אינסטה בייב: קים, קווין וגל בסדרת נוער חדשה. צילום מסך מאינסטגרם

אינסטה בייב: קים, קווין וגל בסדרת נוער חדשה

בקיץ הקרוב תגיע אלינו סדרת נוער חדשה ומסקרנת במיוחד בשם "אינסטה בייב" המבוססת על ספר נוער מצליח. קים אור אזולאי וכוכב "כדברא" בתפקידים הראשיים. מי עוד?

מה קורה כמשלבים את הרשת עם עלילה של סדרת נוער? את זאת נגלה ב"אינסטה בייב" - סדרת נוער חדשה שצילומיה עתידיים להתחיל ממש בקרוב, אך יש לה טוויסט מיוחד - כל כולה תשודר בבלעדיות באפליקציית האינסטגרם ויככבו בה לא מעט כוכבי רשת.

עוד בערוץ הבידור של פרוגי:

אם השם של הפרויקט נשמע לכם מוכר, נספר שהסדרה מבוססת על ספר נוער מצליח (מאת שרון דותן) הנושא את אותו השם ועוסק בעולמם של חבורת בני נוער (בן, דן רוני ועוד) מדור ה-Z, הפער בין ההורים לילדים וההתרחשויות הרומנטיות והיומימיות ביניהם.  הסדרה תכיל 15 פרקים כאשר כל פרק יימשך דקה אחת בלבד (סורי, אלו החוקים באינסטגרם).

כבר בקיץ הקרוב תזכו לראות את קים אור אזולאי מובילה את סדרת הנוער המסקרנת בתפקיד הראשי כשהכל מבוסס עליה. מדובר בשנה מלאה בעולם המשחק משחק לכוכבת הצעירה, שכן תככב גם בסדרת "אילת" ומככבת בימים אלו בשתי סדרות שונות בעולם המבוגרים / "ככה זה" ב/yes וב"יש לה את זה" ב"קשת".

קים אור אזולאי
קים אור אזולאי © אינסטגרם

יחד עם אזולאי הצעירה יככבו גם כוכב "כדברא" / רועי ניב ושלר וכוכב הרשת קווין רובין שעבורו מדובר בטבילה רצינית ראשונה בעולם המשחק (בעבר כיכב בתפקידי אורח ב"שוברי גלים" ו"שותפים") ובימים אלו מככב בוולוג הרשת המצליח - "חיים בחארטא".

© אינסטגרם

אבל לא רק הם: גם יוצאת "הבנים והבנות" נועה כהן שתגלם את הנמסיס של אזולאי בסדרה וכוכבת העונה השנייה של "No Filter" והדוגמנית, גל גברעם, שתככב גם בתפקיד אורח בסדרת הנוער "אילת" והובילה בעבר יחד עם קים גם את התכנית "אונליין" בערוץ הילדים וגם עבורה מדובר בטבילה רצינית ומשמעותית ראשונה בעולם המשחק ובחודשים האחרונים היא לוקחת את התפנית בחייה ברצינות והיא עוברת קורס לימודי משחק מול מצלמה, כך שזו גם השנה הגדולה של גברעם.

מציצים לנייד של גל גברעם. צילום: משי בן עמי | עריכה: דפנה פלד
 

כזכור בעבר שודרה גם אצלנו בפרוגי, יחד עם HOT בידור ישראלי, סדרת אינסטגרם (שהייתה הראשונה באפליקציה החברתית) במסגרתה עקבנו אחר הזמרת שי המבר בדרך לאלבום הבכורה במשך 20 פרקים.

תגובות