דנדשים: כוכבי "סוואגרז 2" נחשפים לראשונה. צילום: שרון אמיר, באדיבות yes kidZ

דנדשים: כוכבי "סוואגרז 2" נחשפים לראשונה

עונה חדשה של סופרגרופ כוכבי הרשת יוצאת לדרך והפעם עם קאסט משתתפים חדש ונוצץ לא פחות. בואו להכיר אותם!

כוכבי רשת נוספים בדרך; אחרי עונה ראשונה מוצלחת, ה"סוואגרז" חוזרים בעונה חדשה והפעם עם כוכבים חדשים שינסו להפוך לסופרגרופ ברשת.

עוד בערוץ הבידור של פרוגי:

בעונה הקודמת של הסוואגרז ב-yes KidZ היו אלה אנג'ל ברנס, ליה ועלמה, עילי דלויה (שהמשיך אחרי התכנית לככב ב"נו פילטר" בפרוגי) ואורי שוורץ שבמסגרת התכנית שישמש ככתב במערכת פרוגי. כל אלו שדרגו את מעמדם לאחר כיכובם בעונה הראשונה אך לא ימשיכו לעונה הנוספת כיוון שהם מפנים את מקומם לחדשים.

מתוך עונה 1, באדיבות yes KidZ
 

בין השמות האנונימיים יחסית, ישתתפו השנה גם כמה פרצופים מוכרים בחבורה החדשה שתככב על המסך החל מספטמבר הקרוב.

נועה כהן

בת 15.5 מהוד השרון. דוגמנית ואושיית אינסטגרם הפועלת נגד חרם חברתי ובריונות ברשת. בימים אלו מככבת בסדרת הנוער האינסטגרמית  -"אינסטה בייב" לצד קים אור אזולאי וקווין רובין. למרות הלו"ז העמוס שלה, נועה היא תלמידה מחוננת. אם היא מוכרת לכם זה משום שהיא פרצה בתכנית "הבנים והבנות".

© רפי דלויה
 

רוי סופר

בן 17 מפתח תקווה. מיוזר ואינסטגרמר, רקדן ברייקדאנס, אלוף בביטבוקס ובעל חגורה שחורה באומנויות לחימה. מלבד חוש סטייל, רוי הוא סקייטר מעולה.

בר סקורקה

בת 15 מראשון לציון, מיוזרית. בר גדלה בבית למשפחה דתית והחליטה ללכת נגד הזרם. האהבה הגדולה שלה בחיים היא לשמח ילדים ולהוכיח לעולם שכולנו שווים למרות השוני והמחלוקות. היא חולמת לפרוץ בגדול במיוזיקלי ומשקיעה בכך לא מעט שעות ביום.

שקד דויד

בת 15 מקריית ים, יוטיוברית ואינסטגרמרית. מלבד היותה לומדת במגמת דיפלומטיה, שקד היא יוצרת תוכן. היא מצלמת, מפיקה ועורכת לבד את כל הסרטונים שלה. ממש החודש, שקד נבחרה ל-20 הצעירים המבטיחים של מגזין "פנאי פלוס" לשנת 2018. החלום הכי גדול של שקד הוא להיות שחקנית והיא תעשה הכל להגשים זאת. כשיש לה זמן (וגם אם אין) היא אוהבת לבלות עם החברות הכי טובות: התאומות עלמה וליה ציון. דוד היא גם מהפנים המוכרות בין החבורה החדשה. 

 

תומר בכר

בן 15 מרמת גן. יו טיובר קומי. מתיחות ופארודיות הן חלק מרכזי מהחיים שלו והוא מעלה את הכל לערוץ יו טיוב קורע מצחוק. תומר מנגן בשלושה סוגים שונים של גיטרה וכשהוא יהיה גדול הוא רוצה להיות לוגאן פול, כוכב יו טיוב מספר אחת בעולם.

 
מפגש בין העונות © שרון אמיר, באדיבות yes kidZ



תגובות