פרסום ראשון: מייקל לואיס לוהק ל"אקדמיית החממה". צילום מסך מאינסטגרם

פרסום ראשון: מייקל לואיס לוהק ל"אקדמיית החממה"

השחקן והדוגמן המצליח לוהק לעונות החדשות בגרסה האמריקאית של סדרת הנוער המצליחה "החממה" בנטפליקס. את מי הוא יגלם? כל הפרטים

השחקן והדוגמן מיקיל לואיס, הצהיר לא פעם כי הוא מכוון גם לקריירה בינלאומית. לכוכב הישראלי יש שפת אם מהבית וזה לגמרי יתרון בכל הקשור להפקות בינלאומית כמו זו שהוא לוהק אליה עכשיו.

עוד בערוץ הבידור של פרוגי:

במהלך 2019 תזכו לראות את לואיס מככב בזמן הצפייה שלכם בנטפליקס בזכות תפקיד חדש ומיוחד. לואיס יצטרף לעונות החדשות של "אקדמיית החממה" ("החממה האמריקאית") המצטלמות בימים אלו בישראל לצד הקאסט המוכר ושחקנים חדשים, כמו שתי שחקניות אמריקאיות חדשות שהחליפו שחקניות מהעונות הקודמות. אם תהיתם מהו התפקיד של לואיס - הוא יגלם סוכן FBI חדש שמגיע אל בית הספר למנהיגים. רק נציין שבעונות החדשות עיבדו את סיפור המקור של הגרסה הישראלית בצורה קצת שונה ממה שהכרתם.

© צילום מסך מאינסטגרם

לואיס לא הישראלי היחיד על הסט שכן הכוכבת הראשית היא השחקנית אריאל מורטמן ולצידה מככבים שחקנים מקומיים נוספים כמו ישי גולן, עמית יגור ועוד. העונות החדשות צפויות לעלות בשנה הבאה. כזכור, הסדרה המקורית שודרה בהצלחה במשך שלוש עונות בישראל (Teennick ב-yes) ונוצרה על ידי גיורא חמיצר.

קאסט העונות החדשות
קאסט העונות החדשות © רונן אקרמן, באדיבות יחסי ציבור
תגובות