את מי מהדיירים המפורסמים היינו משאירים בבית?. צילום: מיכה לובטון

את מי מהדיירים המפורסמים היינו משאירים בבית?

דיירים חדשים מפורסמים? לא בדיוק. ובכל זאת מבין כל כוכבי הריאליטי שנכנסו אמש (ש') לבית האח, הקהל יצטרך לבחור את מי להשאיר כדייר קבע בבית. מהי הבחירה שלנו?

כניסת דיירים נוספת והגימיק הפעם: דיירים מפורסמים שמצטרפים בעונה רגילה (ולא ב-VIP), או יותר נכון: יוצאי הריאליטי חוזרים לסיבוב נוסף. אבל רגע - הם בכלל כאן רק לכמה ימים ורק אחד מהם ישאר כדייר קבע. מבולבלים? כן, גם אנחנו.

עוד בערוץ הבידור של פרוגי:

במשך ערב שלם התרגשנו מדיירים חדשים ומפורסמים שייכנסו לבית האח, אך התאכזבנו לגלות שכל אלו שנכנסו לא ישארו בבית עוד מספר ימים, כלומר רק אחד מהם ישאר - וזה תלוי בבחירת הקהל. אז את מי אנחנו היינו משאירים?

אביבית בר זוהר

אנחנו לא מבינים איך חזרתה של אביבית (דיירת העונה הרביעית) לא קרתה כבר בעונה השישית של "האח" בה הוחזרו לבית דיירי עבר. היא אחת הדיירות הבולטות אי פעם בתכנית. בר זוהר כבר יודעת את העבודה וזו לגמרי השנה שלה, בעיקר בזכות חזרתה לתודעה בעקבות הסטוריז המפורסמים שלה שיצאים לפגרה בעקבות כניסתה לבית. האמת? היינו משאירים אותה, היא צבעונית, מכעיסה, מצחיקה ולא משעממת לרגע. וגם, הפעם היא ללא ספק עשויה להגיע לגמר.

ברוכה השבה
ברוכה השבה © מיכה לובטון

עמרי בן נתן

בעונה שלו הוא היה דייר בולט ללא ספק, אך נדמה שהפעם הוא לגמרי סוג של תומר וישראל, לא משהו שלא ראינו בעונה הזאת או תוספת טובה מדי. אנחנו אוהבים אותו, אך הפעם, יש אחרים שנעדיף על פניו.

© מיכה לובטון
 

נטע ברזני

מה נשמע? האמת התגעגענו. ברזני היא מסוג המתמודדות שיכלו להיות מתחילת העונה בבית, היא יכולה להחליף את אורלי על תקן המצחיקה בלי לשים לב. להשאיר או לא? אנחנו לא סגורים על זה, אבל מה שבטוח לא יהיה משעמם עם האנרגיות שלה.

© מיכה לובטון

אדל בספלוב

האיטגירל האולטימטיבית נכנסה לבית עם כל הצלצולים שהיא יכלה להביא - וכמו שאנחנו מכירים אותה היא מסוגלת להשאר שם עד הגמר ואולי אפילו לקחת בגדול. לבספלוב אין באמת מחסום על הפה - מה שיוליד הרבה עניין בבית, היא אומרת מה שבא לה, מצחיקה וורבלית. אלוהים כמה שאנחנו מחכים לשיחות שלה עם "האח"... היינו משאירים ובגדול והיא הכי מתאימה לבית.

© מיכה לובטון

טילטיל

יש צחוקים ויש חאלס. הבן אדם היה בכל תכנית אפשרית, קיבל מעמד של כבוד בערוץ 13, תכנית משלו (שעם הלוגו שלה נכנס לבית במונית) וניצחון ענק וכלכלי ב"הישרדות". הוא אהוב במיוחד ולכן יש סיכוי לא רע שהקהל בהחלט ישאיר אותו בבית כדייר קבע, אבל אם לומר את האמת הוא לא באמת יוסיף לבית והוא יותר מדי הבחירה הטבעית. אם הוא היה שם מלכתחילה - ניחא, אבל פה זה יהיה קרב לא פייר וגם קצת מאוס. אז טילטיל - אוהבים אותך וכניסה מעולה ומצחיקה במיוחד לבית, אך הפעם - לא תודה.

© מיכה לובטון

אז את מי נכניס? קרב קשה בין אביבית לבין אדל. לכל אחת יש יתרון משלה והקרב הוא ביניהן ללא ספק. שתיהן יכולות לספק את כל מה שצריך בתכנית כמו "האח הגדול" כי מדובר בשתי כוכבות שלגמרי אי אפשר בלעדיהן בריאליטי. היתרון הוא של אביבית בשל ניסיונה בבית, אך בספלוב עשויה להפתיע בענק.

 

 
תגובות