מסתמן: עונה שלישית לסדרה "או בוי". צילום: שי בן אפרים

מסתמן: עונה שלישית לסדרה "או בוי"

פרסום ראשון: היא רק חזרה למסך השבוע וכבר נודע לנו כי עונה שלישית לסדרת הנוער "או בוי" כבר נמצאת על הפרק. כל הפרטים

בתחילת השבוע ילדי ישראל יכלו לנשום לרווחה לאחר שסדרת הנוער "או בוי" שבה למסכים (והפעם לכולם) לאחר כמעט שנתיים של היעדרות בעקבות סכסוכים ומאבקים משפטיים. לסדרת הנוער האהובה צולמו מראש שתי עונות ראשונות (שישודרו ברצף בעקבות הקאמבק), אלא שכעת לפרוגי נודע כי זה לא הסוף.

עוד בערוץ הבידור של פרוגי:

בראיון מיוחד שיעלה בסוף השבוע הקרוב בפרוגי, סיפרה לנו כוכבת הסדרה, ג'וי ריגר, כי אם הכל ילך כמתוכנן "או בוי" לא תעצור בעונות שצולמו מראש והיא אף תמשיך לסיבוב נוסף על המסך. לדבריה, כבר החלו פניות לקאסט הסדרה על האופציה לצילומי עונה שלישית. כרגע שום דבר לא סגור וזה נמצא בשלבים ראשונים מאוד - אך זו בהחלט התקדמות אדירה ולא מובנת מאליה בעיקר כי מאז הצילומים הקודמים עברו שנתיים וחצי.

מתוך הכתבה שתעלה בקרוב
מתוך הכתבה שתעלה בקרוב © טל שמעוני

כזכור, "או בוי" עוסקת בלהקת בנים מצליחה בישראל בשם "Oboy", אליה מצטרף חבר חדש בשם "בן" שהוא למעשה בת (עלמה - ג'וי ריגר. מ.א). עלמה מתחזה לגבר כדי לעזור בחובות העצומים אליה נקלעה משפחתה ומשם הכל מסתבך. על סט צילומי הסדרה התאהבו במציאות לי בירן ואליאנה תדהר שמנהלים זוגיות צמודה ואוהבת עד היום ואף המשיכו לסדרה נוספת של יוצר "או בוי" - אורי גרוס ("פוראבר").

 
תגובות