שינוי כיוון: "החממה" האמריקאית החליפה שתי שחקניות. צילום: רונן אקרמן, באדיבות יחסי ציבור

שינוי כיוון: "החממה" האמריקאית החליפה שתי שחקניות

העונות החדשות של "אקדמיית החממה" בנטפליקס צפויות לעבור מהפך כיוון ששתי כוכבות הסדרה לא ימשיכו והוחלפו בשחקניות חדשות בקאסט. כל הפרטים

צילומי העונה השלישית והרביעית של "אקדמיית החממה" (או: "החממה האמריקאית"), המבוססת על "החממה" הישראלית ששודרה בניקלודיאיון (yes) החלו השבוע בישראל יחד עם השחקנים שהגיעו במיוחד מחו"ל לארץ לצד כמה כוכבים מקומיים שימשיכו לככב בעונות החדשות. אך לא כל הקאסט שהכרתם בעונות הראשונות ימשיך גם כאן, כמה מהשחקנים הוחלפו באחרים ויגלמו את אותן הדמויות.

עוד בערוץ הבידור של פרוגי:

"גרין האוס" של גיורא חמיצר משנה כיוון ויחד עם היציאה לדרך עם צילומים חדשים לפרקים שיעלו בשנה הבאה בנטפליקס, היא מחליפה שתי שחקניות שגילמו דמויות מרכזיות בעלילה לטובת שחקניות אחרות שיכנסו לנעליהן באותו התפקיד.

קאסט העונות הראשונות
קאסט העונות הראשונות © רונן אקרמן

הראשונה היא גרייס ואן דיין המגלמת את ברוק ("נטלי" בגרסה הישראלית), אותה תחליף שחקנית חדשה בשם דניקה ירוש, המוכרת בעיקר תפקידים כמו בסדרה "גיבורים" ובסרט "ג'ק ריצ'ר" לצד טום קרוז. 

הישנה והחדשה (מימין לשמאל)
הישנה והחדשה (מימין לשמאל) © רונן אקרמן/Netflix

הדמות השנייה היא של השחקנית הישראלית אביב בוכלר (פרצה ב"השמיניה הדור הבא") שגילמה בסדרה את אמה ("אלונה" בגרסה הישראלית), אותה תחליף השחקנית דנה מלייני.

אביב בוכלר מימין ומי שתחליף אותה
אביב בוכלר מימין ומי שתחליף אותה © רונן אקרמן/Netflix

כזכור את הסדרה מובילה השחקנית הישראלית אריאל מורטמן בתפקיד היילי (אלה-לי). מלבדה מככבים בין היתר מככבת גם השחקנית עמית יגור, ישי גולן ונוספים. העונות החדשות מופקות גם הן על ידי nuts וענני תקשורת.

הקאסט המחודש
הקאסט המחודש © רונן אקרמן, באדיבות יחסי ציבור
תגובות