סנאפצ'אט והכוכב הבא: כך הסדרות של אורי גרוס חזו את העתיד. צילום: רונן אקרמן

סנאפצ'אט והכוכב הבא: כך הסדרות של אורי גרוס חזו את העתיד

אנחנו די בטוחים שמזוודת הזמן של דני הוליווד נמצאת אצל אורי גרוס, אחרת איך תסבירו את העובדה שהסדרות האהובות שלו חזו לא מעט דברים מן העתיד? לכבוד יום הולדתו של היוצר, קבלו כמה נבואות מלחיצות במיוחד

מכירים את זה שאתם רואים סדרה מסויימת שנים אחרי ששודרה ואז אתם קולטים שהיא בעצם ניבאה כמה דברים מהעתיד? אז מסתבר שאצל יוצר הסדרות האהובות (ומופעי הפסטיגל האחרונים) חזה בסדרות שלו ("השיר שלנו", "או בוי", "דני הוליווד") כמה דברים שקרו אחר כך גם במציאות. פתאום יש לנו תחושה שמזוודת הזמן של דני הוליווד הייתה אצל גרוס...

עוד בערוץ הבידור של פרוגי:

שני כהן ב"דני הוליווד" - אפקט הכלב של הסנאפצ'אט

האפקטים בסדרת המדע הבדיונית, דני הוליווד, הקדימו את זמנם! וכהוכחה: קבלו את הלשון של הכלב מהבנים, אי שם בעשור הראשון של שנות ה-2000.

© אינסטגרם

זוהר להט - רן דנקר על המיניות ב"השיר שלנו" וגם בתור דני ב"דני הוליווד"

עוד הרבה לפני שדנקר בחר לספר לכולם, העלילות בשתי הסדרות בהן כיכב איכשהו דווקא כן נגעו בזה.

© אינסטגרם

ירדנה ורובי מ"השיר שלנו" חוזים את הפורמט של "הכוכב הבא לאירוויזיון"

בזמן שירדנה ורובי חיפשו לשדרג את מופע תלמידי האקדמיה, הם החליטו לנסות ולהמציא פורמט חדש, מה שקרה באמת כמה שנים לאחר מכן. 

המפקדת הקשוחה, קרין קורן חוזה את עזיבתה של נינט לחו"ל

הנמסיס של נינט בשתי העונות האחרונות של ״השיר שלנו״ החליטה לטקבק בעצמה בכתבה על נינט והתפללה שהיא תרד מהארץ. אז את אשמה?!

 

הנבואות.... קרין קורן גוזרת על כולנו את גלות נינט

A post shared by ori gross (@ooorigross) on

 
הפרידה של אורנה ומשה דץ נחזתה עוד בברכה שלהם לזוהר ונינט לקראת החתונה

בהכנות לקראת חתונת השנה של זוהר ונינט, חבריהם לפסטיגל (בעלילה ובמציאות) החליטו לברך את השניים, אלא שתוך כדי שהם משתעשעים בברכה - הם גם ניבאו את הפרידה שלהם עצמם - דץ ודצה  

© אינסטגרם

דנה שניר מ"השיר שלנו" חוזה את הקרחת של המורה דורון שדה (סער בדישי)

דורון שדה היה המורה הכי מתולתל שראינו, אבל לדנה שניר זה לא בא טוב בעין והיא המליצה על הסרת השיער מהראש, מה שעשה השחקן מאחורי הדמות בשנים הבאות.

© אינסטגרם

נועה שחר חוזה את עלילת העונה השנייה של "השיר שלנו" עוד לפני שהיא נכתבה

בעונה הראשונה נועה שחר הייתה חילונית גמורה, ועוד לפני שבכלל ידעו שתהיה עונה נוספת, שחר זרקה אמירה שכללה ספויילר לא מתוכנן ובו היא טוענת שהיא לא תחזור בתשובה ותחתיו עם אדם דתי. אז זהו ש...

© אינסטגרם

מלי לוי מנבאת בעונה הראשונה של "השיר שלנו" את התפקיד שיהיה לה בעונה השלישית (שבכלל לא תוכננה אז)

בעונה הראשונה מלי לוי גילמה את הדמות של עצמה, ובשתי העונות האחרונות של הסדרה היא גילמה חיילת בלהקה צבאית וכבר בעונה הראשונה...טוב נו, תראו בעצמכם!

© אינסטגרם

"או בוי" (שתחזור אינשאללה במהרה), חוזים את המהלך של איש הסופרמרקטים בעולם הטלוויזיה

הדמות של קקון טי.וי מאובוי מבוססת על איש העסקים רמי לוי, לכן זה היה לגמרי מפתיע שבמציאות דווקא קרה הפוך. במהלך פרקי הסדרה קקון החליט ליזום חבילת שידורי טלוויזיה תחת המוצג שלו ואילו במציאות, כמה חודשים לאחר שידור הסדרה, גם רמי לוי, החליט לעשות בדיוק את אותו הדבר. אמאל׳ה!

© אינסטגרם
תגובות