ג'וי ריגר: "דניאל גד ואני היינו זוג בצבא וסגרנו מעגל בסדרה". צילום: טל שמעוני

ג'וי ריגר: "דניאל גד ואני היינו זוג בצבא וסגרנו מעגל בסדרה"

תפסנו את ה-כוכבת של "אובוי", ג'וי ריגר, לראיון חגיגי בו סיפרה לנו על הדמות המיוחדת שגילמה, על הפחד להפוך לבן ולאבד את הנשיות, על סטיגמות לבנים ולבנות, על האפשרות שהיא תככב בפסטיגל הבא וגם: על סגירת המעגל עם האקס המפורסם - דניאל גד. צפו

כבר שנים שג'וי ריגר (24) נמצאת על המסך שלנו. את הפריצה הגדולה שלה היא עשתה ב"החממה", אך החלה כבר בילדות במחזמר "ספר הג'ונגל". בימים אלו היא מככבת בתאטרון "הקאמרי" ובדרמת הנוער האהובה והמתקמבקת / "או בוי" בתפקיד כפול: עלמה בן/טוב / נערה מתבגרת ובן כהן / הבחור החדש בלהקת הבנים המצליחה בישראל. לכבוד החזרה למסך בתחילת השבוע והשתלטות הכוכבים על האתר, תפסנו את ריגר לראיון מיוחד בו דיברה על הכל.

עוד בערוץ הבידור של פרוגי:

 

"אני זוכרת שאמרתי לעצמי שיהיה לי קשה לא להיות יפה או לא להיות בחורה..." מספרת ריגר על החששות לקראת התפקיד כ'בן' ב"אובוי" ומציינת: "שמתי את התחפושת, הזיפים והפאה וקלטתי שאני סבבה עם זה וזה נותן לך חופש להיות פשוט אתה".

ריגר בדמות הגבר - בן כהן © צילום מסך מהסדרה

סדרת הנוער האהובה חזרה למסך אחר כשנתיים של מאבק וסכסוך משפטי בנוגע לזכויות השידור והקאסט, ביניהם גם ריגר, לא נשארו אדישים למצב: "היינו אופטימים בהתחלה כשהפסיקו לראשונה את שידורי הסדרה, אבל לאט לאט ראינו שזה נמשך ונמשך, לא חשבנו שזה יקח יותר מחודשיים. בשלב מסויים לא היה לנו מה עוד לעשות חוץ מלהתבאס".

בתקופת המאבק. קאסט הסדרה
בתקופת המאבק. קאסט הסדרה © אינסטגרם

רק בשנה שעברה יצאה ריגר מהארון באופן רשמי, אך בניגוד לשאר הכוכבים שעושים זאת, אצלה זה קרה די במקרה ובאגביות. "אהבה זאת אהבה, מי שזה מתאים לו ברוך הבא, ומי שלא - זה גם בסדר". ריגר אומנם נמנת בין חברי הקהילה הגאה ואף משתפת פעולה עם ארגון "איגי", אך עם זאת מספרת: "במקומות האישיים אני יותר יודעת לעזור, אני פחות אוהבת להיות מנהיגה ולכתוב באינסטגרם איזו אג'נדה, אבל אני תמיד כאן כדי לעזור לנער או לנערה בנושאים האלו שפונים אליי". לשאלה - האם תרצה לשחק דמות לסבית על המסך ענתה: "יצא לי לקבל הצעות לשחק דמויות גאות על המסך, אבל זה תמיד נפל, אני מחכה להזדמנות הזאת". 

בארץ, שחקנים גברים שיוצאים מהארון, אנחנו פחות רואים אותם בתור דמויות סטרייטיות על המסך.

"האמת שזה נכון. יש איזו מין שיפוטיות לגבי הומואים יותר מאשר לסביות. חשבתי על זה בעבר, כי זה מה שאמורים לחשוב, ש'אולי לא ילהקו אותי יותר לתפקידים מעכשיו', אבל זה לא קרה".

בזמן שירותה בצבא (יחידת ההסרטה - מ.א) ניהלה ריגר זוגיות קצרה עם השחקן דניאל גד, מי שלימים הפך לבן זוגה ב"או בוי" כשהיא מגלמת את עלמה והוא את תום: "הוא בחור מהמם, סגרנו מעגל בסדרה ואנחנו חברים ממש טובים", סיפרה לנו.

ריגר וגד
ריגר וגד © צילום מסך מהסדרה

או בוי משודרת בימים א-ד, בשעה 15:00 בערוץ הילדים (לצופיי פרטנר TV וסלקום tv), בערוץ ספיד (לצופיי HOT) וב-yes 5.

תגובות