בינלאומית: ״להיות איתה״ תופק בגרסה אמריקאית. צילום: משה נחומוביץ', באדיבות קשת 12

בינלאומית: ״להיות איתה״ תופק בגרסה אמריקאית

סדרת הדרמה האהובה של אסי עזר לא מפסיקה להפתיע. כעת נודע כי זו נמכרה להפקה בארצות הברית עבור רשת ABC

"להיות איתה" היא אחת מן הסדרות הישראליות הפופלאריות על הצופים בשנים האחרונות, שגם נבחרה כדרמת השנה על ידי גולשי פרוגי. כעת נראה כי הסדרה בדרך להפוך לחביבה במיוחד גם על הצופים בהוליווד, שכן היא נמכרה להפקה בארצות הברית.

עוד בערוץ הבידור של פרוגי:

הסדרה, שכבר הספיקה להיות משודרת בגרסתה המקורית בבריטניה ונמכרה לשירות הסטרימינג של אמזון שם היא זמינה לצפייה ב-200 מדינות, תזכה בקרוב לרימייק הוליוודי בפיילוט שיופק עבור רשת השידור האמריקאית ABC, אחת מהרשתות המובילות בארה"ב, בה משודרות כיום סדרות כמו "האנטומיה של גריי" ו"משפחה מודרנית". את הפיילוט האמריקאי, שיופק על ידי השלוחה של קשת (בה שודרה הסדרה בישראל) בלוס אנג'לס יחד עם יוניברסל ויז'ון, יביים הבמאי דיוויד פרנקל (שביים בעבר את הסרטים "השטן לובשת פראדה ו"מליפיסנט") ויכתוב התסריטאי דין ג'ורגריס ("The Brave").

"להיות איתה", שתיקרא בגרסתה האמריקאית "The Baker and the Beatuy (האופה והיפה), תתרחש במיאמי כאשר דמותה של "נועה הולנדר" תשודרג למעמד של כוכבת הוליוודית וחציו של פאוור קאפל נוצץ שעוברת פרידה מתוקשרת ופוגשת בן למהגרים קובניים שעובד במאפייה המשפחתית ומתגורר עם הוריו. 

© משה נחומוביץ', באדיבות קשת 12

ב"להיות איתה", אותה כתב אסי עזר בהשראת סיפור חייה של בר רפאלי שהייתה אמורה לככב בסדרה אך עזבה ובעקבות כך שונתה העלילה, מככבים רותם סלע ואביב אלוש בתפקידים הראשיים והיא עלתה לשידור בקשת 12 ב-2013 והייתה לדרמה השלישית הנצפית ביותר מאז תחילת מדידת נתוני הרייטינג בישראל, בעוד הענה השנייה ששודרה ב-2017 הייתה לסדרה הנצפית ביותר באותה השנה. בקשת 12 כבר עובדים במרץ על העונה השלישית, שתעלה בשנה הקרובה. 

השקת העונה השנייה
 

 כידוע, זו לא הסדרה הישראלית הראשונה שמופקת מחדש בגרסה אמריקאית. בשנים האחרונות זה קרה עם ״החממה״ בנטפליקס ובימים אלו עובדים גם על גרסה אמריקאית ל״אופוריה״ בכיכובה של זנדאיה.

 

 

תגובות