זה רשמי: עונה שלישית ל״13 סיבות״ בדרך. צילום מסך מהסדרה

זה רשמי: עונה שלישית ל״13 סיבות״ בדרך

שבועיים לאחר השקת העונה השנייה, הוכרזה היום (ד') על עונה שלישית לדרמת הנוער המצליחה של נטפליקס, "13 סיבות" שלראשונה תהיה ללא האנה בייקר. כל הפרטים

דרמת הנוער שכבשה את העולם, השיקה את עונתה השנייה רק לפני שבועיים וכבר נודע כי הסדרה תמשיך עונה שלישית, על פי טיזר שפורסם בעמוד הרשמי של הסדרה. 

עוד בערוץ הבידור של פרוגי:

לפני זמן קצר העלה העמוד הרשמי של הסדרה באינסטגרם את הסרטון הבא בו מוצג הטיזר הראשון לקראת העונה השלישית שצפויה כאמור לעלות במהלך שנת 2019. בטיזר ניתן לראות שקית נייר מסתורית שנלקחת מלוקר שעליו כתובה הספרה 3, כרמז לעונה השלישית. 

כזכור,  לפני שבועיים שחררו  כל פרקי העונה השנייה / בה קיבלנו פרטים חדשים על מותה הטראגי של האנה בייקר. ואם כבר מדברים, נזכיר לכם שכפי שדיווחנו בשבוע שעבר, השחקנית קת'רין לנגפורד שמגלמת את האנה בייקר בחרה שלא תמשיך לגלם אותה אחרי שתי עונות. בפוסט האינסטגרם כתבה הכוכבת: "האנה, אני אוהבת אותך ואני נותנת לך ללכת... כמו שרובכם יודעים, '13 סיבות' היה הפרויקט הראשון שלי אי פעם ואני אסירת תודה על כך שיש לי הזדמנות לספר את הסיפור של האנה. הפרוייקט הזה תמיד יהיה חלק מיוחד מהחיים שלי, ולא משנה אם האנה נמצאת שם או לא, אני יודעת שאני אמשיך לשאוף לעשות עבודה כזו משמעותית ובעלת השפעה חיובית - בין אם זה להיות בסרט, מוזיקה, או כל צורה אחרת של אמנות", את הפוסט חתמה קת'רין כי היא כאן בשביל להישאר ואמרה שיש המון פרויקטים חדשים שמגיעים בשנה הבאה. 

 

 

תגובות