הנה הם באים: הפנים החדשות שנראה השנה על המסך. צילומים: גיא צראף, צילום מסך מהאינסטגרם

הנה הם באים: הפנים החדשות שנראה השנה על המסך

התחילו לשנן: לכבוד השנה החדשה, אספנו עבורכם את השחקנים אשר ישחקו לראשונה בתפקיד טלוויזיוני מרכזי בסדרות הנוער החדשות והישנות

היכונו להתאהב: רגע לפני שהם הופכים לכוכבי הנוער המובילים בשטח ומצטרפים לנבחרת הכוכבים הכוללת בין היתר את נועה קירל, עומר חזן, לי בירן, אליאנה תדהר ודניאל ליטמן - קבלו היכרות ראשונית עם השחקנים החדשים שתראו על המסך. 

עוד בערוץ הבידור של פרוגי:

כדברא 3

העונה השלישית של סדרת הנוער המצליחה (Teennick ב-yes) וזוכת האקדמיה תחל את צילומיה בשבוע הבא. העונה, קירקי ולילה לא ציפו שביום ההולדת ה- 16 שלהן הן תצאנה למסע שישנה את חייהן מהקצה אל הקצה, שבסופו - רק אחת מהן תממש את ייעודה. הפעם קירקי נלחמת באיגניסים, רעים על טבעיים חדשים, שמאיימים לגרום להתפרצות הר געש שתשמיד את כל היצורים החיים מלבדם. כדי להביס אותם, היא חוברת לשותף מפתיע: הכדברא הראשון ממין זכר (יובל שבח). האם יצליחו לגלות איך לעצור את האיגניסיים לפני שהעולם ייחרב? מעבר לקאסט הקבוע והאהוב הכולל את: גילי איצקוביץ', דין גרבר, אביה מלכה, דנה לב, דניאל ליטמן, מור סרוסי, אור גרוס, רועי ניב ושלר, איל שקרצי, צפויים להצטרף שחקנים חדשים בתפקיד משחק ראשון לצד כמה שמות מוכרים כמו: עדי הימלבלוי, סיגל שחמון, טל מוסרי, יעל אלקנה, ורד פלדמן ונוספים.

קאסט העונה השנייה
קאסט העונה השנייה © רפי דלויה

בר גרוצקי

הכרתם אותו בריאליטי "הכוכב הבא לאירוויזיון" בתור אחיה הצעיר של המגישה דנה גרוצקי, אך בר גרוצקי כאן כדי להוכיח שהוא כוכב בפני עצמו. מאז "הכוכב" הוציא סינגל וקליפ בכורה והמשיך בעשייה מוזיקלית, אך גם, מסתבר, שעשה תפנית לעולם המשחק. כפי שחשפנו כאן לראשונה, גרוצקי לוהק ל"כדברא" וינהל רומן עם אחת מהדמויות הראשיות.

© אינסטגרם

נופר סלמאן

עוד יוצאת "הכוכב" שעושה תפנית לעולם המשחק היא נופר סלמאן. הכוכבת הצעירה משרתת בימים אלו בלהקה צבאית ואף לקחה חלק בקאבר צבאי בולט. גם סלמאן מצטרפת ל"כדברא", אך זה לא יהיה התפקיד הראשון שלה על המסך כיוון שסדרה נוספת בכיכובה, "מלכות", תעלה בהמשך השנה ב-HOT ותהווה מעין גרסה נשית ל"הבורר".

© צילום מסך מיוטיוב

מיכל תל צור

שחקנית נוספת שמצטרפת עונה השלישית של "כדברא", אומנם לא עברה באף ריאליטי אך עשתה טבילה קטנה בתפקיד אורח בסיטקום "טרנינג". כעת היא עולה שלב ומלוהקת לתפקיד קצת יותר מרכזי בעונה הקרובה של הסדרה המכשפת.

דאנסטורי

סדרת הנוער החדשה של "דיסני ישראל" (לצופי yes) יוצאת לדרך והפעם בנושא הריקודים מכל הסוגים - מסתבר שזו לגמרי שנת הדאנס על המסך. רוב הקאסט מכיל שחקנים חדשים שעבורם מדובר בתפקיד משחק ראשון או בפריצה הגדולה שלהם. אספנו כמה מהשמות החדשים בסדרה!

© שוקה כהן

סימור דניאל ויסמין גנדיז

זוכת "רק רוצים לרקוד", סימור דניאל, לא נחה לרגע והולכת לכבוש השנה את עולם המשחק ובגדול. רגע אחרי גמר התכנית היא השתתפה בקליפ הרשמי של "TOY" עם נטע, לוהקה לפסטיגל הקרוב ולסדרת הנוער של דיסני, שעבורה מדובר בתפקיד משחק ראשון והיא לא שם לבד מתכנית הריאליטי התזזיתית - גם יוצאת נוספת מהתכנית, יסמין גנדיס, תפציע על המסך לראשונה כשחקנית בסדרה.

© שוקה כהן

אלמה קישון

אם השם נשמע לכם מוכר, זה כי מדובר בנכדתו של חתן פרס ישראל, אפרים קישון ז"ל. הפעם תורה של הנכדה להיות בפרונט ובניגוד לסבא, היא דווקא מהצד המצולם. גם עבור אלמה מדובר בטבילה ראשונה בעולם המשחק כשהיא אמונה על התפקיד הראשי.

אנג'ל ברנס

היא כוכבת רשת אהובה במיוחד, פרצה אל המסך בריאליטי "הבנים והבנות" ואז ב"סוואגרז" ובימים אלו חברה בלהקת הבנות החדשה "פורמולה". עד כה אנג'ל ברנס לא לקחה חלק באף תפקיד משחק - עד שהגיעה "דאנסטורי", שם תגלם ברנס את אחותה הצעירה של קישון.

© צילום שוקה כהן

דניאל גרנט

בנם הצעיר של צופית ואברהם גרנט, מצטרף לסדרת הריקודים ללא ניסיון קודם בריקוד, וכך גם הדמות אותה יגלם. גרנט אומנם השתתף בעבר בתפקידים קטנים על המסך כמו "יומני החופש הגדול", "האחיות המוצלחות שלי" ו"לצבי יש בעיה", אך הפעם מדובר בפריצה הגדולה שלו!

מיכאל גבעתי

הליהוק ל"דאנסטורי" לא הגיע סתם למיכאל גבעתי. מעבר להיותו שחקן, הכוכב העולה הוא גם רקדן ברייקדאנס מקצועי שגרף כמה פרסים נחשקים וגם הדמות שלו תעסוק בז'אנר הזה של הריקוד. אם הפרצוף שלו נראה לכם מוכר זה מפני שהוא כיכב בכמה תפקידים קטנים ב"החממה", סדרת הרשת "במדינת תל אביב" וב"כיפת ברזל 2", אך השנה גבעתי הולך לככב בשתי סדרות שונות ובתפקידים מרכזיים יותר: ב"דאנסטורי" הוא יהיה הרקדן ואילו ב"מלכות" של HOT הוא יהיה הדמות הקשוחה והעבריינית.

© אינסטגרם

פוראבר

יוצר "השיר שלנו", "או בוי" וסדרות אהובות ומצליחות נוספות, אורי גרוס, בדרמת נוער מוזיקלית חדשה (Teennick ב-HOT) בשם "פוראבר". לי בירן ואליאנה תדהר יגלמו זוג נשוי מבוגר, הורים לשלושה מתבגרים, שבעקבות תאונה הם הופכים לבני-נוער בני 17. ד"ר גילמן (תדהר) היא מדענית המפתחת ללא הצלחה מכונה להצערת תאים. בעקבות תאונה במעבדה הביתית היא מוצאת את עצמה ואת בעלה דודו (בירן) כבני נוער בני 17. זאת ועוד, הזוג גם נאלצים לחזור ללמוד בתיכון יחד עם התאומים בני ה- 17 שלהם. מהסדרה הוזמנו כבר 2 עונות של 25 פרקים כל אחת והיא צפויה לעלות בתחילת 2019. בסדרה יככבו לצד ליביאנה גם ליאנה עיון, נלי תגר, עומר חזן, שיר אברמוב, זאק פקיאל, אור גרוס, מורין אמור, יונתן גוטליב ועוד.

© גיא צראף

אדם שנל

עד כה הוא הספיק לככב בעיקר בקולנוע ובתיאטרון ואף היה מועמד בטקס פרסי התיאטרון בשנת 2016, אך הפעם הוא מגיע למסך ויש למה לחכות. שנל חונך את התפקיד הטלוויזיוני בתור אדם, בנם של לי ואליאנה ואחיה התאום של ליאנה עיון.

אדם שנל
אדם שנל © אינסטגרם

יעל פדן

כוכבת צעירה נוספת שחונכת תפקיד משחק ראשון היא השחקנית יעל פדן שנכנסת גם היא לקאסט החלומות של "פוראבר" לצד שחקנים אהובים ומצליחים.

יונה שבין

מסתבר שזו שנה בה כוכבי "הכוכב" מצליחים להשתלב היטב בעולם המשחק, כיוון שגם יונה שבין, הזכורה מהעונה הרביעית של התכנית, תככב ב"פוראבר" בתפקיד משחק ראשון. שבין תגלם זמרת צרפתייה המתמודדת על מקום באירוויזיון. קצת מזכיר לנו משהו, לא?

יונה שבין
יונה שבין © מתוך הכוכב הבא

כפולה 3

סדרת הנוער של השנה על פי עורכי פרוגי חוזרת לסיבוב שלישי על המסך (מתוך ארבע שכבר נסגרו מראש בעקבות הצלחה). גם הפעם נראה את נועה קירל, תובל שפיר, דין הפנר, ספיר בן רובי, עומר דרור, ריף נאמן, עפר שכטר, איאן פינקוביץ' ונוספים מככבים בעונה החדשה ב-KidZ (ב-yes וב-HOT), אבל לא רק הם.

קאסט מופע כפולה
קאסט מופע כפולה © שלומי פינטו

עדן פינס

הדוגמנית והאיטגירל הכי חמה רגילה למצלמות אך בפעם הראשונה תתמודד במשחק מול מצלמה. פינס נבחרה להשתתף בעונה החדשה של סדרת הנוער הפופולרית ונדמה שזה רק סיפתח לתפקידי משחק עתידיים, לפחות כך אנחנו מקווים. הפרטים על תפקידה עדיין נשמרים בסוד, אם כי ידוע שהיא תהיה אחת מתלמידות בית הספר בסדרה. 

© אינסטגרם

התחנה

"התחנה" (KidZ ב-HOT) תעקוב אחרי חבורת מתנדבים בכיתה י', המצטרפים לקורס ההכשרה במד"א. רובם יעברו את הקורס ויהפכו מתנדבים מן השורה. וכך במקביל ללימודים ולחברים מבית הספר, הם מקימים לעצמם משפחה חלופית של בני נוער כמוהם המתמודדים עם הדרמות הקטנות של החיים: אהבות, חברויות, לימודים ויחסים עם ההורים והאחים אבל גם התמודדות לא פשוטה עם הדרמות הגדולות של החיים: לחץ, אחריות על חיי אדם, חילוץ והצלה ואפילו תמיכה בלידה של מי שלא הספיקה להגיע לבית החולים בזמן. בסדרה יככבו: שירן סנדל, דין מירושניקוב, אופירה אסייג, ירון בן הרוש, לירון רביבו, גפן ברקאי, שירה לוי, יוני מלס, יוני גרין ("כוכב הצפון"), קובי מימון (בתור מפקד התחנה) ועוד ובתפקידי אורח גם: דורון וקטריקס וקווין רובין.

יובל גרגיר-גונן

אחת מהפנים הלגמרי חדשות השנה שהולכות להכנס אל המסך שלנו ובגדול. גרגיר, דוגמנית ורקדנית, אומנם הפציעה כמתמודדות ב"רק רוצים לרקוד", אך היא לא נתנה להדחתה להשפיע עליה והמשיכה בעולם הבידור. השנה נראה אותה כפול בסדרות הנוער. מעבר לליהוקה לסדרה המבטיחה "התחנה", גרגיר אף תככב גם בעולם הריקוד בסדרה "דאנסטורי". 

© אינסטגרם

בן זיני

גם כוכבי הרשת משתלטים על הטלוויזיה ובענק. אחד מכוכבי הרשת האהובים והבולטים, בן זיני שהוא גם חצי מהצמד המוזיקלי "בן וטיי", קוטף את תפקיד הבכורה שלו, כפי שחשפנו כאן לראשונה. זיני יגלם בחור בן 18, מציל בבריכה, שנאלץ לעבור קורס החייאה לצורך קבלת תעודה. ולמי שתהה, את התפקיד הוא יעשה ללא בת הזוג, טיילור מלכוב שמנחה בערוץ.

© אינסטגרם

נועה בני

שנה סוערת עברה על נועה בני, החל מהפרשייה עם עדן בן זקן שהסתיימה בסולחה, ביטול האירוסין ושמועות על ליהוק ל"הישרדות" - אבל השיא היה כשהוכרז על ליהוקה לדרמת הנוער היומית החדשה "התחנה". בני תכנס לראשונה לתפקיד משחק ואנחנו מקווים שהיא תפתיע, כמו שרק היא יודעת.

בני וכוכבות הסדרה
בני וכוכבות הסדרה © אינסטגרם

דליה לי שטורך

אתם לגמרי הולכים להתאהב בה. אחרי שסיימה ללמוד משחק בסמינר הקיבוצים, זכתה במלגת הצטיינות והשתתפה בסרט "סיפור אהבה ארץ ישראלי" (לצד אביב אלוש), דליה קיבלה את התפקיד הטלוויזיוני הראשון הגדול שלה. בסדרה היא משחקת את דמותה של פיקה (יובל), מתנדבת מצחיקה שמסייעת לאחד המתנדבים האחרים (גפן ברקאי) לפתח אפליקציה ובדרך קצת מתאהבת בו. 

© באדיבות KidZ

 

תגובות