נראה אותם: כוכבי "אינסטה בייב" במבחן האינסטגרם. צילום: רפי דלויה

נראה אותם: כוכבי "אינסטה בייב" במבחן האינסטגרם

סדרת הנוער הראשונה באינסטגרם יוצאת לדרך. אמש (ד') התקיימה ההשקה החגיגית עם הכוכבים, הצטרפנו אליהם וניצלנו את ההזדמנות כדי לעשות להם מבחן אינסטגרם מיוחד! צפו

פנו דקה מזמנכם: סדרת הנוער האינסטגרמית הראשונה, "אינסטה בייב" (המבוססת על ספר נוער מצליח מאת שרון דותן), תעלה היום (ה') לאוויר ותנסה ליצור ז'אנר חדש בתחום. לעונה הראשונה 15 פרקים כאשר כל פרק באורך דקה אחת. אמש התרכזו כוכבי הסדרה יחד עם המעריצים הסקרנים והנלהבים כדי להשיק את הכל ובגדול. גם אנחנו היינו שם והחלטנו ליצור מבחן אינסטגרם מיוחד!

עוד בערוץ הבידור של פרוגי:

 
אל האירוע הגיעו כמובן הקאסט: הכוכבת הראשית של הסדרה קים אור אזולאי בת ה-15 שהגיעה בליווי המשפחה המורחבת, היוטיובר האהוב קווין רובין, הבחורה הכי "נו פילטר" - גל גברעם שמשיקה תפקיד משחק ראשון, כוכבת הרשת נועה כהן שגם עבורה מדובר בטבילה הראשונה כשחקנית, ניקי גולדשטיין, רונית יודקביץ' שהגיעה עם בן זוגה ובנה, איציק כהן, אלון נוימן, כוכב "כדברא" - רועי ניב ושלר.
 
בפעם הראשונה בתפקיד הראשי
בפעם הראשונה בתפקיד הראשי © רפי דלויה
 
במהלך האירוע האורחים נהנו מהקרנת בכורה לשלושת הפרקים הראשונים של הסדרה ולאחר מכן התקיים פאנל שאלות-תשובות עם קאסט השחקנים על הבמה שנעצר באמצע בעקבות צרחות בלתי נפסקות מצד המעריצים.
 
טירוף
טירוף © רפי דלויה
טיל
כרישה וכריש© רפי דלויה
 
בנות הסדרה
בנות הסדרה © רפי דלויה

הסדרה תשודר החל מהערב ובימי ראשון, שלישי וחמישי בשעה 18:00 בעמוד האינסטגרם הרשמי @instababe.il

תגובות