פיפול צ'ויס 2018: "רייברדיל" ולהקת "BTS" זוכים. צילום: באדיבות Netflix

פיפול צ'ויס 2018: "רייברדיל" ולהקת "BTS" זוכים

עונת הטקסים ההוליוודית ממשיכה, ואמש (א') התקיים טקס ה-People Choice, המכונה גם "טקס נבחרי הקהל", אליו הגיעו מיטב הכוכבים הנוצצים בביצה. בין הזוכים המאושרים שהתחדשו בפסלון אפשר למצוא את "רייברדיל", שון מנדס ולהקת ה-BTS

כמיטב המסורת, טקס נבחרי הקהל ה-44 של "People Choice" התקיים הלילה והכריז על הזוכים המאושרים של השנה המסתיימת. בטקס חולקו פרסים בקטגוריות שונות: החל מקולנוע וטלוויזיה ועד קטגוריות מוזיקליות ואופנתיות. 

עוד בערוץ הבידור של פרוגי:

בגזרת הקולנוע נרשמו הישגים גדולים בעיקר לסרט "הנוקמים: מלחמת האינסוף" שזכה בתור סרט השנה, סרט האקשן של השנה וכוכבת השנה בקולנוע הוענק לסקהרלט ג'והנסון שמשחקת בסרט. כוכב השנה בקולנוע הוענק לגיבור על אחר -  צ'דוויק בוזמן ("הפנתר השחור") וגם שותפתו לסרט, דנאי גורירה, קטפה פרס - כוכבת האקשן של השנה בקולנוע.

סקהרלט ג'והנסון
סקהרלט ג'והנסון © gettyimages.ILGregg DeGuire

הסרט הקומי של השנה הוא "המרגל שזרק אותי" ואילו הסרט משפחתי הוא "משפחת סופר על 2", המשכון שרבים חיכו לו במשך שנים. 

בגזרת הטלוויזיה רוב הפרסים הלכו ל"ציידי הצללים" ביניהם כוכב וכוכבת הטלוויזיה וכמובן התואר "סדרת הטלוויזיה של השנה". בזאנר הדרמה בחרו הקהל בסדרה האהובה "רייברדיל" שגברה על המתחרה "13 סיבות".

דארן כריס מ
דארן כריס מ"צייד הצללים" © gettyimages.ILGregg DeGuire

בתוכניות ריאליטי לא נרשמו הפתעות, התוכנית הזוכה היא "הקרדשיאנס" ואילו קלואי קרדשיאן נבחרה ככוכבת הריאליטי של השנה.  התחרות הטלוויזיונית של השנה, כבכל שנה, היא "דה וויס" שעקפה את "אמריקה גוט טאלנט" ו"האח הגדול".

ומה לגבי המוזיקה? הופעת השנה היא טיילור סוויפט עם הסבב "Reputation Tour", אמן השנה הוא שון מנדס שמוסיף עוד פרס לאוסף,. פרס כפול הלך לניקי מינאז' שקטפה את התואר אמנית השנה ואת אלבום השנה ("QUEEN") ופרס מרובע הלך ללהקה הקוריאנית שרק הולכת וגדלה - "BTS" שחזרו הביתה עם התארים "הרכב השנה", "סלבס השנה ברשת", "שיר השנה" (Idol) ו"קליפ השנה" על אותו השיר. 

 

מצחיקן השנה הוא הקומיקאי והשחקן קווין הארט ואילו בתור כוכב האופנה של השנה נבחר הזמר הארי סטיילס. ומי יהיו נבחרי השנה של גולשי פרוגי? בקרוב מאוד הכוח עובר אליכם!

© gettyimages

 

תגובות