מוצלחת כמו רייברדיל? זה מה שחשבנו על "סברינה". צילום: Diyah Pera/Netflix

מוצלחת כמו רייברדיל? זה מה שחשבנו על "סברינה"

אם חשבתם שנטפליקס הביאו לנו את הפרקים הכי אפלים שלהם בסדרה ״ריברדייל״, סדרת הבת שלהם (הרפתקאותיה המצמררות של סברינה״) אפלה וקודרת יותר מכל מה שחשבתם. האם שווה לצפות בה? ביקורת

אין ספק שבשנה האחרונה ״נטפליקס״ לא פוסחת עלינו עם עשרות סדרות מקור מעולות ומשובחות, אבל מה חשבנו על סדרת הבת החדשה של ״ריברדייל״? אז אם אתם מכורים למותחן אימה ודרמת נעורים על טבעית (בדגש על העל טבעית) הסדרה ״הרפתקאותיה המצמררות של סברינה״ יכול לעניין אתכם אך יש עניין שלא כל כך הצלחנו להבין. כמובן שלפני הכל תכתבו לעצמכם ביומן לא להגיע לעיירה ״גרינדייל״ טוב?ֿ

עוד בערוץ הבידור של פרוגי:

סברינה היא נערה בת 16 והיא חצי בת אדם וחצי מכשפה שלומדת בתיכון בקסטר ומתחילה את שנת לימודיה כמכשפה שלומדת את כוחות האופל. במקביל היא מנסה לנהל שיגרת חיים נורמלית, כמה שהיא יכולה. בפרק הראשון נחשפה הזוגיות של סברינה עם בן זוגה החלומי והפופולארי הארווי קינקל שהוא בן אדם לחלוטין, וכבר יש חששות לגבי הקשר הזוגי של השניים שכנראה תעמוד למבחן. 

© Diyah Pera/Netflix


הפרק הראשון, שהוא ליל כל הקודשים, סברינה צריכה לעבור ״הטבלה אפלה״ על מנת להפוך למכשפה או להיות בת אדם רגילה. סברינה גרה עם שתי דודותיה המכשפות שכמובן מנסות לשכנע אותה להיות מכשפה אך סברינה לא כל כך מתלהבת מהרעיון ורוצה להמשיך לנהל את שיגרת החיים הרגילה שלה. על פניו הרבה אופל, קסם ועלילה מסובכת מהסוג שאנחנו אוהבים לאהוב בדרמת נעורים שעשויות בגובה העיניים.

© באדיבות Netflix

בסופו של דבר אם אתם אוהבים דרמת נעורים קלאסית עם מתח אפלה והמון כישופים, אין ספק שזו הסדרה בשבילכם, אך עם זאת כן ציפינו להרבה יותר. אומנם האווירה, צילומי הלילה, הלוקיישנים ומוזיקת סרטי האימה תכניס אתכם לסיפור המסתורי של סברינה והחברים, אך עם כל הנסיון וההשקעה העלילה נדושה וחסרת פואנטה. חלק מהאכזבה שלנו היא שכל פרק נמשך כשעה ולגמרי צריך סבלנות כדי לסיים כל אחד. אנחנו בהחלט חושבים שלסברינה יש הרבה מה ללמוד מסדרת האם שלה ״ריברדייל״ ואפילו ניתן לך עצה קטנה - קחי את מטאטא המכשפות שלך ותגיעי לפופס׳ לקנות מילשייק מרענן! 

 

 

תגובות