטי, הרשת והדוגמנות, תוך שהיא מדחיקה את הסיפור הקשה שמצל על חייה – אביה, שמרצה מאסר עולם על רצח, לא מוכן לפגוש אותה מאז שהפכה רשמית לבת; לירון בן ה-17 נולד כילדה בראשון לציון. כשהחליט שהוא הולך עד הסוף עם השינוי המגדרי, הוא ביקש בצעד אמיץ ויוצא דופן, להקפיא ביציות לפני שהזריק לעצמו הורמונים שהפכו אותו לגבר, ובכך הפך לנער הטרנסג'נדר הצעיר ביותר בישראל שעובר שאיבת ביציות.

© אוהד רומנו

תוך מעקב דוקומנטרי ארוך ומפתיע אחר ארבעת בני הנוער ובני משפחותיהם, התכנית החדשה שופכת אור חדש על ההשפעות האישיות והחברתיות של שינוי מגדרי בגיל ההתבגרות הנפיץ בכלל, ובישראל בפרט.

 

 

תגובות