כניסה אמיתית: זה מה שחשבנו על הדיירים החדשים. צילום: דניאל אלסטר

כניסה אמיתית: זה מה שחשבנו על הדיירים החדשים

חיכינו שזה יגיע והפעם באמת: הכניסה השנייה של האח הגדול התקיימה אמש (ד') וכללה דיירים חדשים שרובם לא ישרדו, אחות מפורסמת אחת שתגיע רחוק ואביבית ואדל שחזרו ולגמרי מסתמנות כזוכות הגדולות של העונה

מה נאמר על העונה הנוכית של "האח הגדול" ב"רשת13"? בכל פרק אנחנו מקבלים הפתעה חדשה או גימיק מסויים, וגם הפעם בכניסה השנייה (והאמיתית) שכללה משימה סודית, חזרה של דיירות זמניות על ידי הקהל והעמדה להדחה בפומבי בין רגע. ובין כל הבלאדן, זה מה שחשבנו על הדיירים החדשים!

עוד בערוץ הבידור של פרוגי:

אלי זרקה

הגולש מקוסטה ריקה הוצג בתעודת הזהות כמו גל שבא לתקוף. הוא יעשה הרבה (גלישת) רוח גם בבית האח, הוא מגיע מוכן לריבים, למרות שנראה שאת רובם הוא לא יזום בכוונה. הוא יכול להתחבב על הקהל בבית, אך הוא לא מהסוג שישרוד עד הגמר. טיפ מאיתנו: להרגיע את הרוח במפרשים.

© מיכה לובטון

דניאל גרינברג

גם לא תעודת הזהות לא עשתה באמת חסד. היא הוצגה כמפונקת וכזו שחושבת שהכל מגיע לה. אנחנו מאוד מקווים שבפועל מדובר במשהו שונה לחלוטין. גרינברג לגמרי מושכת תשומת לב (כמו שהיא טענה שהיא אוהבת), גם היא לא מהסוג ששורד בכניסה השנייה, עם זאת מצפים להפתעות. טיפ מאיתנו: תוכיחי לנו שאנחו טועים ושיש בך הרבה מעבר למה שהוצג!

© מיכה לובטון

מושיקו פסל

הוא מנסה לעשות רעש ובלאגן עוד לפני שנכנס ובעצם אין יותר מדי מה, הוא נראה אחרת לחלוטין ממה שהוא מנסה להציג. דייר חמוד למדי, אך מפני שזה מנסה ליצור משהו מחוספס ויחסית קשוח או עם אג'נדה, הוא יימצא את עצמו או בלא מעט מחלוקות בבית - או נבלע בין כולם כמו רועי. בכל מקרה - לגמר הוא לא יגיע. טיפ מאיתנו: תסקרן אותנו, אמן. 

© מיכה לובטון

עמוס חלפון

מעבר לכניסה מדוייקת ומעולה כמשימה סודית (ושאפו למרב על המשחק), חלפון נראה דייר שכיף שיהיה בבית, הוא ה"לירון" החדש רק בגרסה הבוגרת יותר או סוג של טילטיל. אם תהיתם למה הוא נראה לכם מוכר, זאת מפני שהוא משחק בתפקיד קבוע בסדרה "חיים שלי" של קובי מימון (המשודרת באותו הערוץ). חלפון גם הוא לא ישרוד עד הגמר, אך יכול לשרוד לא מעט הדחות, לא לפני שגם הוא יצבור כמה ריבים קטנים. טיפ מאיתנו: תשעשע המון, אבל אל תכפה את זה!

© מיכה לובטון

בר סנדלר

גילוי נאות - את בר אנחנו מכירים באופן אישי, בעיקר בזכות העובדה שהיא המנהלת האישית של אחיה הקטן, הזמר רועי סנדלר. אך בדיוק בזכות ההכרות אנחנו יכולים להגיד בפירוש כי מדובר בנשמה ענקית שיכולה להגיע רחוק בתכנית. עוד לא יודעים אם היא תצליח להגיע לגמר (אם כי אנחנו מחזיקים אצבעות, מגיע לה!), אך היא כזאת שכיף לראות, כיף לדבר איתה וכיף לשמוע מה שיש לה להגיד עם לב ענק במיוחד שכבר על ההתחלה הרימה לכולם. טיפ מאיתנו: תראי לכולם את מה שאנחנו מכירים!

© מיכה לובטון

אדל ואביבית

ובכן, היה צפוי שהשתיים האלו יחזרו כבר מהרגע שהכריזו על האפשרות הזאת ובהחלט מדובר בצעד נבון לעונה הזאת. השתיים האלו כוכבות, פלפליות ומוסיפות לבית המון רעש וצבע שכיף לצפות בו, לשנוא, לכעוס, לאהוב ומה לא - בעצם, כל מה שצריך ב"האח הגדול". הניסיון של השתיים, האווירה וההיסטריה שיש מאחוריהן - זה מה שרצינו לראות והאמת? קצת באסה שהן לא נשארו פשוט כבר שנכנסו בפעם הקודמת בעונה, אבל לפחות הרווחנו אותן עכשיו. עליהן אפשר להגיד בפה מלא כי לדעתנו הן יגיעו כמעט בוודאות לגמר ואחת מהן עלולה אפילו לנצח את העונה, בעיקר כי לא מצאנו פייבוריט ממשי מהוותיקים. טיפ מאיתנו: קלישאתי, אבל תהיו כמו שאתן - זה עבד עד עכשיו. 

© מיכה לובטון
 
תגובות