רגע לפני המונדיאל: חן אהרוני זוכה לכבוד. צילום מסך מהאינסטגרם

רגע לפני המונדיאל: חן אהרוני זוכה לכבוד

אחרי שחזר השנה לכותרות ובגדול ומאז לא מפסיק לעבוד, הזמר חן אהרוני זוכה לכבוד ונבחר לככב השבוע בגמר מיוחד

אחת מהבחירות המרגשות בקריירות של זמרים הוא כשנותנים לבצע את המנון המדינה במעמד רשמי בפלטפורמות שונות וכעת, אמן אהוב נוסף יככב בגמר תכנית אהובה יחד עם ההמנון המרגש.

עוד בערוץ הבידור של פרוגי:

חן אהרוני ישיר השנה את ההמנון הלאומי התקווה באירוע הגמר הגדול של צ׳מפיונסניק עונת המונדיאל שישודר בניקלודיאון (ב-HOT וב-yes) ביום רביעי הקרוב (16:30) ובו תבחר הכיתה שתזכה לטוס למונדיאל ברוסיה. עבור אהרוני מדובר בשנה מלאה בהפתעות שכן היה פיינליסט ב"כוכב הבא", נשאר גבוה בראשי מצעדי הפלייליסט ברדיו וממשיך לעבוד בכל הכח.

© רפי דלויה

בעונה הראשונה היו חתומים על התפקיד המכובד עוזיה צדוק ("בית ספר למוזיקה") שחנך את הגמר הראשון,  ובעונה השנייה היה זה כוכב "שכונה", עידן שקרוקה שהראה כשרון נוסף שלו. כמו כן בגמר הנוכחי צפויים לשיר גם מנחי התכנית, טל מוסרי ועדי ביטי שיבצעו את שיר העונה.

שיר העונה
 

לקראת סוף עונת המונדיאל של הצ'מפיונסניק כדאי לדעת שהשנה נשבר מספר שיא של כיתות שנרשמו (5,100) וכן שהיום, בשלישי (הפיינל פור - 4 הכיתות שהגיעו לשלב ההכרעה -דימונה, אשקלון, מגידו, חיפה). וברביעי יתקיימו התכניות שיכריעו מי הכיתה שתמריא ב-1 ליולי לרוסיה לשמינית גמר המונדיאל - פרס נחשק, הכי גדול שהיה בתכנית ולא זול.

 
תגובות